خرید تجهیزات شبکه تجهیزات شبکه-امن باش

خرید تجهیزات شبکه تجهیزات شبکه-امن باش

این قطعه مستطیل شکل داخل رک قرار می گیرد و محل جمع آوری www.amnbash.ir کابل ها است. تجهیزات شبکه با پیشرفت تکنولوژی و ادغام شبکه های کامپیوتری مبتنی بر IP مورد توجه شرکت ها، سازمان ها و ارگان ها قرار گرفتند. هر کدام از این تجهیزات، وظیفه ای خاص را بر عهده دارند و در مجموع یک شبکه را تشکیل می دهند. از جمله شرکت های تولید کننده این تجهیزات، شرکت های اچ پی ، سیسکو ، میکروتیک ، جونیپر ، ایزی گیگز و … می باشند. MANTIVPN یا همان Virtual Private Network سرویسی است که بصورت سخت افزاری و نرم افزاری ارائه میگردد.

برای مثال سوییچ هایی که از این فناوری بهره گرفته اند می توانند برق تجهیزات دیگر مثل تلفن تحت شبکه، IP Camera ها و انواع آنتن های بی سیم را تحت پوش خود برای استفاده از جریان الکتریسیته قرار دهند. مودم که در یک جمله مختصر، وظیفه تبدیل سیگنال های دیجیتال به آنالوگ در تلفن و بلعکس را دارد، یکی از منابع تجهیزاتی اکتیو یا فعال در شبکه است. در شبکه ها می توانید از هر نوع مودم با هر فناوری استفاده کنید اما در بیشتر کارگاه های شبکه، سازمان ها و ادارات و … از مودم نوع ADSL استفاده می کنند. در پیاده سازی یک شبکه، قطعات و تجهیزات زیادی دخیل هستند که تدارک، نحوه نصب و استفاده صحیح از آن ها نیازمند تجربه و دانش است. در شبکه های کامپیوتری، بعد از پیاده سازی ( با انواع همبندی در شبکه آشنا شوید )، تکنسین ها موظف به نگهداری از تجهیزات و در صورت وقوع اشکال، تعمیر آن هستند.

هاب شبکه، نقطه اتصال مشترک بین دستگاه‌ها یا اصطلاحا گره‌های موجود در یک شبکه محلی است که با اتصال وسایل مختلف در یک شبکه، آنها را تبدیل به یک سگمنت مشخص می نماید. زمانی که هاب در یکی از پورت‌های خود سیگنالی دریافت می‌کند، آن سیگنال را تکثیر و به همه دیگر پورت‌ها بازمی‌فرستد تا سیگنال نهایتا به گره مقصد برسد. استفاده از وسایل شبکه بندی رایانه ای مستلزم آن است که محصولات اصلی و اورجینال را خریداری کنید. در رادین سیستم تجهیزات اصلی ارائه شده در بازار با بهترین کیفیت در دسترس شماست . با استفاده از محصولات رادین سیستم کمترین قطعی و بیشترین بازده را داشته باشید.

پچ کورد بلدن Cat6 UTP CCA 0/5m

بله ، شرکت مفتاح رایانه افزار علاوه بر فروش محصولات شبکه ، انواع خدمات امنیت و راه اندازی دیتا سنتر و شبکه را نیز توسط کارشناسان فنی برجسته انجام میدهد. استفاده از این نوع کابل بسیار رایج می باشد و بیشترین کاربرد را در شبکه های مخابراتی و کامپیوتری دارند. استفاده از کابل های زوج به هم تابیده در تلفن ها نیز بسیار رایج است. درگاه‌ها به طور معمول در لایه های Transport و Session از مدل OSI کار می‌کنند. در لایه حمل و نقل و بالاتر، پروتکل‌ها و استانداردهای بی‌شماری از فروشندگان مختلف وجود دارد.

از مودم نوع ADSL استفاده می کنند.

یکی از مهمترین انواع تجهیزات شبکه همین کارت شبکه است که از مهمترین عناصر سخت افزاری در زمان پیاده سازی شبکه کامپیوتری به شمار می رود. کارت شبکه در واقع ارتباط بین کامپیور و محیط انتقال را برقرار می سازد. هر کارت شبکه یک آدرس فیزیکی یا MAC Address دارد که این آدرس یک عدد 6 بایتی است که سه بایت اول آن سازنده کارت شبکه و سه بایت دوم شماره سریال کارت شبکه را مشخص می کند. تجهیزات شبکه به دو مدل تجهیزات اکتیو و تجهیزات پسیو طبقه بندی می شود.

تجهیزات شبکه اکتیو یا فعال

این دستگاه برای ایجاد Collision Domain های مختلف استفاده می شود و در لایه 2 OSI کار می کند. گیت وی این دستگاه در یک نود شبکه قرار می گیرد و ارتباط با شبکه های دیگری که از پروتکل متفاوتی استفاده می کنند را به وجود می آورد. اکسس پوینت بی سیم این دستگاه امکان اتصال به شبکه های بی سیم را فراهم می کند. در مواردی که شبکه های وایرلس دچار افت سیگنال و کاهش سرعت به دلیل افزایش فاصله بین امواج فرستنده و گیرنده می شود، از آنتن وایرلس برای حل این مشکل استفاده می شود.

پچ کورد Cat6 UTP لگراند Legrand

جهت مقایسه قیمت تجهیزات شبکه در انواع برند موجود در بازار تجهیزات شبکه، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. تجهیزات شبکه موجود در بانک فیبر نوری و شبکه به شرح زیر می‌باشد. برای دریافت قیمت ها با مشاورین ما در بانک فیبر نوری تماس بگیرید.

  • امروزه تجهیزات شبکه در تمام سازمان‌ها اهمیت بسیار ویژه‌ای پیدا کرده است؛ زیرا در هر سازمان باید شبکه‌های رایانه‌ای کارآمد و مناسبی ایجاد شود تا بتوان بیش‌ترین استفاده را از این سیستم‌ها برد.
  • اگر بخواهیم این تعریف را به صورت عامیانه‌تر بیان کنیم به این صورت است که تجهیزاتی که نیاز به جریان برق برای کارکرد خود ندارند جزء تجهیزات پسیو شبکه حساب می‌شوند.
  • یکی دیگر از انواع تجهیزات شبکه است که در دسته تجهیزات غیر فعال قرار گرفته می شود.
  • تجهیزات شبکه کامپیوتری همان طور که پیش تر هم گفتیم، شامل تمام ابزار های مورد نیاز برای ایجاد شبکه ها، نگهداری و تعمیرات آن ها می شود.

در این فیبر ها، نور در اثر انعکاس های کلی در فصل مشترک هسته یا همان Core و غلاف کلادینگ انتشار پیدا می کند. منابع نوری در این کابل ها، دیود لیزری و دیود های ساطع کننده نور می باشد. پس اتمام این فرآیند، سفارش شما ثبت شده و همکاران ما در بخش فروش در اولین فرصت شروع به آماده سازی و ارسال آن مینمایند.