دانلود آهنگ قدیمی زیر خاکی شاد و غمگین قدیمی ماندگار دهه 40 50.60+موزیک ویدیو | kordify

خیلی زیبا بود کلی به یاد خاطره های گذشته گریه کردم. فعالیت رسانه هیتصدا شامل موزیک های سیاسی، مبتذل نمی‌باشد. • موزیکفا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. احسنت و دستمریزاد شاد شدیم و یاد قدیما میدونی که چقدر لذتیخشه حدا شادت کنه و همیشه ایام پایدار و بر قرار ممنون از زحمتی که کشیدی . نیمازارعی هستم از شهر میراباد ممنون از داریوش…عالی بود. واقعادمت گرم ،ماروبردی ب کذشته ها ،ب اون دوره ای ک بانوارکاست این اهنگهارو اونم مخفیانه گوش میدادیم .خیلی کارت درسته ،خیلی .

  • فعالیت رسانه هیتصدا شامل موزیک های سیاسی، مبتذل نمی‌باشد.
  • مجموعه بسیار زیبا و کامل از بهترین و زیباترین آهنگهای قدیمی شاد و غمگین با بهترین کیفیت به همراه پخش آنلاین در دنیای آهنگ جدید سایت موزیک لاو دانلود نمایید ..
  • موسییق ایران از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی به خود دیده است .
  • ممنونم امین جان که تشریف اوردین و وقت گذاشتین و ترانه های قدیمی رو گوش دادین.نظر قشنگت هم واقعا برامون ارزشمند و دلگرم کنندست.
خسته نباشی واقعا مجموعه اهنگهای زیبایی راجمع کرده بودی منکه کلی خاطراتم باشنیدن اهنگهاتون زنده شد وتوروزگارقرنطینه حال واحساسم عوض شدبازم مرسی. سلام آقا رضا چشم حتما پیگیری میکنم و به محض اینکه تو سایت قرار گرفت بهتون خبر میدیم. من که حظ کردم با تعدادی از آهنگها ئی که من و بردند به دوران خوش جوانی . چشم در آینده نزدیک حتما حتما لینک دانلود یکجا هم قرار داده دانلود آهنگ کردی میشه. سلام اقا حسین.خدا اموات شمارم بیامرزه.خوشحالم که تونستم خوشحالتون کرده باشم.

در این پست از سایت موزیک وب معروف ترین آهنگهایی قدیمی را به صورت کامل به همراه پخش آنلاین برای دانلود قرار داده ایم.. خیلی عالی دمتون گرم آهنگهای سنتی من که زیاد طرفدارشونم. سایت موزیکِ تو شامل دانلود آهنگ جدید، آلبوم، ریمیکس و … الان توی صفحه ای دیدم.شعراهنگ حمیدهیرادهست.زیبای من.تمام راههای رسیدن بتوراخراب کردم.فهمیدم واسه همینه هیچکس.حتی محمدرضاگلزاری که عاشقش هستم.هنوزنتونستند.بمن برسند.

امو بند – تو دلی

دانلود آهنگ قدیمی زیر خاکی شاد و غمگین قدیمی ماندگار دهه 40 50.60+موزیک ویدیو | kordify

رسانه گیتار موزیک، رسانه ای جامع جهت دانلود رایگان موزیک ها و مداحی ها از خواننده ها و مداحان محبوب و پرطرفدار با کیفیت اصلی می باشد. واقعا عالی اهنگها بسیارزیبا.ودلپسندودالوداهنگ خیلی ساده سادروان.دستمریزادباشپاس فراوان. اینقد عاشق این آهنگ های قدیمی هستم که خدا میدونه ….

دانلود آهنگ تو فقط بگو میای کوچه و بارون با من ریمیکس + اصلی

در این مجموعه تلاش شده تا بهترین و پرطرفدارترین ترانه های قدیمی ماندگار و خاطره انگیز+یکجا بصورت گلچین شده اماده و رایگان برای طرفداران آهنگ های قدیمی دانلود کنیم. آهنگ های خاطره انگیز شاد قدیمی ایرانی با کیفیت ۱۲۸ به صورت گلچین شده را در این مطلب قرار دادیم که امیدوارم از اون لذت ببرید و خاطره هاتون تازه بشه. در مجموعه آهنگ هائی که در پایین برای شما قرار میدیم که گلچینی از بهترین ترانه های ماندگار قدیمی ایرانی که به صورت کوچه بازاری است.