خرید و قیمت دریچه کولر 50*25 ترب

در سایت پیوان با درج قیمت روز آهن امکان اطلاع از قیمت همه محصولات تخصصی و پرکاربرد فولاد و آهن وجود دارد. پیوان توانسته است همواره رضایت خریداران محترم را در زمینه‌ی ارائه‌ی قیمت لحظه ای آهن آلات در بازار اینترنتی آهن و فولاد و فروش کالای باکیفیت را جلب کند. هیچ محدودیتی در استفاده از این دریچه کولر از نظر سیستم گرمایش و یا سرمایش وجود ندارد . دریچه کولر آهنی با پیچ از روی فریم در محل مورد نظر نصب میگردد . دریچه کولر آبی پرکاربرد ترین و اساسی ترین نوع از دریچه هایی است که در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به کار گرفته …

فاصله ی هر یک از این خطوط تشکیل یک شیار یا در اصطلاح یک اسلوت را می دهد. بطور مثال اگر یک دریچه دارای یک تیغه ی T شکل در وسط خود باشد و این تیغه دریچه را به دو شیار تقسیم کند، دریچه کولر دو اسلوت ساخته خواهد شد. در سمت مقابل دریچه های کولر آلومینیومی از جنس پروفیل آلومینیوم ساخته می شوند و بنابراین وزن بسیار سبک تری دارند.

دریچه کولر دمپردار

استفاده از متریال پلاستیک PVC و ABS در تولید دریچه پلاستیکی کولر سبب افزایش طول عمر، زیبایی، مقاومت در برابر فشار، سایش و سازگاری با انواع وضعیت آب و هوایی شده است. استفاده از پوشش زمستانه در طراحی دریچه پلاستیکی کولر نیز از دیگر دلایل همه‌گیری آن انتهای سیستم خنک‌سازی هوا در محیط داخلی ساختمان شده است. دریچه‌های کولر علاوه بر سیستم هوارسانی ساختمان قابلیت نصب بر روی کولرهای آبی را نیز داشته و با هدایت مسیر پرتاب باد آن موجب بهبود وضعیت خنک‌سازی محیط داخلی خواهند شد.

خرید و قیمت دریچه کولر 50*25 ترب

به طوری مثال دریچه کولرهای فلزی در 4 الی 5 روز کاری تولید می شوند اما زمان تولید دریچه های چوبی بیشتر می باشد. دریچه های رنگی فلزی زمان ساختشان 2 روز بیشتر از سایر محصولات زمان نیاز دارد. این نوع از دریچه کولر بهترین و مناسبترین محصول کاربردی برای استفاده در کانال هایی است که دهانه ی آن ها در سقف قرار دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این دریچه کولر هوا را به صورت مساوی به چهار طرف هدایت می کند و بدین ترتیب هوای مطلوب به تمامی نقاط محیط پخش می گردد. در شرکت تهران دما دریچه کولر فانتزی تولید و به فروش می رسد. این سبک از دزیچه کولرها با توجه به نیاز مشتریان تولید و پخش می گردد.

همچنین کارایی مدل های جدید نسبت به مدل های قدیمی متفاوت است. در گذشته افراد برای تهیه ی محصولات تهویه ی ساختمان همچون دریچه تنظیم هوا، می بایست به مراکز فروش فیزیکی مراجعه می کردند. اما امروزه با پیشرفت ارتباطات و اینترنت این قابلیت فراهم شده است که علاقه مندان بتوانند خرید اینترنتی دریچه کولر را به آسانی انجام دریچه کولر دهند. در سال های اخیر درخواست های مردم برای ثبت سفارش از اینترنت بسیار افزایش یافته است. به همین دلیل شرکت تهران دما سامانه ی خرید اینترنتی دریچه کولر را برای مشتریان خود فراهم نموده است. خرید اینترنتی دریچه کولر سبب افزایش سرعت در خرید شده است و همچنین مشتریان ازطریق تهیه ی محصول از این روش می توانند کالاهای خود را در محل کار و یا خانه ی خود دریافت کنند.

این محصول در فصل زمستان با توجه به ویژگی ای که دارد مانع نفوذ سرما به داخل محیط می شود. دریچه کولر پلاستیکی در دو نوع بی دمپر و دمپردار تولید و عرضه می گردد. در فصل گرما درپوش های دریچه کولر پلاستیکی را می توان به راحتی جدا نمود و در فصل سرما مجدد آنها را بر روی قاب قرار داد.

  • تمامی این اقلام با آخرین فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته دنیا همخوانی دارند.
  • دریچه کولر آلومینیومی به دلایلی همچون وزن بسیار سبک، مورد استفاده بسیاری از ارگان‌ها و ساختمان‌های کوچک و بزرگ است.
  • دریچه کولر سقفی هم روی دیوار نصب میگردد و گاهی هم در سقف نصب خواهد شد .
  • این مدل از دریچه ها دارای دمپر است که به بهتر شدن فعالیت آن در زمینه تنظیم کردن فشارهوا و انسداد ورود هوا کمک می کند.
  • از همین رو در نوع جدید این نوع درچه‌ها، سعی شده است با استفاده از پره‌هایی که داخل دریچه تعبیه می‌شود، تا حدود زیادی جلوی گرد و غبار گرفته شود.
برای ساخت و تولید دریچه کولر با کیفیت و استاندارد نیاز به افراد با تجربه در کارگاه و کارخانه سازنده میباشد. همین تجربه و دقت است که در نهایت باعث ارائه محصولی با کیفیت به خریدار میشود. در هنگام ساخت دریچه کولر موارد مهمی وجود دارد که کارشناس تولید باید به آن دقت کند..

دریچه شوت زباله