دو استاد بازاریابی در میان پذیرفته شدگان تالار مشاهیر پروژه دکتری 2022

دکتر هرمان آگوینیس اورام تاکر برنده چندین جایزه، محقق برجسته و استاد مدیریت و رئیس گروه مدیریت در دانشکده تجارت دانشگاه جورج واشنگتن (GWSB) است. او برای مسیر ریاست آکادمی مدیریت (AOM) انتخاب شد، به عنوان معاون رئیس و رئیس برنامه برای کنفرانس مجازی AOM 2020 خدمت کرد و اکنون به عنوان رئیس آکادمی خدمت می کند. او در میان 100 محقق تأثیرگذار جهان در اقتصاد و تجارت رتبه بندی شده است و محقق مدعو در دانشگاه های چین، مالزی، سنگاپور، آرژانتین، فرانسه، اسپانیا، پورتوریکو، استرالیا و آفریقای جنوبی بوده است. دستور کار حرفه ای و زندگی او این است که بر جامعه دانشگاهی و همچنین در کل جامعه تأثیر بگذارد.

پروژه PhD که در سال 1994 تأسیس شد، برای افزایش تنوع در دنیای تجارت کار می کند. از طریق مدل منحصربه‌فرد، اعضای سیاه‌پوست/آفریقایی‌آمریکایی، لاتین تگزاسی/اسپانیایی‌آمریکایی و آمریکایی‌های بومی این سازمان غیرانتفاعی، دکترای کسب‌وکار را با هدف تبدیل شدن به هیئت علمی دانشگاه، آموزش و راهنمایی دانشجویانی که آرزوی شغلی در تجارت را دارند دنبال می‌کنند. از زمان راه اندازی، پروژه مسئول پنج برابر کردن تعداد اساتید، مدیران و رهبران دانشگاهی است که در لیست گسترده ای از برنامه های دانشگاهی حضور ندارند و به بیش از 1400 متخصص سابق تجارت و دانشجوی کارشناسی کمک می کند تا مدرک دکتری خود را کسب کنند. پروژه دکترا همچنین نزدیک به 250 دانشجو را در بر می گیرد که در حال حاضر در برنامه دکتری کسب و کار ثبت نام کرده اند.

بلین روسچاک، رئیس پروژه دکترا، گفت: «کارجویان تالار مشاهیر امسال واقعاً تجسم رویکرد منحصربه‌فرد ما برای متنوع کردن مدارس بازرگانی کالج برای ایجاد نسل بعدی رهبران در صنعت تجارت هستند. پردیس‌های آنها و در جوامعشان، و ما مفتخریم که از آنها در تالار مشاهیر پروژه دکتری استقبال می‌کنیم.»

2022 پذیرفته شدگان در حوزه های مدیریت و بازاریابی الهام می گیرند

برای اطلاعات بیشتر در مورد پروژه دکتری، وبینارها و حامیان مالی به www.phdproject.org مراجعه کنید و برنامه را در توییتر، فیس بوک و لینکدین.





منبع

مونتویل، نیوجرسی (8 سپتامبر 2022) – پروژه PhD – یک سازمان غیرانتفاعی که به تنوع بخشیدن به مدارس کسب و کار کالج و در نهایت دنیای تجارت کمک می کند – از سه استاد جدید در تالار مشاهیر پروژه دکتری استقبال می کند. هرمان آگوینیس، دکترا از دانشکده بازرگانی دانشگاه جورج واشنگتن این افتخار را در مدیریت دریافت کرد گیل آیالا تیلور، دکترا از دانشکده تجارت تاک در دارتموث و دیوید ووتن، دکترا از دانشگاه میشیگان – دانشکده بازرگانی استفان ام راس در بازاریابی موفق به دریافت این افتخار شد. همه در کنفرانس‌های انجمن دانش‌آموختگان و دانشجویان دکتری پروژه دکترا در این ماه مورد تقدیر قرار گرفتند.

پروژه PhD تالار مشاهیر را در سال 2011 تأسیس کرد تا از افراد برای کار برجسته خود به عنوان مربی و مربی برای نسل بعدی متخصصان تجارت و به عنوان پیشگامان تنوع و گنجاندن در پردیس خود قدردانی کند. پذیرفته شدگان تالار مشاهیر تعهد تزلزل ناپذیری نسبت به ماموریت پروژه دکترا برای ایجاد نیروی کار قوی تر و متنوع تر نشان داده اند و رهبری متفکرانه ای از خود نشان داده اند که به طور قابل توجهی بر شبکه دانشجویان دکتری بازرگانی و اساتید پروژه تأثیر گذاشته است.

دکتر گیل آیالا تیلور استاد بالینی مدیریت بازرگانی در دانشکده تجارت تاک دارتموث است. پیش از این، دکتر تیلور سمت‌های آکادمیک را در دانشکده روزنامه‌نگاری مدیل در دانشگاه نورث وسترن، دانشکده مدیریت کلوگ در دانشگاه نورث وسترن، کالج تجارت تری در دانشگاه جورجیا، ULB – مدرسه بازرگانی Solvay در بروکسل، INSEAD – مدرسه کسب‌وکار داشت. برای جهان در سنگاپور، و ترم در دریا. با گسترش کار پروژه دکترا، دکتر تیلور RISE Career Launch را برای تسهیل موفقیت اولیه شغلی برای زنان و افراد از گروه‌های کم‌نمایش تأسیس کرد. به طور مشابه، او برنامه Kemp Fellows را برای فارغ التحصیلان کالج آمریکایی آفریقایی تبار، آمریکایی اسپانیایی تبار و بومیان آمریکایی ایجاد کرد که مشاغل شرکتی را دنبال می کردند. او در هیئت مدیره Good Beginnings of the Upper Valley و ASCENT – Leading Multicultural Women to Top خدمت کرده است.

دکتر دیوید ووتن دانشیار رئیس برای برنامه های کارشناسی ارشد یک ساله، استاد دانشگاه آلفرد ال. ادواردز، استاد تنوع و تحول اجتماعی دانشگاه، و استاد بازاریابی در دانشکده بازرگانی استفن ام. راس در دانشگاه میشیگان است. او قبلاً در دانشکده های دانشکده بازرگانی کلمبیا، کالج بازرگانی وارینگتون در دانشگاه فلوریدا و دانشکده اقتصاد و مدیریت کاربردی چارلز اچ. دایسون کرنل خدمت کرده است. دکتر ووتن، محقق برنده جوایز و رئیس مشترک چندین کمیته دانشگاهی، به عنوان مشاور هیئت علمی برای انجمن دانشجویان کسب و کار سیاه و انجمن کارشناسی کسب و کار سیاه، متولی کنسرسیوم برای تحصیلات تکمیلی در مدیریت، برنامه درسی خدمت کرده است. مدیر برنامه LEAD در تجارت، و به عنوان عضو کمیته برنامه ریزی برای Ph.D. انجمن دانشجویان دکتری بازاریابی پروژه.

درباره پروژه دکتری