رابین کولتر، مارک هیوستون، جف اینمن، سندی جاپ، ریک نتمایر، بیل کوالز به عنوان اعضای AMA 2023 انتخاب شدند

جی. جفری اینمن، استاد بازاریابی آلبرت وسلی فری و معاون تحقیقات و دانشکده در دانشکده تحصیلات تکمیلی کاتز در دانشگاه پیتسبورگ است. او یک محقق شناخته شده بین المللی است که تحقیقاتش بر روی موضوعات مرتبط با مصرف کننده مانند عواملی که بر انتخاب در فروشگاه، تغذیه سالم و تعامل مصرف کننده-فناوری تأثیر می گذارد، متمرکز است. او بیش از 70 مقاله بررسی شده، گزارش صنعت و فصل کتاب منتشر کرده است و تحقیقات او بیش از 17000 بار مورد استناد قرار گرفته است (Google Scholar، H-index=50). او جایزه پژوهشی رئیس دانشگاه پیتسبورگ را در سال 2022، جایزه یک عمر دستاورد از انجمن بازاریابی آمریکا RAPSIG در سال 2021 دریافت کرد و در سال 2020 از سوی انجمن روانشناسی مصرف کننده به عنوان همکار معرفی شد.

ریچارد جی. نتمایر، دانشگاه ویرجینیا

انجمن بازاریابی آمریکا خوشحال است که انتخاب شش محقق برجسته را برای معرفی به عنوان یاران AMA در کنفرانس زمستانی AMA در سال 2023 اعلام کند.

ویلیام کوالز، استاد بازنشسته بازاریابی، دانشگاه ایلینویز در اوربانا-شامپین است. قبل از پیوستن به دانشگاه ایلینویز، او از سال 1989 تا 1998 دانشیار بازاریابی در دانشکده مدیریت MIT اسلون و از 1980 تا 1989 دانشیار بازاریابی در دانشگاه میشیگان بود. او علاوه بر این انتصابات تمام وقت، کرسی های استاد مدعو متعددی را در مکان هایی مانند دانشکده اقتصاد هلسینکی، دانشگاه فنی نانیانگ در سنگاپور، دانشگاه اوکلند در نیوزیلند، دانشگاه سوگانگ، دانشگاه هونان و دانشگاه گابریلا میسترال در شیلی برگزار کرده است.

هر سال یک گروه جدید از جامعه دانشگاهی نامزد می شود که توسط گروهی از همتایان برجسته انتخاب می شود و در کنفرانس زمستانی AMA مورد تقدیر قرار می گیرد. از سال افتتاحیه این برنامه، بیش از 50 دانش پژوه به عنوان یاران AMA معرفی شده اند. نامزدی برای یاران جدید به صورت سالانه پذیرفته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعضای AMA و روند نامزدی اینجا را کلیک کنید.

وی علاوه بر تأثیرگذاری بر دانشجویان سراسر جهان، در مجلاتی چون مجله بازاریابی، مجله تحقیقات بازاریابی، علم بازاریابی، علم سازمان، مجله تحقیقات مصرف کننده، مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی، بررسی مدیریت اسلون، مجله سیاست عمومی و بازاریابی، و مجله تحقیقات بازرگانی. اگرچه حوزه اصلی تحقیق او همیشه رفتار تصمیم گیری چند نفره خواهد بود، تحقیقات فعلی او مسائلی را در توسعه محصول جدید، نوآوری و مدیریت فناوری بررسی می کند.

ریچارد جی. او دکترای خود را در مدیریت بازرگانی با تخصص بازاریابی از دانشگاه کارولینای جنوبی در سال 1986 دریافت کرد. او قبل از پیوستن به McIntire از سال 1986 تا 2001 عضو هیئت علمی بازاریابی در کالج تجارت EJ Ourso در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا در باتون روژ لوئیزیانا بود. در سال 2001

پروفسور اینمن اخیراً از یک دوره سه ساله به عنوان سردبیر این مجله کناره گیری کرده است مجله تحقیقات مصرف کننده. او همچنین به عنوان رئیس انجمن روانشناسی مصرف کننده و همچنین رئیس انجمن تحقیقات مصرف کننده خدمت کرده است. او ریاست چندین کنفرانس بزرگ را بر عهده داشته است، از جمله سه مورد از معتبرترین کنفرانس ها در زمینه بازاریابی: کنفرانس علوم بازاریابی INFORMS، کنفرانس سالانه ACR و کنفرانس زمستانی AMA. تحقیقات او یا برنده جوایز بسیاری شده یا فینالیست شده است. او برنده MSI/H شد. جایزه پل روت که به الف اعطا می شود مجله بازاریابی مقاله بر اساس سهم خود در پیشرفت عملکرد بازاریابی و جایزه AMA Marketing Communications SIG برای بهترین مقاله ارتباطات بازاریابی. او از اسکی، دویدن و حضور در فوتبال و بسکتبال پیت لذت می برد.

ویلیام کوالز، دانشگاه ایلینوی در اوربانا-شامپین

او که می‌خواست مطمئن شود تحقیقاتش برای دنیای تجارت ارزش دارد، با شرکت‌هایی مانند KPMG-Peat Marwick، IBM، BellSouth، General Motors، Texas Instruments، Becton-Dickinson و بسیاری دیگر مشورت کرده است.

او که افتخارات متعددی دریافت کرد، اخیراً به عنوان استاد افتخاری پروژه و کارشناس برجسته خارجی در دانشگاه هونان در چین انتخاب شد.

جفری اینمن، دانشگاه پیتسبورگ

Robin A. Coulter استاد بازاریابی، همکار مالی VOYA، و رئیس بخش بازاریابی در دانشکده بازرگانی در دانشگاه کانکتیکات، و او استاد فوق العاده در دانشکده علوم اقتصادی و مدیریت در دانشگاه پرتوریا، آفریقای جنوبی است. . بورس تحصیلی پروفسور کولتر بر مسائل رفتار مصرف کننده با پیامدهای بازاریابی استراتژیک تمرکز دارد. تحقیقات او از روش‌های کمی و کیفی برای پرداختن به برندسازی در دنیای جهانی، رفتار مصرف‌کننده بین فرهنگی و تحول‌آفرین، شهروندی جهانی، قیمت‌گذاری رفتاری و اثربخشی تبلیغات استفاده می‌کند. کارهای او در مجموعه ای از مجلات متمرکز بر بازاریابی ظاهر شده است، از جمله مجله تحقیقات بازاریابی، مجله تحقیقات مصرف کننده، مجله روانشناسی مصرف کننده، مجله بازاریابی بین المللی، مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی، مجله آکادمی علوم بازاریابی، مجله تبلیغات، و مجله تحقیقات تبلیغات. مقالات او که توسط همتایان بررسی شده است، بیش از 10000 استناد به دست آورده است، با شاخص H 42 و شاخص i10 62. او به عنوان رئیس شورای آکادمیک انجمن بازاریابی آمریکا، عضو موسسه ارتباط با برندها و برندها و یک فعال فعال است. عضو انجمن بازاریابی آمریکا و انجمن تحقیقات مصرف کننده. پروفسور کولتر دکترای خود را در مدیریت بازرگانی با تخصص در بازاریابی و آمار کاربردی از دانشگاه پیتسبورگ دریافت کرد.

تحقیقات او در ظاهر شده است مجله تحقیقات مصرف کننده، مجله تحقیقات بازاریابی، مجله بازاریابی، علم بازاریابی، علم مدیریت، مجله روانشناسی کاربردی، مجله آمریکایی سلامت عمومی، مجله آمریکایی روانپزشکی، مجله سیاست عمومی و بازاریابی، و دیگران. وی نویسنده دو کتاب درسی در زمینه سنجش و روانسنجی است و در حال حاضر عضو هیئت داوری تحریریه است. مجله سیاست عمومی و بازاریابی و مجله امور مصرف کننده.

مارک بی هیوستون، دانشگاه مسیحی تگزاس

Robin A. Coulter، دانشگاه کانکتیکات

برگزیدگان امسال شامل دانشگاهیان می‌شوند که در این رشته فعالیت می‌کنند و مشارکت‌های گسترده‌ای هم در AMA و هم در سایر سازمان‌ها و مؤسسات داشته‌اند. آنها عبارتند از: Robin A. Coulter، Mark B. Houston، J. Jeffrey Inman، Sandy Jap، Richard G. Netemeyer و William Qualls.

سندی جاپ استاد بازاریابی سارا بث براون در مدرسه بازرگانی Goizueta در دانشگاه اموری است و در مجلات علمی برتر در علم بازاریابی و مدیریت به طور گسترده منتشر شده است. تحقیقات او بر شراکت استراتژیک، مدیریت کسب و کار به کسب و کار، کانال های توزیع، و استراتژی های ورود به بازار متمرکز است. او در بین 2 درصد از دانشمندان و دانشمندان برتر جهان در 22 زمینه علمی و 176 زیر شاخه است. او عضو دانشگاهی در مؤسسه علوم بازاریابی، مؤسسه مطالعه بازارهای تجاری در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا و بنیاد آموزش فروش مستقیم است. او در حال حاضر در هیئت مدیره مؤسسه علوم بازاریابی و در نامه های بازاریابی هیئت مشورتی. او جوایز متعددی را دریافت کرده است، از جمله جایزه یک عمر دستاورد از انجمن بازاریابی آمریکا، جایزه بازاریابی نوآورانه از انجمن مدیریت بازاریابی، و جوایز کاغذی زیادی برای مشارکت و خدماتش به آکادمی. او نویسنده است شراکت با Frenemy و همکار راهنمای میدانی برای استراتژی کانال; هر دو کتاب راهبردی در مورد استراتژی رفتن به بازار هستند. او مرکز تحلیل بازاریابی را در دانشگاه اموری راه‌اندازی کرد و یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت اسلون MIT و مدرسه وارتون است. دکترای او از دانشگاه فلوریدا است.

او دوره های بازاریابی کسب و کار، استراتژی بازاریابی و توسعه محصول جدید را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، برنامه اجرایی و دکترا تدریس می کند. او مشارکت فعالی در ظرفیت‌های متعدد با انجمن ملی سیاه‌پوست MBA داشته است، که کمک‌های او به جامعه آفریقایی آمریکایی را با جایزه‌ای که به افتخار او نامگذاری شده است، قدردانی کرده است. علاوه بر کارش با NBMBAA، او با همکارانش در پروژه دکتری KPMG همکاری کرده است تا با کمک به جذب و راهنمایی دانشجویان دکترای علاقه مند به بازاریابی، جریان دانشجویان رنگین پوست را به کلاس درس کالج افزایش دهد.


کنفرانس سالانه زمستانی آکادمیک فضایی برای ارج نهادن به دستاوردهای ویژه در این رشته ایجاد می کند. امسال جوایز ارائه شده عبارتند از:



منبع

علایق تحقیقاتی اساسی پروفسور نتمایر شامل سیاست عمومی، مسائل اجتماعی و سلامت و رفاه مصرف کننده است. او در حال حاضر در حال تحقیق در مورد موضوعات مرتبط با سلامت و رفاه مالی مصرف کننده، سلامت جسمی و رفاه، و مسائل مربوط به حریم خصوصی آنلاین کودک/نوجوان است. علایق روش‌شناختی او شامل اندازه‌گیری و روان‌سنجی، روش‌شناسی تحقیق پیمایشی، و تکنیک‌های کمی/تحلیل پیشرفته است.

سندی جاپ، دانشگاه اموری

او در هیئت تحریریه این نشریه خدمت کرده یا در حال حاضر مشغول به کار است مجله بازاریابی، مجله تحقیقات مصرف کننده، مجله تبلیغات، مجله آکادمی علوم بازاریابی، مجله تحقیقات بازرگانی، و بررسی آکادمی بازاریابی و علوم.

تمایز “همکار AMA” به اعضای دارای وضعیت خوب AMA داده می شود که سهم قابل توجهی در تحقیقات، تئوری و عمل بازاریابی و/یا خدمات و فعالیت های AMA در مدت زمان طولانی داشته اند. . نام AMA Fellow برای به رسمیت شناختن دستاوردهای دانشگاهیان بازاریابی در نظر گرفته شده است، اما همچنین برای ایجاد فضایی برای مشارکت، بحث، همکاری و مشارکت مداوم در این رشته طراحی شده است.

مارک بی. هیوستون دانشیار دانشکده و تحقیقات و کرسی یونیس و جیمز ال وست در بازاریابی در TCU است. مارک همچنین به دانشگاه مونستر (آلمان) و مرکز رهبری خدمات در دانشگاه ایالتی آریزونا وابسته است. او عضو مالن و عضو موسسه مطالعات بازارهای تجاری است. مارک یکی از نویسندگان است علوم سرگرمی (2019، Springer Nature)، و تحقیقات او در مورد کانال ها، فیلم ها، و استراتژی پلت فرم در ظاهر می شود مجله بازاریابی، مجله تحقیقات بازاریابی، علم بازاریابی، JCR، و مجله تحلیل مالی و کمی. جوایز اخیر شامل جایزه لوئیس استرن 2019 (تاثیر بلندمدت) و جایزه بنیاد Sheth 2018 است. او سردبیر مجله آکادمی علوم بازاریابی و به عنوان AE خدمت کرده است JM و JSR. مارک در هیئت مدیره AMA و شورای علمی AMA (رئیس، 2012-2013) خدمت کرده است. او ریاست مشترک کنفرانس تابستانی AMA (2005 و 2017) و کنسرسیوم دکتری بنیاد AMA/Sheth (2010) را بر عهده داشت. مارک یک معلم برنده جایزه، تحقیقات، مشاوره و/یا اجرا با شرکت هایی مانند AT&T، Caterpillar، Dell، IBM، Marriott.com و WellPoint انجام داده است.