خرید و قیمت دستگاه گشت و نگهبانی بدون تماس PW 2500 ترب | zoomfing

دستگاه گشت و نگهبانی یکی از ابزارهای کاربردی و مقرون به صرفه است، که فرآیند نگهبانی را بسیار راحت و ساده می‌کند. همه ما به خوبی از اهمیت شغل نگهبانی با خبر هستیم و به خوبی می‌دانیم که این شغل از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. از ویژگی‌های این دستگاه ثبت و انتقال سریع اطلاعات ، مدیریت بهتر اطلاعات ، مدیریت سیستم نگهبانی از طریق ثبت گزارش ها صورت می‌گیرد. دستگاههای گشت زنی که دارای صفحه نمایش و سنسور اثر انگشت به طور کامل ضد ضربه نیستند و حتما حتما از کیف نگهدارنده باید استفاده شوند. سیستم گشت و نگهبانی یا همان سیستم گشت زنی راهکاری مطمئن و کاربردی در این زمینه محسوب می‌شود.

  • √LED جهت اعلام خواندن موفق تگ ، تکراری بودن تگ ، ورود نگهبان و غیره.
  • این دستگاه با قابلیت حمل دارای صفحه نمایش 1.44 اینچی می‌باشد.
  • به این صورت که در نقاط مورد نظر تجهیزات یا اصطلاحا تگ هایی با کد RFID نصب میکنند.
  • اگر بخواهیم ویژگی‌های این دستگاه را نام ببریم باید به صفحه نمایش 4 رقمی، کارتخوان بدون تماس، ارتباط USB، مجهز به LED و Beeper ، طول عمر باتری بالا و … اشاره نمود.
  • بوسیله فرم زیر میتوانید درخواست ثبت سفارش محصول خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

دستگاه های موجود با نام تجاری ماداکتو در سه مدل ارائه می‌شوند، هر یک از مدل های دستگاه گشت و نگهبانی ماداکتو جهت کاربرد خاصی طراحی و ارائه شده‌اند. با این کار درصد خطای گشت زنی نگهبانان و خطاهای احتمالی در گشت و نگهبانی به صفر می رسد. در ویدئوی زیر با ملزومات و لوازم جانبی دستگاه گشت و نگهبانی آشنا می‌شوید. فراخوانی اطلاعات دستگاه گشت و نگهبانی به این ترتیب به راحتی می‌توانید تمام بخشهای مهم را تحت نظر داشته و از حسن اجرای امور و فرآیندهای از پیش تعریف شده برای نگهبانان، اطمینان حاصل کنید. سیستم گشت و نگهبانی می‌تواند از تجهیزاتی مانند دستگاه یا Reader ، برچسب RFID، شناسه‌های بیومتریک، آنتن و نرم‌افزار استفاده نمایند. دستگاه گشت شامل بک عدد پایه شارژ – کیف کمری – دستگاه قابل حل گشت زنی – آدابتور می باشد.

خرید و قیمت دستگاه گشت و نگهبانی بدون تماس PW 2500 ترب | zoomfing این مدل مناسب مکان‌هایی که حساسیت بالایی دارند یکی دیگر از قابلیتهای این مدل استفاده از GPS در دستگاه گشت و نگهبانی است. درصورتی که نگهبانی در یک نقطه توقف کند و به حرکت ادامه ندهد، نگهبانان حاضر در محل جهت بازرسی به نقطه مورد نظر ارسال خواهند شد. علی رغم اینکه امروزه تکنولوژی روز دنیا در مدیریت گشت زنی مورد استفاده قرار می‌گیرد و دیگر نیاز به استفاده از دستگاه گشت و نگهبانی نیست، با این حال برخی از سازمان ها به دلایل خاص خواهان استفاده از دستگاه به جای نرم افزار هستند. از این رو در مقاله پیش رو سعی داریم چند نمونه دستگاه گشت و نگهبانی موجود در بازار را بررسی کنیم. هدف از نگارش این مطلب، ایجاد راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه گشت و نگهبانی می‌باشد.

ماداکتو انتخاب اول سازمان ها و برندهای بزرگ کشور

کنترل دقیق بر روی مناطق که گشت زنی شده است را کامل در گزارشات نرم افزار رویت نمایید. همچنین پردازنده ای که درPT100 به کار رفته است از نوع ۱۰۰ مگاهرتزی است و دارای عملکرد مطلوبی نمی باشد، این محصول برای بازدیدهای دوره ای و چشمی، فنی و حافظتی، کنترل گشت زنی و همچنین خدمات پستی می تواند بسیار کاربردی باشد. شارژ باتری های دستگاه گشت و نگهبانی توسط برق انجام می گردد./ باتری های لیتینیومی می باشد . صفحه نمایش 4 رقمی با امکان نمایش ساعت و شماره کارت یا TAG خوانده شده می باشد.

از موارد کاربرد این سیستم در سیستم های انبار داری ،سازمانها ، مناطق نظامی –حفاظتی و … دستگاه نگهبانی اثر انگشتی PT100 جهت کنترل گشت زنی نگهبانان مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت دستگاه گشت و نگهبانی PT100 در مقایسه با قابلیت های دستگاه بسیار مناسب می باشد و شما می توانید با صرف هزینه ناچیزی از روند گشت زنی نگهبانان خود مطلع شوید. در دستگاه گشت و نگهبانی اثر انگشتی (بیومتریک)، علاوه بر امکانات قبلی، یک یا چند راهکار بیومتریک نیز اضافه شده است.

پرسش های متداول دستگاه گشت و نگهبانی علم و صنعت ST-Guard E2