راهنمای خرید شارژر لپ تاپ و نکات مهمی که هنگام خرید شارژر باید به آنها توجه کرد! آداک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

یک شارژر خراب می‌تواند تمام عملکرد شما و لپ تاپ را تحت تاثیر قرار داده یا حتی سرعت شما را نیز کاهش دهد. خرید شارژر و آداپتور لپ تاپ تنها به عنوان جایگزین نباید صورت گیرد. اگر کسب و کارتان به رایانه‌ی شخصی شما وابسته است، بهتر است یک آداپتور به صورت یدک تهیه کرده تا در صورت نیاز بدون هدر رفتن وقتی بتوانید از آن استفاده کنید. شباهت هایی بین برخی از انواع آداپتور شارژها و یا مدل های مختلف باتری لپ تاپ وجود دارد. پس بهتر است هنگام خرید شارژر لپ تاپ SAMSUNG 19V 3.16A از یکسان بودن آن با کالای درخواستی خود اطمینان حاصل کنید. یکی از ساده ترین روش هایی که برای فهمیدن مدل شارژر کاربرد دارد توجه به پارت نامبر کالا است.

شارژر لپ تاپ 19 ولت 4.7 آمپر ایسوس مربعی

راهنمای خرید شارژر لپ تاپ و نکات مهمی که هنگام خرید شارژر باید به آنها توجه کرد! آداک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

اگر هنگام روشن بودن یا اتصال شارژر مایعات روی آن ریخته شود، حتما شارژر دچار آسیب جدی می شود. اکثر لپ تاپ های قدیمی و برخی از لپ تاپ های جدید دارای شارژرهای سوکتی می باشند. معمولا برای هر مدل و هر سری از لپ تاپ ها شکل و اندازه آن متفاوت است. ، با همکاران ما در بخش پشتیبانی فروشگاه شهر باتری جهت اطلاع از شارژر متناسب با لپ تاپ خود تماس حاصل نمایید. خراب شدن شارژر های لپ تاپ یک امر بسیار طبیعی است و ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیوفته؛ نواسانات برق از جمله عواملی است که سبب از کار افتادن شارژر های لپ تاپ می شوند. برای کالیبره کردن باتری لپ تاپ به صورت دستی، باید دوباره به منوی بایوس بروید و گزینه «Battery Caliberation» را پیدا کنید.

  • در صورتی که کابل و سوکت شارژر مشکلی نداشته باشد, شارژر لپ تاپ توشیبا 19 ولت 3.95 آمپر در نهایت باید به فکر خرید آداپتور جدید باشید.
  • این شارژرها دارای تنوع قیمتی بالایی هستند و بسته به نوع و قیمت لپ‌تاپ، هزینه شارژ نیز طبیعتاً بالاتر میرود.
  • مولتی متر، که به آن ولت متر و اهم متر نیز گفته می شود، یک دستگاه دستی است که برای محاسبه ولتاژ الکتریکی، مقاومت، آمپر جریان و سایر مقادیر استفاده می شود.
  • در این نوشتار با بررسی انوع آداپتور از جنبه نوع جریان سعی شده است راهنمایی در خور جهت انتخاب آداپتور مناسب به استفاده کنندگان دائمی رایانه های همراه فراهم شود.
  • شارژر لپ تاپ معمولاً از یک مغزی سوکت شارژ تشکیل شده که دقیقاً داخل آن قرار گرفته و توسط لایه‌ای پوشانده می‌شود.

البته گاهی هم کابل قابل تعویض نیست و نیاز به یک شارژر جدید هست. پس بهتر است قبل از هر اقدامی برای تعمیر لپ تاپ، شارژر لپ تاپ را تست کنید. از آن گذشته به علت حساسیت و ظرافت ساختار داخلی این قطعات، نباید تعمیر شارژر لپ تاپ را به هر دست هر کسی سپرد! از این رو مرکز تخصصی پین ورک تصمیم گرفت، این خدمات را به صورت کاملاً تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد. زیر 15 دقیقه،یک متخصص تعمیر شارژر و آداپتور لپ تاپ از شرکت ما معرفی می گردد. بدون درنظر گرفتن باتری، لپ تاپ فقط از شارژرش ورودی برق دریافت می کند.

دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 5 نسخه گلوبال

اکثر شما با دنبال کردن اولین مرحله از این راهنمای عیب یابی، لپ تاپ خود را تعمیر می‌کنید. من فقط شما را خوشحال می‌کنم زیرا 95٪ احتمال دارد که خطا به دلیل خرابی درایورهای آداپتور برق سیستم عامل ویندوز شما رخ دهد. نام آن درایور خرابی که در مورد آن صحبت می‌کنیم “Microsoft ACPI-Compliant Control Method Battery” است. اولین و مهمترین عامل آسیب رساندن به شارژر لپ تاپ نوسانات برق است.

وزن شارژر یکی از پارامترهایی است که نمی توان به صورت قطع به یقین از آنها مطمئن بود. معمولاً برای تعویض، شارژرهای اصلی سنگین‌تر هستند و وزن قابل توجهی دارند که نشان از کیفیت ساخت آن‌ها است. این بدین معنا نیست که اگر شارژر شما سبک است، یعنی فیک است؛ زیرا ممکن است شارژر شما اصلی ولی سبک باشد.

شارژر اداپتور مانیتور ال‌جی 12 ولت 2 آمپر ADS-24NP-12-1 ADAPTER LG 12V 2A