دریچه سقفی خورشیدی گردابی گروه تولیدی آرناونت آرناونت تولید کننده ملزومات تهویه صنعتی

دریچه هوای سقفی به انواع دریچه گرد، تایلی و چهارگوش در سایزهای متفاوت تقسیم شده است. دریچه سقفی یکی از انواع دریچه هواست که برای کنترل کردن مسیر حرکت هوا و جلوگیری کردن از ایجاد آشفتگی در کانال ورودی و خروجی هوا مورد استفاده قرار می گیرند. از دریچه هوای سقفی برای کنترل هوای رفت سیستم های شوینده هوا (یا ایر واشر)، کولر آبی، زنت یا هواساز به صورت نصب زیر سقف محل مورد استفاده قرار می گیرد. برخی دریچه های سقفی به صورت دمپردار و برخی دیگر بدون‌ دمپر مورد استفاده قرار می گیرند.

فیلتر باکس تهویه هوا

دریچه‌های ساخته شده از جنس چوب یا ورق MDF زیبایی خاص به محیط داخلی ساختمان بخشیده و هارمونی بین دریچه هوا با دیگر وسایل با ظرافت ساختمان را فراهم خواهد دریچه سقفی کرد. با بهره‌گیری از متدهای ویژه از لانه‌گزینی حشرات در بدنه چوبی دریچه هوای سقفی جلوگیری شده و برای ساختمان با کاربری و زیبایی ویژه بسیار مناسب هستند. همچنین در جهت استفاده کاربردی از این دریچه، اماکن نصب انواع مبدل در ورودی انشعاب نیز وجود دارد.

  • تهویه مطبوع و کمک به جریان هوای بازگشتی از جمله مزایای خاص دریچه هوای سقفی بوده و در دو حالت چهارگوش و گرد برای مصرف‌کننده تولید خواهد شد.
  • با سلام، پهنای فریم دریچه ها 3.5 سانتیمتر میباشد ولی به دلیل گذاشتن خلاصی و اتصالات داخلی دریچه در عمل حدود 2 الی 2.5 سانتیمتر از اطراف دریچه ها را پوشش میدهد.
  • دریچه های سقفی به صورت 4 طرفه، 3 طرفه، 2 طرفه و همچنین 1 طرفه با پره های ثابت تولید می شوند.
  • در این نوع دریچه ها میزان بالای پخش هوا در فضای زیر سقف باعث می شود درجه حرارت و سرعت هوای مخلوط سریعاً متعادل می شود.
  • معمولا در تمام فضاهای اداری، تجاری و مکان های لوکس قابل استفاده می باشند.

نصب دمپر هوا بر روی سیستم فن کویل، داکت اسپلیت و دیگر تجهیزات تنظیم دما مرسوم بوده و قدرت کنترل جریان هوا در اتاق‌های مجزا را ایجاد خواهد نمود. دریچه سقفی تایلی بدون فریمِ چهارطرفه سقفی هم جهتِ دمندگی و هم جهت مکندگی به صورت دوگانه مورد استفاده قرار می گیرد. الف- دریچه سقفی مشبکِ یک،دو، سه و حتی چهارطرفه آلومینیومی(با دمپر و بی دمپر). قیمت دریچه سقفی برحسب تعداد سفارش و جنس و ابعاد آن با مشاوره کارشناسان مشخص میشود. فاکتور مهم دیگر در محاسبه قیمت دریچه سقفی، داشتن دمپر و یا بدون دمپر بودن آن است.

دریچه سقفی خورشیدی گردابی گروه تولیدی آرناونت آرناونت تولید کننده ملزومات تهویه صنعتی انواع دریچه سقفی مثل دریچه های چهارطرفه ، مشبک و حتی انواع دریچه های گرد می توانند در تایل سقفهای کاذب تعبیه و نصب گردند. در واقع این دریچه ها هم با ساختار واحد در انواع مختلف میتوانند تولید شوند و هم به شکل ترکیبی مانند تایلی / گرد ، تایلی / چهارطرفه ، تایلی / مشبک تولید می گردند. بنا به ساختار متقارن خود باعث تهویه هوا به کلیه جهات دریچه خواهد شد. دریچه سقفی چهار طرفه هم می تواند به منظور دمش و همچنین مکش هوا به کار برده شود. دریچه سقفی چهار طرفه که جهت مکش به کار برده می شود معمولاً نیاز به دمپر ندارد.

یعنی اگر اندازه یک دریچه سقفی تایلی 60×60 باشد، قیمت آن بر اساس اندازه 55×55 محاسبه میشود. دریچه سقفیاین نوع دریچه نیز برای هوای رفت سیستم های هواساز، ایرواشر، زنت و کولر آبی مورد استفاده قرار می گیرد، اما به صورت نصب زیر سقف. دریچه های سقفی به صورت 4 طرفه، 3 طرفه، 2 طرفه و همچنین 1 طرفه با پره های ثابت تولید می شوند. خرید دریچه سقفی سه طرفه و اطلاع از قیمت آن میتوانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت،با ما تماس بگیرید. جهت پخش یک‌دست، مطبوع و حفظ جریان هوا در سیستم تهویه، سرمایش و حرارتی نیازمند دریچه هوای سقفی مناسب خواهید بود. از این مدل از دریچه سقفی در ساختمان‌‌های با سقف کمتر از چهار متر استفاده شده و در زمره زیبا و پرمصرف‌‌ترین دریچه‌‌های هوا قرار دارد.

مواردی که اشاره شد مهم ترین انواع دریچه های سقفی می باشند؛ اما دریچه های هوای سقفی انواع متنوع و مختلف دیگری نیز دارد. به عنوان مثال می توان به دریچه سقفی مشبک (بی فریم و با فریم)، تایلی گرد، صفحه ای، خطی، مربعی و دیگر انواع اشاره کرد. دریچه هایی که هوای سقف را باز می کنند معمولا دریچه های سقفی نامیده می شوند.

دریچه سقفی چهار گوش پره هلالی شاهرخی مدل SH.SDI.T-18 *18

دریچه سقفی تایلی با دریچه گردِ جت نازل عموماً بوسیله یک رابطِ کانالی به لاینِ اصلیِ کانال هوا متصل میشود. با توجه به شکل و ظاهرِ دکوراتیوِ دریچه جت نازل ، این موضوع باعثِ استقبالِ کارفرمایان و مهندسان و طراحانِ ساختمان از استفاده از این نوع دریچه ( دریچه سقفی تایلی با دریچه گردِ جت نازل)در پروژه های خود شده است. دریچه سقفی سه طرفه به منظور استفاده در سقف ساختمان های تجاری ، اداره های مدرن، هتل ها و مکان های صنعتی طراحی شده اند. این دریچه ها برای سقف هایی که ارتفاع در آنها کمتر از 5 متر است کاربرد داشته و برای هوای رفت، برگشت و تخلیه و همچنین به منظور هر دو هدف تهویه مطبوع یعنی سرمایش و گرمایش نیز استفاده می شوند.

دریچه سقفی چهارگوش دمپردار و بدون دمپر برای نصب بر روی سقف طراحی شده اند و به آسانی بر روی کانال های چهارگوش و یا بر روی کانال های گرد با استفاده از تبدیل قابل نصب هستند. دریچه چهار طرفه را می توان هم برای سیستم های رفت هوا و هم برای سیستم های برگشت هوا مورد استفاده قرار داد. آن دسته از دریچه های سقفی که برای برگشت هوا استفاده می شود نیازی به دمپر ندارد، اما آن دسته از دریچه های سقفی چهار طرفه که برای رفت هوا استفاده می شود با وجود دمپر کارایی بهتری خواهد داشت.

درب بازدید فن كوئل

گردش ثابت هوا به صورت افقی به‌‌دلیل وجود پره‌‌های هم‌‌مرکز و متوالی سبب افزایش کیفیت دریچه هوای چهارگوش شده است. دریچه سقفی تایلی با دریچه گرد برجسته بوسیله یک رابطِ گرد به لاینِ اصلیِ کانال هوا متصل میشود. از دریچه سقفی تایلی با دریچه گرد برجسته هم برای سیستم رفتِ هوا(دمِش) و هم سیستم برگشتِ هوا(مکِش) بکارگیری می شود. دریچه سقفی چهارطرفه از پرکاربردترین دریچه های سقفی می باشد.این نوع دریچه سقفی بنا به ساختارِ متقارنِ خود باعثِ تعدیلِ پرتابِ هوا به کلیه جهاتِ دریچه می شود.