خرید آنتی اسکالانت ro، فلوکن 260، جنسیس، آویستا+ لیست قیمت جدید اسپوتا

اگر نیاز به رقیق سازی این محصول وجود دارد، بهتر است ابتدا با تامین کننده محصول مشورت کنید. آنتی اسکالانت مدل 5300 آویستا از نظر ظاهری مایعی به رنگ کهربایی روشن و PH خالص در محدوده 5.5 تا 6.5 می باشد، که به هر نسبتی در آب خوراک انحلال پذیر است. آنتی اسکالانت مدل Vitec 5300 به دلیل فرمولاسیون ویژه خود در جلوگیری از رسوبات معدنی و آلی بسیار موثر عمل می کند. استفاده از این محصول در سیستم های اسمز معکوس دریایی و آب شرب شهری مقرون به صرفه است. دوز تزریق دقیق آنتی اسکالانت های آویستا را می توان با استفاده از نرم افزار مخصوص این شرکت با نام Avista Advisorمحاسبه نمود.

روش های مهم کنترل تشکیل رسوب بر سطح غشای ممبران

این نوع ضد رسوب وزن مولکولی پایینی دارد و خاصیت پراکنده سازی آن کم می باشد. یکی از بزرگترین مزایای آنتی اسکالانت بر پایه فسفونات قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر انواع است. از طرف دیگر میزان انحلال پذیری آن کم تر است و در صورتی که در حداقل هر سه روز یک بار هم زده نشود خودش می تواند عاملی برای ایجاد رسوب با کلسیم شده و اثرات نامطلوب به دنبال داشته باشد.

در حالت عادی مقدار تزریق آنتی اسکالانت ها در بازه 3-6 ppm می باشد که فرمول زیر می تواند شما را در نحوه محاسبه میزان آنتی اسکالانت مصرفی در 24 آنتی اسکالانت ساعت راهنمایی نماید. با استفاده از نرم افزار های اختصاصی COROLAT و یا سایر نرم افزارها می توان دوز مصرف را تعیین کرد. به طور کلی، دوز مصرف تزریق آنتی اسکالانت‌ ها حدودا 1 الی ppm 6 در نظر گرفته می شود. ضد رسوب پیش تصفیه ای است که به داخل آب خوراکی که از غشا ممبران RO جریان دارد، تزریق می شود و از پوسته پوسته شدن غشا جلوگیری می کند. مقیاس گذاری غشای RO هنگامی اتفاق می افتد که ذرات بر روی غشا جمع شده و باعث متصل شدن منافذ غشا می شوند.

همچنین زمانی که از منعقدکننده های کاتیونی در سیستم پیش تصفیه استفاده شود، در انتخاب آنتی اسکالانت های آنیونی باید احتیاط نمود. این ماده قدرت رسوب زدایی از انواع رسوبات مانند رسوبات کربناته و رسوبات سولفاته را دارد. به منظور جلوگیری از ایجاد رسوب در آب های شور مانند دریا و نیز آب هایی با سختی بالا به کار می رود. شرکت زادآب تولید کننده انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب و مواد شیمیایی می باشد. برای مشاوره، استعلام قیمت و خرید تجهیزات و مواد شیمیایی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. دارای عامل ضد خورندگی، مخصوص حذف رسوبات نمک­هایِ فلزیِ کربناتی، فسفاتی، و سولفاتی، حذف سیلیکا و دارای عامل ضد خورندگی.

عموما سیستم تصفیه آب نیمه صنعتی به روش اسمز معکوس جهت سازمان ها و ادارات و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که آنتی اسکالانت های اسیدی و قلیایی در واقع مواد شیمیایی خطرناکی می باشند و در صورتی که با بدن فرد تماس پیدا کنند می توانند صدمات جدی به سلامتی او وارد نماید. بنابراین توصیه می شود که در هنگام استفاده از آنتی اسکالانت حتما از دستکش و عینک مخصوص مواد شیمیایی، ماسک ضد اسید و دارای فیلتر استفاده نمایید.

آنتی اسكالانت فلوکن 260

در فرایند تصفیه آب توجه به این پدیده از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا اگر این مشکل در مراحل اولیه برطرف نشود، پس از گذشت زمانی کوتاه، ظرفیت تولیدی سیستم با افت شدیدی مواجه خواهد شد. راه حل اساسی جلوگیری از گرفتگی فیلترهای ممبران استفاده از آنتی اسکالانت با دوز مشخص در زمان راه اندازی سیستم می باشد. به دلیل وجود نمک های محلول در آب ورودی به سیستم های تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس و یا آب شیرین کن در ممبرین های اسمز معکوس ، روزنه های میکرونی پلی آمید ممبران دچار گرفتگی شده و به اصطلاح scaling به وجود می آید. از جمله موادی که روی غشا رسوب می کنند، می توان به کربنات کلسیم (CaCO₃)، سولفات کلسیم (CaSO₄)، سولفات باریم (BaSO₄)، و سولفات استرونیوم (SrSO₄) اشاره کرد. رسوبات سیلیکا (SiO₂) و فلوراید کلسیم کمتر متداول هستند اما مشکل ساز می باشند. جهت جلوگیری این نمک های محلول بر روی ممبرین به آب ورودی به سیستم RO آنتی اسکالانت Antiscalant تزریق می شود.

خرید آنتی اسکالانت ro، فلوکن 260، جنسیس، آویستا+ لیست قیمت جدید اسپوتا

بدین ترتیب می توان بیش از پیش از پیشرفت تکنولوژی در راحت تر کردن کارها استفاده کرد و وقت و انرژی کمتری برای انجام کارها هدر داد. اول اینکه علیرغم نقش مهمی که ترکیبات آنتی اسکالانت در جلوگیری از ایجاد رسوب روی غشاها دارند ولی با تغییر خصوصیات سطحی غشا یک منبع تغذیه برای رشد میکروارگانیسم های مستعد تولید بیوفیلم روی غشاها ایجاد می کنند. برای تزریق باید مقدار آنتی اسکالانت مورد نظر را با آب تصفیه شده، رقیق نمود و سپس آن را توسط دوزینگ پمپ به سیستم با دوز مشخص تزریق کرد . شما می توانید برای خرید آنتی اسکالانت به سامانه فروش دیجی شیمی که یکی از مراجع معتبر در این زمینه می باشد، مراجعه کرده و نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. سامانه دیجی شیمی از مراکز خوش نام در زمینه فروش مواد شیمیایی است و با سابقه موفق فروش آنلاین خود، توانسته جایگاه ویژه ای در بین مشتریان خود پیدا کند. انواع آنتی اسکالانت بر اساس ترکیباتی که در آنها به کار می رود، تقسیم می شود.

همان طور که قبلا عرض کردیم آب ورودی به تصفیه آب صنعتی دارای نمک های حل شده زیادی در خود می باشد که باعث ایجاد رسوب در سطح ممبران می باشد. حال برای جلوگیری از ایجاد این نوع رسوبات از آنتی اسکالانت یا ضد رسوب استفاده می شود. آنتی اسکالانت Flocon 260 یک محلول آبی از پلی کربوکسیلیک اسید است، که از تشکیل رسوب نمک های معدنی و گرفتگی فیلتر ممبران صنعتی ممانعت می کند. این آنتی اسکالانت ماده ای افزودنی به آب است که باید در بخش پیش تصفیه سیستم اسمز معکوس در دستگاه قرار گیرد. آنتی اسکالانت Flocon 260 در واقع نوعی ضد رسوب چند منظوره محسوب می شود، که برای طیف وسیعی از آب های خوراک از جمله آب دریا و لب شور (آب چاه) قابل استفاده است.

  • انتی اسکالانت Avista برای جلوگیری از تشکیل رسوبات از جمله کربنات کلسیم (CaCO₃) ، سولفات کلسیم (CaSO₄)، سولفات باریم (BaSO₄)، سولفات استرونیوم (SrSO₄) و گل و لای و لخته های کلوئیدی مناسب می باشد.
  • این مواد شیمیایی ضد رسوب در حالی که ذرات کلوئیدی را همزمان پخش می‌کنند، مهار رسوب معدنی را نیز انجام می‌دهند.
  • خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.
  • برای این کار از میکسر استاتیک استفاده می کنند که موثرترین روش اختلاط است اما باعث افزایش هزینه ها می شود.
  • همچنین آنتی اسکالانت اگر در اندازه مناسب تزریق نشود ممکن است به دستگاه آسیب رسیده و رسوب زیادی به در ممبران ایجاد شود.