رپورتاژ اگهی چیست و نمونه‌هایی را برای مثال بیاورید ؟ رپورتاژ آگهی-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

رپورتاژ اگهی چیست و نمونه‌هایی را برای مثال بیاورید ؟ رپورتاژ آگهی-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

به طور مثال شرکت‌ «Cisco» به کمک انتشار یک ویدیو کلیپ و یک مطلب (پست)، سبب شد تا آگاهی از برند را در میان کسب‌و‌کارهای کوچک تا متوسط افزایش دهد. در نهایت، اگر بودجه کافی برای رپورتاژ آگهی در اختیار دارید می‌توانید شروع به نوشتن آن کنید که در ادامه به طور کامل به آن خواهیم پرداخت. به همین دلیل،‌ در یافتن کانال مناسب انتشار باید دو سوال را در نظر داشته باشید.

  • علاوه برا این، از آن‌جایی که این نوشته، نوعی تبلیغ غیرمستقیم به شمار می‌آید، توجه مخاطب را بیشتر جلب می‌کند.
  • با این‌کار شما می‌توانید به صورت دقیق با بهترین بازه زمانی انتشار رپورتاژ آگهی، رسانه‌های معتبر برای انتشار رپورتاژ، انکرتکست‌های موثرتر و ..
  • با این وجود، در بسیاری از موارد دیده می‌شود عدم اثربخشی رپرتاژ آگهی در نهایت باعث هدررفت سرمایه خواهد شد به گونه‌ای که بسیاری از کسب و کارها چنین روشی را برای تبلیغ، موثر نمی‌دانند.
  • آنچه به مخاطب ارائه می‌دهید به هیچ وجه یک فیلم کمدی سیاه نمایی و یا یک فیلم با خرید رپورتاژ (پیشنهادات بیشتر) پایان دردناک نیست.

بدون انتخاب یک هدف مناسب، وقت و هزینه کسب و کار به هدر می‌رود و حتی امکان ضرر رسیدن به آن هم وجود دارد. پس اول باید مشخص کنید که چرا می‌خواهید یک رپورتاژ آگهی بدهید (در مورد اهداف رپرتاژ، در ابتدای مقاله صحبت شد). نمونه رپورتاژ آگهینوع معمول محتوای یک رپورتاژ آگهی به شکل متنی است، اما به این معنا نیست که رپورتاژ باید حتماً دارای متن باشد. از آن‌جایی که نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی را می‌توان تنها به عنوان یکی از روش‌های تبلیغات و برندسازی درنظر گرفت، لزوم آشنایی با مدیریت تبلیغات و برند، بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. به همین دلیل، «فرادرس» دوره‌ای ۸/۵ ساعته را در قالب ۱۵ درس فراهم کرده که در ادامه به توضیح این دروس خواهیم پرداخت. در ادامه مطلب قصد داریم نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی اثرگذار را در ۵ مرحله اصلی بیان کنیم تا به کمک این مراحل، رپورتاژ خبری مناسبی تهیه کنید.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی — راهنمای نوشتن رپرتاژ آگهی + فیلم آموزشی رایگان

ریپورتاژ آگهی به معنای گزارشی است که محتوای آن با حالتی روایت گونه، ضمن بیان اطلاعاتی مفید و کاربردی و البته مستند، به معرفی یک محصول، یک خدمت یا یک برند می پردازد. ما به عنوان یک آژانس بازاریابی، برای انتشار رپورتاژ آگهی یک تخفیف از وب‌سایت‌ها دریافت می‌کنیم. درصدی از این تخفیف به مشتری ما داده می‌شود و بخشی از آن نیز سود ماست.

به‌صرفه‌تر بودن هزینه انتشار

رپورتاژ آگهی به شکل‌های مختلفی ارائه می‌شود و هدف آن این است تا با ایجاد اشتیاق و تمایل در مخاطب خود، مشتریان هدفش را به سمت بازارهای موردنظر جذب کرده و به خرید محصولات یا استفاده از خدمات ترغیب کند. در واقع تلاش داشته که اطلاعات ارزشمندی در مورد کاربرد و نیاز به محصول خود را به مخاطب منتقل کرده و با درک آن نیاز، مخاطب را به وبسایت خود و مشاهده قیمت و در نهایت، خرید محصولات خود ترغیب کند. بعد از آن‌که اطلاعات مفیدی را برای خواننده فراهم و او را برای خرید کالا یا خدمات خود آماده کردید، مرحله بعدی ارائه پیشنهادات در قالب «اطلاعات بیشتر» است. لحن جملات مورد استفاده، ارتباط مستقیمی با نوع رسانه (سایت) مورد انتشار و خواننده (مشتری مورد نظر) دارد. این نکته را به یاد داشته باشید که قرار نیست به هنگام نوشتار از آرایه‌های ادبی مختلف استفاده کنید و نوشته خود را همچون نویسندگان رمان‌های برتر یا شعرا بنویسید.

انتخاب محل انتشار رپورتاژ آگهی

در این قسمت، مرحله به مرحله و با جزییات، فرایند ساخت یک رپورتاژ آگهی و بهره بردن حداکثری از مزیت‌های آن گفته خواهد شد. دروس سیزدهم و چهاردم به آشنایی با انواع رسانه اختصاص دارد و انواع رسانه‌های مختلف از جمله رسانه‌های چاپی، رادیو و تلویزیون در این دروس مورد بررسی قرار می‌گیرند. در انتهای این دوره آموزشی نیز نکات خاص در مدیریت تبلیغات مرور خواهند شد.