رویدادهای ویرایش عالی: آماده برای تغییری بسیار ضروری

سوال بعدی این است: رویدادهای ترکیبی چگونه بر تلاش‌های شما برای استخدام در دانشگاه، رویدادهای فارغ‌التحصیلان و موارد دیگر تأثیر می‌گذارند.

چگونه تجربیات مختلف بر برنامه رویدادهای بالاتر شما تأثیر می گذارد

بنابراین، ویژگی های کلیدی یک رویداد ترکیبی چیست؟ خیلی ساده است:

  • دو مخاطب متمایز – مجازی و حضوری – با نیازهای متفاوت، که نیازمند برنامه‌های فردی برای ایجاد علاقه و تحریک تعامل هستند.
  • تجربیات و محتوای مشترک بین دو مخاطب، به طوری که هر گروه احساس کند بخشی از چیزی معنادار و مرتبط است.

یک مدل رویداد ترکیبی قوی به بودجه، نیروی انسانی و زمان برای برنامه‌ریزی، اجرا و مدیریت دو تجربه متفاوت برای دو مخاطب مختلف نیاز دارد – و هر مؤسسه‌ای به این منابع دسترسی ندارد. با این حال، فناوری می تواند تلاش های شما را تا حد زیادی ساده کند. برای مثال، انتخاب پلتفرمی که از زیرساخت دیجیتالی یکسانی برای حضوری و مجازی استفاده می‌کند، بار کارکنان شما را کاهش می‌دهد و به ایجاد یک تجربه بی‌نظیر برای همه شرکت‌کنندگان کمک می‌کند.

خط پایانی بازاریابی رویداد ترکیبی برای بالاترین ویرایش

رانندگان حضوری

  • یادگیری
  • مسافرت رفتن
  • روابط عمیق تر
  • شبکه سازی
  • ارتباط حضوری
  • دسترسی VIP/انحصاری
  • نزدیکی

اما «هیبرید» واقعاً به چه معناست؟ و چه نوع رویدادهایی باید ترکیبی باشند؟ از آنجایی که گردهمایی‌های رو در رو دوباره به واقعیت تبدیل می‌شوند و رهبران رده بالا نفس جمعی خود را می‌گیرند، وقت آن است که یک قدم به عقب برداریم و به آنچه آموخته‌ایم نگاهی بیندازیم – با مزیت افزوده این که می‌توانیم اهداف رویداد و مخاطب را در نظر بگیریم. نیاز دارد که در خط مقدم برنامه رویدادهای شما قرار گیرد.

حل معمای رویدادهای ترکیبی

در پردیس‌های سراسر کشور، رویدادها دوباره تصور شده‌اند. “Hybrid” اینجاست – اما واقعا برای برنامه ریزان رویداد و بازاریابان در فضای بالاتر چه معنایی دارد؟ فراتر از آن، چه نوع رویدادهایی باید ترکیبی باشند؟ از آنجایی که گردهمایی‌های رو در رو دوباره به واقعیت تبدیل می‌شوند و رهبران عالی‌رتبه نفس جمعی خود را می‌گیرند، وقت آن است که یک قدم به عقب برداریم و به آنچه آموخته‌ایم نگاه کنیم – و از اینجا به کجا باید برویم. و چگونه بازاریابان باید به این صنعت جدید و پویا نزدیک شوند.

برخی موفق بودند و بسیاری موفق نبودند. اما در میان همه ابهامات، نوآوری‌ها نیز پدیدار شدند، زیرا رویدادها دوباره تصور می‌شدند، استراتژی‌های جدید برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر و درگیر کردن آنها و ایجاد تجربیات بی‌پایان آزمایش شد. نتیجه؟ قالب‌های رویداد جدید، یا آنچه ما «مدل‌های تحویل» می‌نامیم، برای پشتیبانی از تعداد زیادی از انواع رویدادها و مخاطبان که تقریباً دو سال بعد آزمایش و اثبات شده‌اند. عادی جدید ما را وارد کنید. پردیس‌های کالج دوباره باز هستند و بازاریابان و متخصصان رویداد اغلب وظیفه سازماندهی رویدادهای ترکیبی را دارند که برنامه‌نویسی و تحویل حضوری و مجازی را با هم ترکیب می‌کنند.

بازاریابی یک رویداد ترکیبی برای کالج یا دانشگاه شما بی شباهت به بازاریابی یک رویداد مجازی یا حضوری نیست. بسیاری از اصول اولیه یکسان است. با این حال، هنگامی که تصمیم گرفتید ترکیبی شوید، پیچیدگی مخاطبان شما افزایش می یابد. مدیریت این پیچیدگی به گونه‌ای که شرکت‌کنندگان مناسب را به تجربه‌ی مناسب برسانید، کلید موفقیت رویداد ترکیبی است.

  • یک استراتژی دعوت رویداد ترکیبی بسازید که از تعامل عمیق حضوری با دسترسی غیرقابل انکار مجازی استفاده کند.
  • اطمینان حاصل کنید که ارزش پیشنهادی رویداد ترکیبی، هویت برند و وب سایت رویداد شما بر اساس وعده “یک رویداد، دو تجربه” ارائه می شود.
  • نیاز به تجربه ثبت نام بسیار قابل تنظیم را دست کم نگیرید. ارائه یک ثبت نام شخصی سازی شده در مواجهه با پیچیدگی مخاطبان ترکیبی به شما کمک می کند تا حضور و مشارکت بیشتری داشته باشید

در حالی که رویدادهای حضوری فرصت‌های بیشتری را برای ایجاد رابطه، اجتماعی شدن و شبکه‌سازی فراهم می‌کنند، رویدادهای مجازی و ترکیبی برای بازاریابان یک موهبت است زیرا دسترسی بیشتری را در طول زمان و جغرافیا برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا از طریق تعاملات دیجیتالی یاد بگیرند و ارتباط برقرار کنند.

ارائه چندین مسیر ثبت‌نام شخصی‌شده به شرکت‌کنندگان شما کمک می‌کند تا تجربه مناسب را بیابند و ثبت‌نام کنند و به بازاریابان و برنامه‌ریزان رویدادهای پیشرفته کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که حضور در رویداد ترکیبی را به حداکثر می‌رسانند. همچنین به تیم های داخلی شما کمک می کند تدارکات مورد نیاز را برای اطمینان از دسترسی مخاطبان و هدایت رویداد مدیریت کنند.

حذف موانع موفقیت ترکیبی با فناوری کارآمد.

The post رویدادهای ویرایش عالی: آماده برای تغییری بسیار ضروری اولین بار در انجمن بازاریابی آمریکا ظاهر شد.



منبع

با در نظر گرفتن ارزش اسمی، این درخواست ممکن است بسیار ساده به نظر برسد. اما منجر به سوالات زیادی می شود. آیا “هیبرید” به معنای سخنران در مقابل مخاطبان حضوری با پخش همزمان برای مخاطبان خانگی است؟ یا میزبان دو تجربه رویداد جداگانه است، یکی برای حضوری و دیگری برای مخاطبان مجازی؟ و از کجا شروع به بازاریابی این تجربیات مرتبط، اما مجزا می کنید؟

رانندگان شرکت کننده مجازی

  • یادگیری و تعامل
  • دسترسی بی نظیر
  • صرفه جویی در بودجه
  • صرفه جویی در زمان
  • اقامتگاه های شخصی
  • رویداد مجازی VIP

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، کتاب الکترونیکی Cvent را بررسی کنید: «تعریف مجدد رویدادهای ویرایش عالی در یک جهان پس از همه‌گیری – پیمایش در قالب‌های رویداد برای تعامل بهینه مخاطب».

تجربه دیجیتال مشترک (هیبرید).

  • وب سایت و ثبت نام
  • ویدیوی درخواستی
  • دسترسی در هر زمان و هر مکان
  • ارتباط حضوری به شرکت کننده
  • اتصالات پس از رویداد
  • فناوری روان و پیچیده ای که تعامل را امکان پذیر می کند

شاید به این معنی باشد که همان ویدیو را تماشا کنید – و سپس به گروه‌های حضوری و اتاق‌های دیجیتالی برای بحث بروید؟ همانطور که از محیط تمام دیجیتالی همه گیر خارج می شویم، موسسات پیشرفته فهرست بسیار بزرگتری از گزینه ها برای انتخاب دارند.

هر نوع رویدادی که انتخاب می کنید ارزش منحصر به فردی برای کالج یا دانشگاه شما دارد. حالا بیایید نگاهی گذرا به این موارد بیندازیم:

اگرچه این ممکن است برای برخی کمی ترسناک به نظر برسد، واقعیت این است که قالب‌های رویداد جدید برای رویدادهای با کیفیت بالاتر، یک نکته مثبت بزرگ است. ارائه گزینه های هیبریدی می تواند دسترسی، تعامل و بازگشت سرمایه را به میزان زیادی افزایش دهد– اگر درست انجام شود و در حالی که تعریف پارامترهای رویداد شما در این شرایط تغییریافته می‌تواند دلهره‌آور باشد، اگر کوچک‌نمایی کنیم و اهداف و نیازهای مخاطب را در اولویت قرار دهیم، قابل مدیریت می‌شود.

علاوه بر این، رویدادهای مجازی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان برای شرکت کنندگان و میزبانان رویداد می شود. محتوای رویداد در کنار ارتباط شرکت کنندگان به شرکت کنندگان از طریق منابع و تجربیات دیجیتال، به زمینه مشترک دو مخاطب تبدیل می شود. برنامه‌ریزی با در نظر گرفتن این دیدگاه تضمین می‌کند که هر گروه به طور مساوی احساس خدمت و رضایت می‌کند – نشانه هر رویداد موفق.

چگونه بازاریابان در دانشگاه عالی باید به رویدادهای ترکیبی نزدیک شوند

یک وب سایت رویداد جذاب بسازید

برای بازاریابان آموزش عالی و رهبران رویدادها، مارس 2020 به زودی فراموش نخواهد شد. نه تنها آن ماه قرنطینه های اولیه در ایالات متحده به دلیل همه گیری بود، بلکه نشان دهنده یک تغییر عظیم در زندگی روزمره رویدادهای بالاتر بود – کالج ها و دانشگاه ها برای جابجایی رویدادهای استخدام، اتحاد مجدد، فارغ التحصیلان تلاش کردند. آخر هفته ها و سایر گردهمایی های آنلاین. این لحظه‌ای که یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد منجر به یک حرکت دیوانه‌کننده برای مجازی شدن شد و زرادخانه کاملی از راه‌حل‌های دیجیتالی روی این مشکل پرتاب شد. در عرض چند ماه کوتاه.

“چگونه می توانیم رویداد بعدی خود را ترکیبی کنیم؟”

خود را به جای مخاطبان احتمالی خود قرار دهید: اگر حضوری شرکت کنم، تجربه من چگونه خواهد بود؟ محل برگزاری کجاست و چه شکلی است؟ سیاست های ایمنی و پاکیزگی محل برگزاری چیست؟ چه فرصت های شبکه ای یا آموزشی وجود خواهد داشت؟ آیا می توانم آنها را آنلاین نیز دریافت کنم؟ آیا محتوایی به طور انحصاری در دسترس شرکت کنندگان حضوری خواهد بود؟ و البته هزینه های مربوط به هر تجربه چقدر است؟

سازگاری کلیدی است

بیایید با وب سایت رویداد شروع کنیم. از آنجایی که آمیخته بازاریابی شما علاقه و چشم‌ها را به وب‌سایت رویداد شما می‌رساند، آن وب‌سایت باید اطلاعات کلیدی لجستیکی، دستور کار، برنامه‌نویسی و قیمتی را که برای تصمیم‌گیری نیاز دارند به هر مخاطب ارائه دهد. این واقعیت وجود ندارد که رویدادهای ترکیبی به سفر شرکت کنندگان پیچیدگی می بخشد.

رویداد مجازی را با تجربه رویداد حضوری مقایسه کنید

برای بسیاری از رویدادهای پیشرفته، پیکربندی چندین مسیر ثبت نام برای اطمینان از تجربه شخصی از قبل یک چالش بود. از منظر بازاریابی رویدادی، فرآیند ثبت‌نام جایی است که تبدیل اتفاق می‌افتد، و اطمینان از تجربه ثبت‌نام مناسب برای مشتریان، مشتریان بالقوه، افراد VIP، غرفه‌داران و دیگران، تنها نشان دادن دستور کار، تدارکات، قیمت‌گذاری و غیره صحیح حیاتی بود. هیبرید شما نرم افزار ثبت رویداد باید به اندازه کافی قدرتمند و انعطاف پذیر باشد تا بتواند تنظیمات لازم را انجام دهد.

ایجاد مسیرهای ثبت نام شخصی

وب‌سایت رویداد شما باید همه این اطلاعات (و بیشتر) را هم برای شرکت‌کننده حضوری و هم برای شرکت‌کننده مجازی ارائه کند، و باید این کار را به گونه‌ای انجام دهد که شبیه یک رویداد باشد. برندسازی ثابت به هر دو مخاطب کمک می کند احساس کنند، هر انتخابی که انجام دهند، در یک تجربه مشترک و ارزشمند شرکت خواهند کرد.

تبدیل بازدیدکنندگان به ثبت نام کنندگان