دریچه استخری استیل سرامیک خور اسلیک استیل

یکی از مواردی که خصوصا در ساختمان های بزرگ باید مورد توجه قرار گیرد، تهویه است. تهویه، در مکان هایی مانند ساختمان های تجاری به دلیل رفت و آمد زیاد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وقتی از تهویه صحبت می شود، منظور ایجاد درجه حرارت و رطوبت مناسب در فضاهای داخلی است. هدف اصلی این عمل در ساختمان، ایجاد شرایط مناسب برای افرادی است که در آن محیط حضور پیدا می کنند.

  • اهمیت وجود دریچه خطی در سیستم هوارسانی بسیار بالا بوده و علاوه بر خاصیت دکوراتیو بودن آن، باید کارایی مناسبی برای پخش پایانی شبکه توزیع هوا داشته باشد.
  • برخی از دریچه‌های چرخشی ترکیبی از دو ماده با بدنه از فولاد گالوانیزه و تیغه های ساخته شده از آلومینیوم هستند.
  • برای ثبت درخواست خود با شماره تلفن … تماس گرفته یا از طریق برنامه واتس آپ با نماینده فروش شرکت تهویه سان ارتباط برقرار نمایید.
  • مانند بسیاری از محصولات دیگر شرکت صنعتی رحمتی، قیمت دریچه اسلوت بستگی به عوامل مختلفی دارد.
  • کاربرد پلنیوم باکس، متصل شدن دریچه و پخش شدگی بهتر هوا در محیط، می باشد.
همچنیـن شـایان ذکـر اسـت محصـولات تهویـه مطبـوع و دمپـر هـای صنعتـی بـا برنـد پخش نیرو سپهر مهار بـه ثبـت رسـیده اسـت.

دریچه استخری استیل سرامیک خور اسلیک استیل دریچه هوا خطی اسلات می تواند به صورت دو سر باز و یا دو سر بسته و یا یک سر بسته تولید گردد و این تقسیم بندی بر اساس اندازه و وسعت فضایی است که دریچه نصب می گردد. در عین حال شرکت پخش نیرو این امکان را فراهم نموده است تا مشتری بتواند با توجه به رنگ محل مورد نصب رنگ درخواستی را از روی رال انتخاب نماید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاوره درباره این محصول با کارشناسان فروش شرکت تماس برقرار نمایید. استفاده از فلز آلومینیوم در صنعت تهویه هوا انقلاب بزرگی ایجاد کرده و مقاومت این نوع از دریچه هوا در برابر خوردگی و سایش ناشی از رطوبت مصرف‌کنندگان را تحت تاثیر قرار داده است.

دریچه هوای خطی اسلات(شکاف دار)

یکی دیگر از مزایای پلنیوم باکس استفاده از یک عایق الاستومری می باشد که از نشت هوا و پخش صدای هوا به محیط جلوگیری دریچه اسلات می کند. همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم طول پلنیوم ها می تواند متنوع باشد پس تعداد دریچه های ورودی هوا نیز متناسب با طول باکس پلنیوم نصب می شوند. دریچه خطی ، یک نوع دیفیوزر تهویه مطبوع است که به عنوان شیار شیار خطی، پخش کننده ی بار خطی، یا خطوط هوایی خطی از کیفیت خروجی هوای عالی با روکش پودر ساخته شده‌است.

در صورت نصب مدل‌های دارای عمق بیشتر امکان استفاده از دمپر در دریچه هوا وجود دارد. همچنین در صورت نیازمندی به چنین دریچه هوایی، آن را با واحد فروش شرکت تهویه سان هماهنگ کرده تا ساخت سفارشی محصول برای شما انجام شود. زمانی که معماران ساختمانی به بخش پایانی شبکه هوارسانی ساختمان مسکونی، اداری و تجاری خود برسند؛ بدون شک یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای دریچه هوا، دریچه خطی خواهد بود. دریچه خطی با تنوع اندازه، جنس، مدل و سازگاری با کانال‌های مختلف هوا توانایی ایجاد هارمونی در محیط داخلی را نیز دارد. دریچه های خطی اسلوت را حتی می توان به شکل قوسدار ، متناسب با انحنای موجود در سقف ، تولید و نصب کرد. البته در این حالت دریچه اسلوت قوس دار امکان ساخت پره های داخلی و دمپر کشویی را نخواهد داشت.

موارد مصرف دریچه های اسلات