دستگاه لوله بازکن نیمه اتوماتیک مدل 750 خرید انواع تجهیزات ساختمانی ابزار دات کام فروشگاه اینترنتی ابزارآلات

دستگاه لوله بازکن نیمه اتوماتیک مدل 750 خرید انواع تجهیزات ساختمانی ابزار دات کام فروشگاه اینترنتی ابزارآلات به همراه متعلقات .اعم از فنر 20 متر.یک دستگاه نو خریداری شده که فقط یک ماه کار کرده است.با قدرت بسیار بالا.و تبلیغات انجام شده در یزدانشهر بطور کامل و وسیع… صنعت گستر ایرانیان با چندین سال در زمینه فروش دستگاه های بزرگ توانسته است مشتریان را در خرید ابزار و دستگاه ها بی نیاز نماید. ما تمامی دستگاه های صنعتی کوچک و بزرگ را به صورت دست اول و مستقیم به قیمت عالی ارائه می نماییم. قابلیت استفاده از انواع فنر را دارد معمولا دارای قفل بر روی دستگیره است و قابلیت استفاده از سایز های مختلف فنر را دارد.

بعد از اتمام کار باید فنر را از داخل لوله خارج کنید و آن را در محفظه جمع کننده فنر قرار دهید. بخاطر داشته باشید که بعد از پایان کار حتماً باید مقداری آب داخل لوله بریزید تا گرفتگی های باز شده به کمک آب از لوله خارج شده و به چاه وارد شود. نیروهای متخصص و باتجربه در شرکت آریا آماده هرگونه همکاری و بازدید و مشاوره رایگان از منازل و ساختمان های شما در ستارخان و غرب تهران را دارد. ( شرکت لوله بازکنی آریا (evacuation.ir)) با بررسی وضعیت ساختمان اقدام به انجام فعالیت می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

دستگاه لوله بازکنی نیمه اتوماتیک 375 وات میلاد

برای مشاهده و دریافت فیلم آموزشی استفاده از دستگاه لوله بازکن ، اینجا کلیک کنید . امروزه دستگاه های لوله بازکن با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می شوند که در ادامه به برترین آن ها اشاره می شود. لطفا در صورت تمایل به همکاری با لوله بازکنی برچسب، با ما تماس بگیرید. درصورتی که مشتریان محترم درخواست قطعه مورد نظر خود را اعلام نمایند، شرکت موظف به تامین قطعه مورد نیاز وارسال آن برای مشتری می باشد .

دستگاه لوله بازکنی دست دوم

از دیگر برندها می توان به میلاد، اطلس اصفهان، ای جی پی و… آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش لوله بازکنی ارزان فوری دهید. برای دسترسی به وب سایت ابزارمارکت ، لطفا فیلترشکن خود را خاموش کرده و صفحه را مجدد بارگذاری بفرمایید.

  • نحوه از بین بردن گرفتگی با استفاده از این وسیله به این صورت است که ابتدا سر فنر فولادی دستگاه وارد چاه یا لوله بسته شده، می شود و از طریق پمپ تکان دهنده با سرعت زیادی به گردش در می آید تا دیگر هیچ گرفتگی و موادی در مسیر راه لوله و یا چاه بافی نماند.
  • این کار یک مشکل داشت و آن این بود که سرعت دریل زیاد است و فنر نیز حفاظی ندارد بنابراین با شروع کار دریل و چرخش فنر، فنر به این سو و آن سو بر خورد می کرد.
  • ابتدا دستگاه را به برق متصل کنید سپس سر فنر را به دستگاه متصل نمایید حال فنر را وارد لوله گرفته شده کنید.

این فروشگاه دارای محصولات مختلفی است که از جمله آن ها استاکر دستی ارائه می دهد. دستگاه های غیر قابل حمل وزن بالاتری دارند و بیشتر در مقیاس صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. از نظر نوع و مدل این دستگاه ها را می توان به دستگاه های فرغونی، دریلی، ارابه ای و …. ارسال توسط ابزار شهراماین کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار ابزار شهرام تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک ابزار شهرام در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

کارایی و ظاهر این دستگاه کاملا شبیه به دستگاه های لوله بازکن فنری می باشد با این تفاوت که دارای دو چرخ برای جابجایی راحت تر است. کارکرد دستگاه لوله بازکنی دریلی نیز به این صورت است که با اتصال فنر فلزی به قسمت دریل دستگاه، می توان با چرخش سریع فنر، تمام رسوبات درون لوله گرفته شده را از بین برد. استفاده از این دستگاه نسبت به مدل های دیگر خطرناک تر می باشد به این دلیل که این امکان وجود دارد در حین چرخش، فنر فلزی از دستگاه دریل جدا شده و به سمت دست ها و یا صورت پرتاب بشود. ابتدا دستگاه را به برق متصل کنید سپس سر فنر را به دستگاه متصل نمایید حال فنر را وارد لوله گرفته شده کنید. آنقدر به این کار ادامه دهید تا فنر دستگاه لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله برسد.

معمولا زمانی از این دستگاه ها استفاده می شود که گرفتگی های سخت در لوله های فاضلاب و یا چاه ها رخ داده باشد چرا که این دستگاه های لوله باز کن دارای قدرت بسیار بالایی می باشند و به راحتی می توانند این گرفتگی های سخت را برطرف کنند. این کار یک مشکل داشت و آن این بود که سرعت دریل زیاد است و فنر نیز حفاظی ندارد بنابراین با شروع کار دریل و چرخش فنر، فنر به این سو و آن سو بر خورد می کرد. این دستگاه که مخصوص باز کردن لوله های گرفته می باشد به راحتی و بدون دردسر زیاد لوله فاضلاب را باز می کند. شرکت پارس کمک با داشتن 15 سال تجربه در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در تمام مناطق تهران به شما سرویس مناسب ارائه میدهد شما میتوانید برای بهرمند شدن از این سرویس ها با شماره های ما تماس حاصل بفرمایید و از هزینه و قیمت و زمان انجام کار مطلع شوید .