درخواست هاست | کنسرسیوم دکتری بنیاد AMA-Sheth

مؤسسه میزبان کنسرسیوم فضای جلسه را فراهم می کند و می تواند تعهدات حمایت مالی اضافی را از دانشگاه خود و/یا حامیان شرکتی برای پرداخت هزینه های اضافی برای اسکان، غذا و هرگونه هزینه های مرتبط با فضای جلسه تضمین کند. سایر فعالیت ها مانند پذیرایی و رویدادهای خارج از محل در اختیار موسسه میزبان است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، یا مایل به ارسال پروپوزال لطفا با:

لطفاً از AMA.org/DoctoralConsortium دیدن کنید تا درباره کنسرسیوم دکتری و سیاست‌های مربوط به نامزدی و انتخاب اعضای کنسرسیوم بیشتر بدانید. این وب سایت همچنین اطلاعاتی در مورد کنسرسیوم های اخیر و همچنین سایر اطلاعات تاریخی دارد.

کنسرسیوم معمولاً 3 و نیم تا 4 روز طول می کشد، در روز چهارشنبه یا پنج شنبه به دانشگاه میزبان می رسد و شنبه یا یکشنبه حرکت می کند. مدارس میزبان بالقوه می توانند طول یا زمان جایگزینی را در حد معقول پیشنهاد دهند.

پیشنهادهای دانشگاه‌های منفرد مستقر در آمریکای شمالی، تاریخچه‌ای غنی از کنسرسیوم‌های استثنایی ارائه کرده‌اند، با این حال، با رشد این رشته، و به منظور گسترش مجموعه میزبانان بالقوه، شورای دانشگاهی پیشنهادات خارج از آمریکای شمالی و همچنین پیشنهادات را بررسی خواهد کرد. که شامل همکاری بین دو (یا چند) مؤسسه میزبان مشترک است. مثال‌ها ممکن است شامل مشارکت‌هایی مانند دو دانشگاه در مجاورت جغرافیایی (میزبانی فعالیت‌ها در دو پردیس) یا چندین دانشگاه باشد که با همکاری دانشکده‌هایی که در یک پردیس برگزار می‌شوند، از رویداد حمایت می‌کنند.

مرلین استون
مدیر، جوامع دانشگاهی
انجمن بازاریابی آمریکا
[email protected]



منبع

پیشنهادات برای کنسرسیوم دکتری بنیاد AMA-Sheth باید شامل مدارک زیر باشد یک نامه پوششی با اطلاعات تماس رئیس پیشنهادی (یا روسای مشترک).:

  • اهداف/موضوع کنسرسیوم (مضمون طراحی برای تکمیل هدف کلی کنسرسیوم)
  • تاریخ های پیشنهادی رویداد
  • ویژگی های ویژه پیشنهادی برنامه (رویدادهای اجتماعی منحصر به فرد، جلسات عمومی و غیره)
  • بررسی اجمالی محیط و امکانات دانشگاهی – جزئیات در مورد موسسه میزبان و نمای کلی از امکانات مسکن، اتاق جلسات و غیره.
  • بودجه آزمایشی با منابع پشتیبانی
  • طرح های بیوگرافی دانشکده دپارتمان

بسته به قوت مجموعه پیشنهادات، شورای دانشگاهی همچنین ممکن است میزبان ها را برای چندین سال اعطا کند.

از اینکه با حمایت مالی و میزبانی کنسرسیوم دکتری بنیاد AMA-Sheth به رشته بازاریابی کمک کردید متشکریم. کنسرسیوم دکتری بنیاد AMA-Sheth یک رویداد برتر است که جایگاه ویژه ای در زندگی و تاریخ رشته ما دارد. این رویداد معمولاً در ماه ژوئن برگزار می‌شود و Ph.D. دانش‌آموزان به دیدگاه‌های مدرن نگاه می‌کنند و دانش‌آموزان را در بحث درباره موضوعات در حال ظهور در حرفه ما درگیر می‌کند. رهبران فکری دعوت می شوند تا همزمان با راه اندازی حرفه خود، با داوطلبان دکترا تعامل داشته باشند و تجربه ای مهیج برای آنها فراهم کنند. روابط حرفه ای مادام العمر اغلب از طریق کنسرسیوم ایجاد می شود.

اگر مدرسه شما مایل به میزبانی و حمایت از کنسرسیوم آینده باشد، شورای علمی AMA پیشنهادات را تا 31 ژانویه 2023 می پذیرد.

هزینه کل رویداد ممکن است بسته به مؤسسه متفاوت باشد، اما هزینه کل معمولاً متفاوت است 190000 تا 200000 دلار. AMA فراهم می کند 50000 دلار حمایت از طریق شورای علمی AMA و همچنین حمایت اضافی از طریق یک وقف AMA که از طریق سخاوت بنیاد Sheth ایجاد شده است (بر اساس شرایط متوسط ​​بازار تقریباً ارائه می کند 35000 دلار). علاوه بر این، میزبان ممکن است هزینه ای را به همان اندازه دریافت کند 550 دلار به ازای هر دانشجو (تا 120 نفر) و 350 دلار برای هر عضو هیئت علمی (معمولاً 110 هیئت علمی). بنابراین، وجوه از AMA، AMA Foundation/Sheth Foundation و هزینه ها در مجموع به حدود 180,000 تا 190,000 دلار برای پوشش هزینه های برنامه می رسد. موسسات میزبان قبلی، حامیان مالی دیگری از جمله دفاتر ریاست و همچنین شرکای صنعتی که ممکن است به بخش‌های بازاریابی میزبان نزدیک باشند، جذب کرده‌اند.