راهنمای کنفرانس علمی AMA

تهیه و ارسال اسناد الکترونیکی در قالب PDF.

3) چکیده گسترده (محدودیت 1000 کلمه)

لطفا توجه داشته باشید که ارسالی با متن بیش از 1300 کلمه بررسی نخواهد شد.

لطفا موارد زیر را لحاظ کنید:

تأیید اینکه مقاله شما با موفقیت ارسال شده است از طریق ایمیل برای ارسال کننده ارسال می شود.

1) عنوان

الگوی ارسال – ارائه پوستر

2) چکیده گسترده (محدودیت 175 کلمه)

تهیه و ارسال اسناد الکترونیکی در قالب PDF.

جلسات پوستر فرصتی را برای به اشتراک گذاشتن تحقیقات در مرحله کاری فراهم می کند – یعنی حداقل بخشی از داده ها جمع آوری و تجزیه و تحلیل شده اند، اما لزوما برای ارسال به یک مجله آماده نیستند. تمامی پوسترهای کنفرانس به طور همزمان در جلسه پوستر ارائه می شود. جلسات پوستر می تواند به ویژه برای دریافت ورودی در مراحل میانی یک پروژه تحقیقاتی مفید باشد. تمام مقالات ارسالی چکیده پوستر باید فقط به یک آهنگ هدایت شوند.

تایید اینکه چکیده شما با موفقیت ارسال شده است از طریق ایمیل برای ارسال کننده ارسال می شود.

5) مراجع منتخب.

فرمت و مراحل ارسال برای جلسات ویژه:

فقط پانل هایی که از طرف تیم های رهبری SIG ارسال می شوند باید به مسیر برنامه نویسی SIG ارسال شوند.

4) نسخه خطی (حداکثر 3600 کلمه)

برای نمایش پوستر در برنامه، حداقل یک نویسنده باید در کنفرانس ثبت نام کند.

برای اطمینان از بررسی ناشناس، نویسندگان باید از افشای هویت خود در بخش متن و مرجع مقاله اجتناب کنند. نویسندگان باید این قوانین را رعایت کنند:

  • انجام ندهید فایل را با اطلاعات شناسایی نویسنده در نام فایل ذخیره کنید.
  • انجام ندهید شامل یک صفحه اول با اطلاعات شناسایی نویسنده است.
  • انجام دادن اطلاعات شناسایی نویسنده را از ویژگی های فایل سند حذف کنید

قبل از ارسال پنل خود به Ex Ordo، باید تعیین کنید که آیا می خواهید:

  1. یک موضوع برای یک پانل باز ایجاد کنید و از هر نویسنده علاقه مندی درخواست کنید
  2. یک پنل بسته ایجاد کنید و برای همکاران دعوت نامه ارسال کنید تا کار خود را ارسال کنند

فرمت و مراحل ارسال پوستر:

الگوی ارسال – مقالات رقابتی

قالب و سبک مقالات رقابتی:

نویسندگان این گزینه را دارند که یک جدول خلاصه‌کننده نتایج و/یا یک شکل را درج کنند (اینها در محدودیت کلمات حساب نمی‌شوند). مراجع نیز در محدودیت کلمه به حساب نمی آیند.

2) کمک های کلیدی به دانشگاه و متخصصان (محدودیت 300 کلمه)

برای اطمینان از بررسی ناشناس، نویسندگان باید از افشای هویت خود در بخش متن و مرجع مقاله اجتناب کنند. نویسندگان باید این قوانین را رعایت کنند:

  • انجام ندهیدفایل را با اطلاعات شناسایی نویسنده در نام فایل ذخیره کنید.
  • انجام ندهید شامل یک صفحه اول با اطلاعات شناسایی نویسنده است.
  • انجام دادن اطلاعات شناسایی نویسنده را از ویژگی های فایل سند حذف کنید.

کارگاه های فشرده در نظر گرفته شده است تا به شرکت کنندگان اجازه دهد تا در مدت زمان طولانی به یک موضوع بپردازند. (به عنوان مثال: چگونه در مورد مسابقه تحقیق کنیم؟ داده های بزرگ در مورد جمعیت های آسیب پذیر چه چیزی می تواند به ما بگوید؟ چگونه می توانم برای بازار کار آماده شوم؟) این جلسات به مدت چهار ساعت با تعداد محدودی شرکت کننده برگزار می شود. در پروپوزال خود، لطفاً مطمئن شوید که نشان می‌دهید در طول مدت زمانی که شرکت‌کنندگان با هم هستند، چه چیزی به دست می‌آید. تنها شش تا ده مورد از این پیشنهادات قابل پذیرش است.



منبع

4) جدول یا شکل (اختیاری)

نویسندگان این گزینه را دارند که یک جدول خلاصه‌کننده نتایج و/یا یک شکل را درج کنند (اینها در محدودیت کلمات حساب نمی‌شوند). مراجع نیز در محدودیت کلمه به حساب نمی آیند.

لطفا درج کنید

وقتی وارد پلتفرم Ex Ordo می‌شوید، این مراحل را برای راه‌اندازی پنل خود دنبال کنید:

  1. در زبانه Initial Submissions، دکمه زرد رنگ «New Panel» را انتخاب کنید.
  2. آهنگی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با پانل شما همخوانی دارد.
  3. عنوان و توضیحات پنل خود را اضافه کنید. عنوان این است که در صورت پذیرفته شدن، چگونه پانل در برنامه ظاهر می شود، اما توضیحات فقط برای کسانی که به پانل شما و صندلی های آهنگ ارسال می کنند قابل مشاهده است.
  4. برای نشان دادن اینکه آیا پانل فقط برای ارسال یا دعوتنامه باز خواهد بود، از ضامن استفاده کنید.
  5. به عنوان فردی که پانل را پیشنهاد می کند، به طور پیش فرض به عنوان سازمان دهنده لیست خواهید شد. افراد مناسب را برای نقش های زیر اضافه کنید:
    1. کنفرانس – دعوت کننده شخصی است که معمولاً به عنوان نویسنده مربوطه شناخته می شود. این شخص تاییدیه ها و یادآوری های ایمیل را از طریق Ex Ordo دریافت می کند و قابلیت ویرایش پنل را خواهد داشت.
    2. بحث کننده – بحث‌کننده فردی است که در صورت پذیرش پانل در کنفرانس، آن را تعدیل می‌کند.
    3. صندلی پانل – رئیس پانل شخصی است که در صورت قبولی در پانل ارائه یا سخنرانی خواهد کرد. صندلی های پانل را می توان در زمان بعدی اضافه کرد.
  6. پس از موافقت با شرایط AMA، می توانید پنل خود را ارسال کنید. اگر تصمیم گرفتید پانل خود را فقط دعوت کنید، می‌توانید روی دکمه «Copy Shareable Link» در این صفحه انتخاب کنید تا پیوند را با همکاران دعوت شده به اشتراک بگذارید.

1) عنوان

نویسندگان مقالات رقابتی پذیرفته شده این امکان را دارند که یک چکیده گسترده یا یک مقاله کامل را در مجموعه مقالات کنفرانس منتشر کنند. انتخاب انتشار چکیده مبسوط به نویسندگان این امکان را می دهد که مقاله را در جای دیگری برای انتشار پس از کنفرانس ارسال کنند.

برای جلسات مقاله رقابتی به دنبال دست نوشته هایی می گردند که به موضوعات اساسی یا نظری می پردازند. اکثر مقالات ارسالی رقابتی در حال انجام هستند.

6) مراجع منتخب

در صورت پذیرش مقاله، حداقل یک نویسنده برای ارائه مقاله باید در کنفرانس ثبت نام کند. عدم ثبت نام نویسنده برای کنفرانس ممکن است منجر به حذف مقاله از برنامه شود. ارسال نسخه خطی یکسان (یا به طور قابل ملاحظه ای با هم تداخل دارند) برای مضامین متعدد مجاز نیست. به عنوان یادآوری، مقالات پس از یک فرآیند دوگانه ناشناس بررسی می شوند. داوران نمی‌دانند چه کسی مقاله‌ها را نوشته است، و نویسندگان نیز نام داوران خود را نمی‌دانند.

تمام پیشنهادهای ارسالی پانل باید فقط به یک آهنگ هدایت شوند. پیشنهادات برای جلسات ویژه باید موضوع و اهمیت آن برای بازاریابی را تشریح کند، مسائلی را که باید پوشش داده شود خلاصه شود، و همه افراد (با شایستگی‌هایشان) که به طور رسمی شرکت خواهند کرد، شناسایی شوند.

5) جدول یا شکل (اختیاری)

پانل ها باید دارای سه یا چهار ارائه در یک موضوع مرتبط باشند. امکان دیگر بحث تعاملی بین چهار تا شش نفر از اعضای هیئت و یک مجری است. سایر فرمت‌های جلسه ویژه خلاقانه تشویق می‌شوند، به‌ویژه آنهایی که باعث ایجاد تعامل با شرکت‌کنندگان می‌شوند.

نویسندگان پوستر پذیرفته شده باید با تهیه پوستر برای نمایش در طول جلسه موافقت کنند، برای بحث در مورد تحقیقات خود در دسترس باشند و در جلسه پوستر به سوالات پاسخ دهند. این جلسه عموماً اولین عصر کنفرانس است.

الگوی ارسال – کارگاه فشرده

[Please note that submissions with text longer than 4,100 words will not be reviewed].

تاییدیه ارسال موفقیت آمیز پیشنهاد شما از طریق ایمیل برای ارسال کننده ارسال خواهد شد. انتظار می رود همه شرکت کنندگان در جلسه ویژه برای کنفرانس ثبت نام کنند.

هر کسی می‌تواند یک پانل را سازماندهی و پیشنهاد دهد، اگرچه کسانی که با پانل‌های کنفرانس AMA آشنایی ندارند، تشویق می‌شوند که ایده‌های خود را با رئیس‌های مشترک کنفرانس یا صندلی‌های پیگیری برای بازخورد توسعه قبل از ارائه پیشنهاد، در میان بگذارند. پانل ها وسیله خوبی برای آشنایی دانشگاهیان بازاریابی با دیدگاه های جدید، نظریه های نوپا و ایده های تحریک آمیز هستند. برای گرد هم آوردن شرکت کنندگان مختلف حول یک موضوع مشترک؛ و برای ادغام متخصصان با تفکر آکادمیک در کنفرانس. جلساتی که شامل شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف، تمرکز بر توسعه تئوری یا جهت‌گیری‌های تحقیقاتی پیشرفته، و ارائه بینش در مورد مشارکت‌های دانشگاهی-تجاری برای تدریس یا تحقیق است، به‌ویژه تشویق می‌شوند.

3) کمک های کلیدی به دانشگاه و متخصصان (300 کلمه)