خرید تصفیه آب تا ۴۰ درصد تخفیف از پاک آب

فیلتر ZinkOxide جدیدترین فیلتر فرآوری کننده دستگاه های تصفیه کننده آب در جهان می باشد که به طور انحصاری توسط کمپانی نام آشنای SSV تولید و عرضه شده است. فیلتر دیکسی بهترین جایگزین برای فیلترهای جامبو پیش تصفیه است و همچنین قابل شستشو و تمیز کردن میباشند. از تنظیم درجه حرارت بدن تا دفع سموم و محافظت از بافت های بدن، مفاصل و همچنین نخاع نقش دارد. فیلتر قلیایی سازSSV با توانایی قلیایی کردن آب از 1 تا 2.5 واحد قادر است مطابق با استاندارد ABS ، SGS و Waterquality میزان PH آب را به حالت خنثی و قلیایی تنظیم نماید. آب سختی گیری شده، برای استفاده در پخت و پز و تهیه نوشیدنی ها بسیار ایده آل است. در صورتی که خانواده مقیم در این ویلا بخواهند از آب خروجی سیستم برای شرب و یا پخت و پز استفاده کنند، نصب یک دستگاه تصفیه آب خانگی که با روش اسمز معکوس کار کند، الزامی است.

قیمت فیلتر تصفیه آب

این فیلتر شارژپذیر است و پس از اتمام دوره استفاده می توان آن را شارژ نمود. • کیفیت فیلتر کربن گرانول: همان طور که گفته شد کیفیت فیلترهای کربن گرانول در دستگاه های تصفیه آب خانگی از عوامل تاثیر گذار در تغییر طول عمر سایر فیلترهای دستگاه تصفیه آب مثل کربن بلاک است. همان طور که گفته شد، اغلب روش هیا تصفیه در دستگاه های مختلف، با استفاده از روش اسمز معکوس انجام می شود. پس از عبور آب از فیلتر اینفرارد نوبت به فیلتر نانو سیلور میرسد.فیلتر نانو سیلور به روزترین تکنولوژی آنتی باکتریال کننده در صنعت تصفیه آب بوده که به طور انحصاری در اختیار شرکت ssv می باشد.این فیلتر بدون استفاده از اشعه ماوری بنفش آب تصفیه شده را آنتی باکتریال می نماید.

لیست فیلتر های تصفیه آب

ماموریت این شرکت این است که به عنوان یک شرکت صادق و قابل اعتماد دستگاه های تصفیه آب با کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. فیلتر تصفیه آب آلاینده ها را از آب آشامیدنی، شامل کلر، مواد شیمیایی و تا 240 ترکیب آلی فرار دیگر پاک می کنند. فیلترهای آب باکتری ها و مواد شیمیایی مضر را که می توانند باعث بیماری ها و سلامتی ضعیف شوند از بین می برند. بطور کلی فیلترهای پیش تصفیه یعنی فیلترهای مرحله یک تا سه را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کرد. در این مقاله از سری مقالات باران بهاری به بیان موضوعاتی چون انواع فیلتر های تصفیه آب، نحوه و زمان تعویض فیلتر ها، ترتیب قرارگیری فیلتر ها در دستگاه استفاده می شود. اگر بدنبال خرید فیلتر قلیایی کننده با کیفیت بالا و به روز برای دستگاه تصفیه خود هستید این فیلتر در صدر جدول بهترین ها، تنها گزینه شماست.

سیستم اسمز معکوس، از معروفترین دستگاههای تصفیه آب است. فیلتر مرحله هفتمSSV با توجه به اسیدی بودن آلاینده های موجود در آب، فیلتر قلیایی کننده است که یکی از پر کاربردترین مراحل در فرآوری آب تصفیه شده میباشد واب پس از عبور از فیلتر مینرال وارد این مرحله میشود. آب پس از عبور از فیلترقلیایی وارد فیلتر شارژ پذیر اینفرارد SSV (فیلتر اکسیژن ساز) میشود که این فیلتر یکی از پر کاربردترین فیلتر های فرآوری دستگاه های تصفیه آب می باشد.از خواص فیلتر اینفرارد (اکسیژن ساز) بالا بردن سطح اکسیژن آب و ایجاد سوخت و ساز بهتر بدن، بهبود عملکرد اعصاب، بهبود راندمان عضلات، آنتی اکسیدان کننده و هیدراته شدن آب اشاره نمود. اگر شما نیز از جدیدترین تکنولوژی فیلترهای تصفیه آب ssv یعنی فیلتر های زینک اکساید استفاده میکنید،قطعا میدانید کربن روکش شده با زینک موجود در این بسته از زغال پوست نارگیل و هلو با خلوص صد درصد تهیه شده و مقدار آن برای یکبار شارژ کردن فیلتر کافی است.با توجه به خلوص بالای کربن در این بسته، می توان آن را کاملا پایه گیاهی دانست.

قیمت دستگاه تصفیه آب

استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی که با روش اسمز معکوس کار می کنند، در حال حاضر متداولترین و مؤثرترین روش تصفیه آب و حذف ترکیبات سمی و سایر ناخالصی ها از آب به شمار می رود. پارامترهای زیادی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی هستند که می توانند باعث تغییر شاخص SDI شوند. این کپسول بوسیله مواد بیوسرامیکی داخل خود در ساختار مولکول های آب شکست ایجاد نموده و حجم اکسیژن آب را بالا می برد که موجب افزایش قدرت جذب اکسیژن توسط بدن و افزایش سوخت و ساز بدن می گردد. داغ نشدن آب، عدم لزوم به در معرض اشعه گذاشتن آب و عدم نیاز به مصرف برق در هنگام آنتی باکتریال کردن آب تصفیه شده ، این محصول را نسبت به اشعه ماوری بنفش مقبول تر نموده است. جواب روشن است! شما برای اینکه بتوانید از استخر استفاده کنید و از آن لذت ببرید می بایست شرایط محیطی را به درستی فراهم کنید.

با توجه به اسیدی بودن آلاینده های موجود در آب، یکی از پر کاربردترین فیلترها در مراحل فرآوری آب تصفیه شده، فیلتر قلیایی کننده آب است. اما قبل از معرفی کردن مواردی که میتواند علت پر نشدن مخزن تصفیه آب خانگی شما باشد، به طور مختصر به معرفی دو نوع دستگاه تصفیه آب بدون مخزن و با مخزن میپردازیم. آیا آب یخچال شما مانند گذشته طعم خوبی ندارد؟ بعد از عبور آب از فیلتر مرحله چهارم (ممبران) و مخزن تحت فشار، آب وارد فیلتر مرحله پنجم میشود(فیلتر پست کربن ).عملکرد فیلتر مرحله پنجم کربن خطی باعث میشود بو و طعم از آب آشامیدنی حذف گردد و آب شیرین شود . فیلتر کردن آب با از بین بردن مواد شیمیایی، سموم دفع آفات، کلر، آلاینده های باکتریایی و فلزات سنگین طعم و بوی بهتری به آب می دهد. غشاء نیمهتراوا با عملکرد خود باعث به وجود آمدن دو محلول با غلظتهای مختلف میشود که خود نیز بین آنها قرار گرفته است.قطر غشا ممبران کوچکتر از قطر یک ویروس و باکتری است.

بررسی فیلتر تصفیه آب

مینروا که بهترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران می باشد کیفیت بسیار خوبی دارد و دارای قطعات اصل تایوان است که باعث افزایش کارایی دستگاه می خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب شود. در این میان راهکار دیگری هم وجود دارد؛ راهکار دیگری که به تشکیل بازار گسترده فروش تجهیزات تصفیه آب خانگی در کشور منجر شده است. برند سی سی کا محصولات مختلفی را تولید و روانهی بازار کرده است که از مهمترین محصولات آن میتوان به دستگاههای تصفیه آب پنج مرحلهای، شش مرحلهای و هشت مرحلهای اشاره کرد. قابلیت آنتی اکسیدان کردن آب یکی از ویژگی های قابل توجه این فیلتر می باشد که آن را از سایر فیلترهای قلیایی متمایز نموده است. ممبران تصفیه آب دو خروجی دارد، اولین خروجی، آب کثیف و املاح مضر را به فاضلاب ظرفشویی هدایت میکند. نوع مخزن (تانک)تحت فشار و عملکرد آن در دستگاه تصفیه آب به این صورت است که آب مقطر را داخل تیوپ خود نگهداری میکند.همه ما میدانیم که آب مقطر برای سلامتی بدن مضر است.برای رفع این ضرر،زمانی که شما شیربرداشت(شیر تصفیه آب روی سینک)را باز میکنید آب از فیلتر پنجم الی آخر عبور میکند که املاح مفید آب آشامیدنی به آب اضافه شود تا آب طعمی مناسب تر و سختی آبی مناسب با آبآشامیدنی بدست آید .

بهترین دستگاه تصفیه آب

چرا که داشتن آبی سالم حق همه ماست. خرید دستگاه آب تصفیه کن این امکان را به شما می دهد تا همواره آبی سالم داشته باشید و فیلتر های تصفیه آب این اطمینان را به ما می دهند که اب خروجی دستگاه کاملا سالم و عاری از هر نوع آلاینده ای است. درک اهمیت فیلتراسیون آب و گزینه های تصفیه برای سالم نگه داشتن آب آشامیدنی خانواده های شما بسیار مهم است. یکی از کاربردهای مهم دستگاه تصفیه آب صنعتی، استفاده جهت مصارف کشاورزی می باشد.در دنیای صنعتی امروزی، صنعت کشاورزی نیز مانند بسیاری از صنایع دیگر از حالت سنتی خارج شده و حالت صنعتی و مکانیزه به خود گرفته است. چرا انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مهم است ؟

به طور معمول در زمان روشن بودن دستگاه تصفیه آب باید آب خروجی به فاضلاب جریان داشته باشد. فیلترهای آب کربن به گونه ای طراحی شده اند که آلاینده های سمی را از آب آشامیدنی به طور انتخابی پاک می کنند. در این صفحه از ایران کالا لیست تصفیه کننده آّب های موجود در بازار ایران را مشاهده خواهید کرد، برای خرید روی مشاوره کارشناسان ایران کالا حساب باز کنید. از نکات مهمی که حتما در زمان خرید فیلتر میبایست در نظر بگیرید این مسئله است که کیفیت فیلترهای اصلی و اورجینال توسط کارشناسان مشخص میگردد. اتصالات در مسیری که به مخزن آب تصفیه شده ختم می شود، هرچه کوتاه تر، بهتر و هم چنین بهتر است از جنس پلاستیک یا استیل باشد که باعث افزایش غلظت آب نشوند.

مدلی که تصویر آن در ذیل آمده است ، دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای از نوع زیر سینکی با روش اسمز معکوس بوده که دارای کیفیت بالایی میباشد. دستگاه سی سی کا، مدل 9 مرحله ای CCK تکمیل میگردد بهره میبرند. بهره گیری از سرامیک بال های قلیایی کننده این امکان را فراهم کرده تا بتوان این فیلتر را مطابق سلیقه و نیاز تنظیم نمود. این مایه حیات حدود 60٪ از بدن شما را تشکیل می دهد و در بسیاری از عملکردهای اساسی دارد. برندهای معتبر تصفیه آب در میان بیش از 60 مارک از انواع دستگاه ها و سیستم های تصفیه کننده آب آشامیدنی گردآوری و معرفی شده اند تا شما بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران را انتخاب و خریداری نمایید.