ربکا همیلتون به عنوان سردبیر بعدی مجله تحقیقات بازاریابی انتخاب شد

ربکا همیلتون، رئیس مایکل جی و رابین پساروس در مدیریت بازرگانی، معاون ارشد امور دانشکده و استاد بازاریابی در دانشکده بازرگانی مک‌دوناف دانشگاه جورج تاون است. او به عنوان ویراستار این مجله خدمت کرده است مجله تحقیقات بازاریابی (2016 تا 2020) و به عنوان دستیار ویرایشگر برای مجله تحقیقات مصرف کننده، مجله آکادمی علوم بازاریابی، و مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی.

انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) به عنوان بزرگترین انجمن بازاریابی مبتنی بر فصل در جهان، مورد اعتماد متخصصان بازاریابی و فروش است تا به آنها کمک کند تا آنچه را که در آینده در این صنعت پیش می آید کشف کنند. AMA دارای جامعه ای از شعب محلی در بیش از 70 شهر و 350 پردیس کالج در سراسر آمریکای شمالی است، و همچنین عضویت دانشگاهی در سراسر جهان را در بر می گیرد. AMA خانه محتوای برنده جوایز، گواهینامه حرفه ای PCM®، مجلات دانشگاهی برتر، و رویدادها و کنفرانس های آموزشی پیشرو در صنعت است.

کمیته انتخاب متشکل از ربکا رزچک (دانشگاه ایالتی اوهایو)، میشل ودل (دانشگاه مریلند)، ربکا اسلوتگراف (دانشگاه ایندیانا)، راج گروال (دانشگاه کارولینای شمالی – چپل هیل)، کوئن پاولز (دانشگاه شمال شرقی)، و مرلین استون بود. (انجمن بازاریابی آمریکا). ریاست کمیته را ران هیل (معاون انتشارات و دانشگاه آمریکایی AMA) بر عهده داشت.

درباره ربکا همیلتون

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با مریلین استون، مدیر انجمن ها و مجلات دانشگاهی، انجمن بازاریابی آمریکا ([email protected]) تماس بگیرید.

همیلتون در سال 2011 جایزه ارین اندرسون را برای یک محقق و مربی زن نوظهور بازاریابی دریافت کرد و در سال 2013 به عنوان محقق جوان MSI انتخاب شد. او در شورای علمی انجمن بازاریابی آمریکا و در هیئت مدیره انجمن تحقیقات مصرف کننده خدمت کرده است. ریاست مشترک کنفرانس های AMA و ACR را بر عهده داشته است. او دکترای خود را از دانشکده مدیریت MIT Sloan در سال 2000 دریافت کرد و از سال 2000 تا 2014 در دانشکده بازرگانی رابرت اچ. اسمیت در دانشگاه مریلند عضو هیئت علمی بود و سپس در سال 2014 به دانشکده تجارت مک‌دوناف جورج تاون پیوست.

درمورد مجله تحقیقات بازاریابی

را انجمن بازاریابی آمریکا خوشحال است که انتخاب را اعلام می کند ربکا همیلتون به عنوان سردبیر بعدی مجله تحقیقات بازاریابی (JMR). دوره سه ساله او به طور رسمی در 1 ژوئیه 2023 آغاز می شود. همیلتون به گروه برجسته ای از دانشگاهیان می پیوندد که در طول سال ها این مجله را رهبری کرده اند و او دومین زنی است که این کار را انجام می دهد. همیلتون زمام امور را در دست می گیرد JMR از سردبیر فعلی، ساچین گوپتا. به عنوان سردبیر، همیلتون با تیمی از سردبیران، ویراستاران وابسته و اعضای هیئت بازبینی تحریریه همکاری خواهد کرد تا مجله تحقیقات بازاریابیسنت تحقیق با کیفیت بالا

مجله تحقیقات بازاریابی (JMR) یک مجله دوماهانه و با داوری همتا است که مقالاتی را از دیدگاه‌های نظری گوناگون با استفاده از داده‌های مختلف و رویکردهای روش‌شناختی منتشر می‌کند تا سهم قابل‌توجهی در رشته بازاریابی داشته باشد، زمینه‌ای برای تحریک تحقیقات بیشتر فراهم کند و استانداردهای بالای بورسیه را برآورده کند. JMR به طور گسترده ای به عنوان یک مجله برتر در بازاریابی شناخته شده است، که در لیست 50 نشریه برتر تحقیقات تجاری فایننشال تایمز و 24 مجله تجاری برتر مورد استفاده برای رتبه بندی تحقیقاتی دانشکده بازرگانی UT دالاس قرار دارد. JMR که از زمان تأسیس آن در سال 1964 توسط انجمن بازاریابی آمریکا منتشر شد، به طور قابل توجهی بحث های نظری، محتوایی و روش شناختی را در زمینه بازاریابی شکل داده است.

درباره انجمن بازاریابی آمریکا

مرلین استون مدیر انجمن های علمی و مجلات انجمن بازاریابی آمریکا است.



منبع

همیلتون توضیح می دهد: “مثلث بندی در بین دیدگاه های نظری، روش ها و منابع داده – هم در مقالات و هم در مقالات – برای ایجاد دانش در زمینه کاربردی مانند بازاریابی بسیار مهم است.” ” مجله تحقیقات بازاریابی نقش اساسی در این زمینه ایفا می کند و به عنوان یک انجمن برای بحث های غنی و دقیق در حوزه های رفتاری، کمی و استراتژی عمل می کند. علاوه بر این، با توجه به اینکه داده های موجود برای محققان بازاریابی به طور مداوم در حال تغییر است، JMRپایه‌گذاری روش‌شناسی به این حوزه کمک می‌کند تا این منابع جدید و انواع داده‌ها را به‌طور مؤثر اهرم‌سازی و ادغام کند.»

پژوهش همیلتون تأثیر عوامل زمینه‌ای – از جمله محیط اجتماعی، سطح منابع، مرحله تصمیم‌گیری و قالب ارائه – را بر تصمیم‌گیری مصرف‌کننده بررسی می‌کند. آثار او در نشریاتی مانند مجله تحقیقات بازاریابی، مجله بازاریابی، مجله تحقیقات مصرف کننده، بررسی کسب و کار هاروارد، و بررسی مدیریت اسلون MIT.