خرید و قیمت فرش 700 شانه کاشان،طرح های پرفروش+ ارسال رایگان

به همراه شاخه و اسپیرال در سراسر متن قالی به طرز بسیار زیبایی پراکنده شده فرش ۷۰۰ شانه ارزان قیمت اند. پراکندگی گل ها، نداشتن ترنج و لچک سبب شده است که این طرح برای انواع دکوراسیون ها مناسب باشد. طرح افشان جزو طرح های شلوغ و پرنگاره است که وقتی زیباتر جلوه می دهد که در تراکم طولی و عرضی بالا بافته شود. از این رو تولید کنندگان این طرح را به صورت فرش 700 شانه تراکم 3000، 2500 یا 2250 ارائه می‌دهند. فرش طرح افشان اسلیمی 700 شانه پر از پیچ و خم و قوس دورانی شاخه ها و اسپیرال و منحنی هاست و گل ها کمتر در این نقشه طراحی شده اند.

با توجه به این مزیت‌های فرش های 700 شانه، و با توجه به اینکه ایرانیان طالب خرید قالی های زیبا با طرح ‌های جدید هستند، تولید‌کنندگان این محصولات را در زیباترین طرح‌ها و به روزترین نگاره ها تولید می‌کنند. فرش 700 شانه گل برجسته بهتر است یا ساده سوالی است که خریداران 700 شانه برایشان مطرح می شود. محصولات 700 شانه گل برجسته به دلیل داشتن نخ هایبالک، از ظرافت و زیبایی بالا برخوردار هستند و به همین دلیل برای پذیرایی و مکان های کم رفت و آمد مناسب هستند.

  • شما می‌توانید با خرید مستقیم و بدون واسطه از این مجموعه که هم به صورت خرید حضوری از کاخانه امکان‌پذیر است و هم به شکل خرید اینترنتی فرش 700 شانه اقدام به خرید متنوع ترین محصولات نمایید؛ در عین این که به تضمین کیفیت، قیمت مناسب دست می‌یابید.
  • اگر 2.5 متر در 3.5 متر را ضرب کنیم عدد 8.75 به دست می آید که این عدد متراژ بافته 9 متری است که این متراژ 25 سانتی متر کمتر از 9 متر است.
  • فرش ارزان از جمله تولیدات فرش ماشینی کاشان است که گستره وسیعی از سفارشات بازار فرش ماشینی را به خود اختصاص داده است، افرادی که تمایل به خرید فرش با قیمت مناسب و با کیفیت هستند عمدتا اقدام به سفارش و خرید این نوع فرش می کنند.
  • ترنج در مرکز این طرح حذف شده و همین عامل سبب شده است تا نگاه ها به سمت متن قالی رود و زیبایی تمامی متن در خور توجه شود.
  • فرش به علت قیمت بالاتری که نسبت به بعضی وسایل منزل دارد باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.
فرش‌های 700 شانه بر اساس تراکم و اندازه‌های مختلف قیمت متفاوتی را هم دارند. علاوه بر این ویژگی‌ها فرش‌های 700 شانه به دلیل کمتر بودن تراکم و شانه قابلیت شستشو بیشتری دارند و شما می‌توانید با خیالی راحت‌تر فرش را بشویید. بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود. از محصولات بالا فرش مورد نظرتان را انتخاب نموده و به سبد خریدتان اضلفه نمایید. فروشگاه ماهور مارکت از جمله هایپرهای بزرگ فرش و نمایندگی مرکزی فرش ماهور است که در شهریور ۹۵ با هدف ارائه مستقیم فرش به مشتریان تاسیس شد.

خرید و قیمت فرش 700 شانه کاشان،طرح های پرفروش+ ارسال رایگان

البته در کنار این مزایا یکی از مهم ترین دلایل پر فروش بودن آن قیمت بسیار مناسب است. طرح و نقش هایی که در فرش های با تراکم بالاتر وجود دارد در این فرش ها نیز دیده می شود. تنوع در طرح ها و همین طور قیمت مناسب باعث شده است که فرش 700 شانه طرفداران زیادی داشته باشد. عواملی که از آن ها نام برده شد کافی است تا خریداران فرش 700 شانه را انتخاب کنند. علاقه زیاد مشتریان به فرش های 700 شانه باعث شده طرحهای این فرشهای روز به روز متنوع تر شود.

قیمت فرش در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان به همین دلیل ارزان تر بوده است. کیفیت تضمین شده نیز از دیگر ویژگی های فروشگاه قالی کاشان است. در خرید فرش ارزان قیمت مانند فرش 500 شانه باید دقت زیادی داشته باشید. در حالی که با نخ های پلاستیکی بافته شده اند.بنابراین باید دقت داشته باشید فرش پلی استر را با قیمت فرش اکریلیک خرید نکنید. طرح ثریا فرش اینترنتی 700 شانه کاشان با تراکم 2550 به قیمت درب کارخانه از جدیدترین فرش های ماشینی .

تراکم رایج برای تولید فرش 500 شانه به صورت عادی 1400 تا 1500 است در حالی که فرش های طرح هفتصد شانه با تراکم 1800 تا 2400 بافته می شوند. فرش 700 شانه گل برجسته 2550 تراکم – نقشه جدید کارخانه فرش کاشان – کد 3316 زمینه دودی با کیفیت بالا و درجه یک . فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰ که عموما با فرش ۷۰۰ ارزان قیمت و یا فرش 700 شانه تبدیلی شناخته می شود،بین فرش های ماشینی کاشان ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ و ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ قرار دارند،یعنی از لحاظ کیفیت از فرش های ۵۰۰ شانه دو level بالاتر و از فرش ها ۷۰۰ با تراکم ۲۵۵۰ از لحاظ کیفیت پایین تر هستند. اما رنگ فیلی از فرش های ماشینی رنگی چرک خور بوده که زیبایی خانه های ایرانی را چندین برابر می کند چنانچه به دنبال آن هستید که فرشی زیبا و عروس پسند تهیه کنید خرید این فرش ماشینی به شما پیشنهاد می شود.

فرش الماس کویر طرح باغ معلق گردویی

ابعاد فرش هرچه بیشتر باشد به قطع قیمت این محصولات بالاتر خواهد بود؛ یعنی قیمت فرش 700 شانه 9 متری به نسبت قیمت فرش 12 متری کمتر و به نسبت قیمت فرش ۷۰۰ شانه 6 متر بالاتر است و در قیاس با دیگر ابعاد استاندارد نیز قیمت بالاتر را دارد. همان طور که بیان شد استفاده از تعداد 700 گره در عرض فرش و تعداد 2550 گره، 3000 یا حتی 2700 گره در طول فرش است که سبب شده تا فرش 700 شانه واقعی روانه بازار گردد که با شمارش این تعداد گره ها در 10 سانتیمتر از فرش بوده که به واقعی بودن آن می‌توانید پی ببرید. به قطع هر چه تراکم فرش بیشتر گردد، زیبایی و قیمت آن محصول بیشتر می‌گردد؛ به طوری که قیمت فرش 700 شانه تراکم 3000 به نسبت تراکم 2550 و 2700 بیشتر است. فرش سرمه ای و ذغالی رنگ باکیفیت عالی – طرح جدید محیا 700 شانه تراکم 2550 به قیمت درب کارخانه .

این فرش دارای مزیت ها و ویژگی های منحصر به فرد زیادی می باشد به همین سبب در زمان خرید اینترنتی فرش هفتصد شانه باید به آن ها حتما توجه کنید. یکی از ویژگی های خاص این فرش کاشان ضخامت آن نسبت به دیگر انواع فرش می باشد. این ضخامت باعث شده است که استقبال زیادی از این نوع فرش بشود. حتی با وجود نقش ها و طرح های زیبا تر فرش های 1200 شانه و 1000 شانه مشتریان تمایل دارند که فرش کاشان 700 شانه را خریداری کنند که استقامت و استحکام قوی تری داشته باشد. فرش های 700 شانه واقعی به دو صورت گل برجسته و غیر برجسته ارائه می شوند. فرش های 700 شانه گل برجسته با الیاف هایبالک آکریلیک و آکریلیک هیت ست شده بافته می شوند.

فرش جوشقان سرمه ای ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰