سئو (SEO) مخفف چیست؟

نتایج پولی یا همون تبلیغات، نتایجی هستن که در بالای نتایج طبیعی و در لینکهای اول قرار میگیرن. موتورهای جستجو مثل گوگل و بینگ، کتابدار های اینترنت هستن.سیستم اونها اطلاعات رو از تمام صفحاتی که داخل وب است جمع آوری میکنن و بنابراین میتونن به مردم کمک کنند تا دقیقا چیزی رو که دنبالش هستن رو پیدا کنند.هر موتور جستجو یک دستور العمل مخصوص به خودش داره که بهش الگوریتم گفته میشه، که به وسیله ی اون تمام اطلاعاتی رو که جمع آوری کرده به نتایج جستجویی مفید تبدیل میکنه. چرا که گوگل از آن ها در serp بهره می گیرد. همانطور که قبلاً ذکر شد ، اضافه کردن آن به محتوای متنی مرتبط بسیار کمک می کند. علاوه بر این، اگر تعدادی از مسیرهای 301 و 302 غیرمعمول در یک ردیف در سایت شما وجود داشته باشد، در برخی موارد، عنکبوتهای جستجو پس از تغییر مسیرها متوقف خواهند شد و صفحه مقصد ممکن است خزنده نشود. چنین تغییر مسیرها ممکن است برای خزیدن نیز مشکل باشد، زیرا هربار که یک ربات موتور جستجو به یک تغییر مسیر هدایت می شود کمی از بودجه خزنده شما را هدر می دهد.

متخصصان سئو ابتدا بهینه سازی سایت را با سئو تکنیکال شروع می کنند. همچنین شما میتوانید با استفاده از Google Search Console به بررسی کلمات کلیدی مشابه در چند صفحه بپردازید. افشای بودجه یک عامل رتبه بندی در خود نیست، اما تعیین می کند که چند بار صفحات مهم سایت شما مرتفع می شوند (و اینکه آیا برخی از آنها به طور کامل خزنده می شوند). سئو تکنیکال یا سئو فنی سایت به این معنا می باشد که در هنگام طراحی سایت استانداردها و قوانین سئو رعایت شود تا در نتیجه از نظر گوگل وب سایت مورد نظر رتبه خوبی را کسب نماید. شاخص “اولین تلفن همراه” به این معنی است که گوگل نسخه های تلفن همراه وب سایت ها را به جای نسخه دسکتاپ خود نمایش می دهد. این یک ابزار قدرتمند است که باید با دقت به کار گرفته شود و یک اشتباه کوچک ممکن است از عملکرد ربات ها در سایت شما جلوگیری کند. در این مقاله ما توضیح دادیم که سئو تکنیکال چیست و اهمیت و نکات قابل توجه در آن چه چیزهایی می باشند، امیدوارم با خواندن این مقاله پاسخ تمام سوال های شما را در این زمینه داده باشیم، از همراهی شما عزیزان بینهایت سپاسگزارم.

دراین نوشتهعلمی به معرفی افزونه بهینه سازی وبسایت های وردپرسی Yoast سئو طریق نصب افزونه و پژوهش نصیبهای متعدد آن میپردازیم. اگ رشما قصد دارید در زمینه سئو تکنیکال موفق ظاهر شوید باید سرعت سایت خود را افزایش دهید و برای این کار باید وبسایت سادهای را ایجاد نمایید تا از این طریق بتوانید سرعت لودینگ سایت خود را افزایش دهید برای این کار کافی است تا تعداد کامپوننت ها و پلاگین هایی که بر روی وب سایت خود نصب کرده اید را کاهش دهید و به حداقل برسانید تا از این طریق به توانید سرعت لودینگ سایت را افزایش دهید.

در ۱۷ اکتبر ۲۰۰۲، سرچکینگ در دادگاه منطقهای آمریکا در منطقه غربی اوکلاهاما، دادخواستی علیه موتور جستجوی گوگل داد. تصور بکنید که در یک شهر و یک منطقه از اون قرار دارید و عبارت کلینیک رو جستجو میکنید، انتظار دارید کلینیک های همون اطراف براتون نمایش داده بشه و اگه مثلا در یک شهر دیگه ای رفتید و همون عبارت رو جستجو کردید مسلما نتایج دیگه ای رو به دنبالش هستید. همچنین، منطقی است که کلمه کلیدی اصلی خود را در توضیحات متا قرار دهید. توضیحات متا یکی از عوامل موثر در جذب کاربر به سایت و افزایش کلیک می باشد.به کاربر بردن کلمه کلیدی و همچنین متن جذاب میتواند بازدید بهتری برای سایت به وجود بیاورد. مثلا تگ “اخبار سیاسی کلمبیا” میتواند شامل تمامی مقالات شما در مورد کشور کلمبیا و مسائل سیاسی آن باشد. تمامی دانش تیم وبسیما به صورت صفر تا صد و در قالب مثالهای واقعی در دورههای آکادمی تدریس میشود. و در نهایت آنها را در index(دیتابیسی از تمامی محتواهای موجود در اینترنت) خود ثبت می کند.

LCP در یک صفحه از وب میتواند زمان لازم برای بارگذاری و رندر کردن یک تصویر یا یک بلوک متنی موجود در بخش قابل دیدن صف باشد. لازم دارند که در بخش جستجوی تصاویر دیده شوند. صفحه موردنظر یک صفحه جدید است و هنوز توسط خزنده گوگل دیده نشده است. پس از گذشت یک سال و نیم از آزمایش و تست دقیق، گوگل مهاجرت سایت ها را به اولویت بندی موبایل در بهار آغاز کرد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که وردپرس به طور خودکار یک URL را برای پستهای شما که بر اساس عنوان آنها است، ایجاد میکند. این به معنای واقعی کلمه به این معنی که نسخه تلفن همراه از صفحات خود را تعیین خواهد کرد که چگونه باید در رتبه هر دو نتایج جستجو تلفن همراه و رومیزی.

محتواهای تکراری می تواند برای کاربران گیج کننده باشد. در بالای آن، بازدیدکنندگان را گیج می کنند و سبد پیوندهای صفحات خود را می خورند. باکس محلی در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای جستجوی محلی ظاهر می شود. توسعه دهندگان ابزارهای مختلفی را در بالای زبان اصلی جاوا اسکریپت نوشته اند ، و با حداقل تلاش قفل بسیاری از قابلیت ها را باز می کنند. تعیین محل صفحات HTTPS با مخلوط مسائل مربوط به محتوا عامل (تحت رمزگذاری و عوامل فنی ). برای دیدن لیستی از صفحات با محتوای مخلوط، روی آن کلیک کنید، اگر وجود داشته باشد. یا SSL ، یک فناوری امنیتی است که پیوند رمزگذاری شده ای را بین یک وب سرور و یک مرورگر ایجاد می کند. SSL یا Secure Sockets Layer یک فناوری امنیتی است که یک لینک رمزگذاری شده بین یک سرور وب و یک مرورگر ایجاد می کند.

با توجه به تحقیقاتی که توسط وبسایت آمازون انجام گردیده است میتوان گفت که هر ۱۰۰ میلی ثانیه در آپلود محتوا باعث میشود تا در حدود یک درصد از فروش کاهش یابد. هرچقدر تعداد اعضایی که در وب سایت آپلود می شوند زیاد شود باعث می شود که سرعت لودینگ وبسایت کاهش یابد و در نتیجه کاربران زمان بسیار زیادی را منتظر می شوند تا وبسایت به صورت کامل لود شود و اگر زمان لودینگ سایت بیشتر از ۳ ثانیه باشد یک امتیاز منفی برای وب سایت شما به حساب می آید. این عدم گردش ممکن است باعث شود این سایت یا اصلاً امتیاز نگیرد و یا حتی امتیاز منفی کسب کند. همچنین در زمانی که یک کمپین تبلیغاتی فعال دارید نرخ پرش خیلی بالا می تواند یک عامل منفی نباشد و لزوما امتیاز منفی دانسته نمی شود. متخصص سئو فردی با دانش بالا در زمینه بهینه سازی وبسایت است که به خوبی میتواند وبسایت را از لحاظ فنی، کاربری، محتوا و غیره بررسی کند و آن را برای حضور در صفحات برتر نتایج جستجو و به حداکثر رساندن بازدید سایت بهبود دهد. برای بهینه سازی بیشتر، متن alt میتواند به عنوان انکرتکست یک بک لینک داخلی نیز عمل کند، درصورتی که تصویر به صفحه دیگری از سایت لینک داده شود.

به صورت کلی، همانند الگوریتم های جستجو، اطلاعات دقیقی از نحوه اعتباردهی لینکها توسط موتورهای جستجو وجود ندارد. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت سئوکار در ارتباط باشید. در این مقاله مکعب قصد دارد شما را با نوع دیگری ار سئو به نام سئو تکنیکال (سئو فنی) آشنا نماید. همانطور که میدانید 3 نوع سئو وجود دارد که یکی از انواع سهگانه آن سئو تکنیکال است. • نتایج سرچ ارگانیک: ترافیکی که از طریق SERPS دریافت میکنید و بدون صرف هزینه برای تبلیغات بدست آوردهاید را بررسی کنید و سعی کنید این نوع ترافیک را به طور آگاهانه افزایش بدهید.

این موضوع تجربه کاربر توی سایت مارو بیان میکنه و ما در UX باید بدونیم دکمه هارو باید کجا قرار بدیم، از چه رنگ هایی استفاده کنیم و چیدمان باید چه شکلی باشه. اگر یک شکاف بزرگتر از انتظار شما وجود دارد، شما باید صفحات مجاز خود را بررسی کنید. نشانه گذاری داده های ساختار یافته (structured data) در حوزه سئو تکنیکال (سئو فنی) عبارتست از کدی که به وب سایت خود اضافه می کنید تا به موتورهای جستجو کمک کند محتوای موجود در آن را بهتر درک کند تا سایت شما را به طور موثرتری ایندکس کند و نتایج مرتبط تری ارائه دهد. اما بالاخره باید راهی باشد تا بتوانیم این حجم از اطلاعات را دسته بندی کنیم و همهی آنها به صورت فایلهای طبقه بندی شده به مخاطبین ارائه کنیم؛ گوگل این کار را برایمان انجام داده است. نکته دیگری که باعث می شود عموم سایت ها زیر بار آنبلاک کردن این فایل ها نروند عدم تمایل آن ها برای ایندکس شدن این صفحات توسط گوگل است. اما در واقع، فایل robots.txt شما تنها یکی از راه های محدود کردن صفحات از نمایه سازی است. نمایه سازی (indexing) فرآیند افزودن صفحات وب در جستجوی گوگل است.

همچنین بروز بودن و اطلاع از آخرین تغییرات فضای وب و الگوریتمهای گوگل به شما کمک خواهد کرد تا از رقبابتان عقب نیافتید. قابلیت یافته شدن آسان به شما کمک می کند تا در بلند مدت حضور آنلاین و شهرت زیادی کسب کنید. به زبان ساده می توان گفت سئو تکنیکال به معنای بهبود جنبه های فنی وب سایت است که با هدف افزایش رتبه بندی صفحات آن در موتورهای جستجو انجام می شود. به گونه ای که کاربر با گام گذاشتن به وب سایت شما به آسانی به مطالب دست پیدا نماید. اگر هیچ کدام از منابع موجود در لیست نباید مسدود شوند، با ستون دستورالعمل های روبات ها را بررسی کنید تا ببینید کدام دستورالعمل نادرست پیدا شده است، بنابراین شما می توانید آن را به سرعت حل کنید. اما اگر از افزونه رنک مث استفاده می کنید، نگران تنظیمات این بخش نباشید، چرا که رنک مث به صورت خودکار با استفاده از دیگر متغیرها نظیر نام تصویر که باید به صورت دستی وارد شود، یک موضوع مرتبت با محتوای صفحه برای متن جایگزین تعیین می کند. در ابتدا باید یک سایت به صورت کاملا اصولی طراحی شود، یک سایت حرفه ای و اصولی در ابتدا باید به اندازه کافی سریع و ساده باشد، تا کاربران و مخاطبان بتوانند به خوبی کار های خود را انجام دهند و سایت را به راحتی درک کنند.

اگر دانشجو هستی و برای انجام پروژه هات با مشکل مواجه هستی یا نیاز داری یه نفر مباحثی رو بهت آموزش بده جای درستی اومدی. بهعنوان یه تمرین خوب، فکر کنید چرا برای مورد ۲ و ۳ بهتره از ریدایرکت (بهجای کنونیکال) استفاده بشه؟ تگ کنونیکال در این مورد نیز نقش مهمی را برای هدایت موتور جستجو به صفحه اصلی و بالایی دارد. حتی این امکان وجود دارد که به موتور جستجو اجازه کراول کردن یک صفحه را داده، اما به آن بگویید که نباید آن صفحه را در نتایج جستجو نمایش دهد. کش مرورگر یکی از مهم ترین فاکتور ها در زمینه سئو تکنیکال می باشد که ما در ادامه آن را برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در بالاتر درباره تکنیکهای سئو کلاهسیاه و سئو کلاهسفید توضیح کامل دادیم. سرعت نیز تاثیر زیادی بر UX دارد: صفحات آهستهدارای نرخ بازده بالاتر و نرخ تبدیل کمتر هستند. تعداد زیاد ریدایرکت ها باعث می شود که کاربران برای لودینگ کامل یک صفحه در وبسایت تا حد زیادی منتظر بمانند و برای اینکه این سرعت افزایش یابد می بایست ریدایرکت صفحات و منابع را تا آنجا که امکان آن وجود دارد کاهش دهید و سعی کنید از ریدایرکت های بسیار کمی استفاده نمایید. به عنوان اقدام دوم که یکی از ضروری ترین اقدامات سئو تکنیکال می باشد، باید توجه ویژه و خاصی به بهینه سازی ساختار سایت برای ربات های گوگل داشته داشته باشید، شما باید مطمئن شوید که موتور های جستجو و ربات های آن ها می توانند دنبال کردن لینک ها و محتوای سایت شما را مشاهده کنند، وجود یک ساختار اصولی برای لینک سازی داخلی سایت، یکی از بهترین روش های نشان دادن محتوا های مهم تر به موتور های جستجو می باشد. تقویت وب سایت از نظر ساختار فنی به صورتی می باشد که می تواند رضایت گوگل و کاربران را با هم جلب کند و به اصطلاح با یک تیر دو نشان بزند. بهترین توضیحات متا آن دسته هستند که کلمات کلیدی با چگالی مناسب در آن قرار گرفتهاند و به کاربر اطمینان میدهند که صفحه وب مورد نظر برای آنها مفید خواهد بود.

بیش از 63درصد جستجوهای گوگل با استفاده از تلفن همراه است و این عدد هرسال بیشتر می شود. امروز، بیش از 70٪ از صفحه 1 نتایج جستجوی گوگل از HTTPS استفاده می کند. موتور جستجو یک ابزار است که اطلاعات مورد نیاز کاربران را از طریق پایگاه داده ها و سایت های متعدد بر اساس الگوریتم های خود استخراج می کند و نمایش می دهد. در واقع موتور های جستجو سلیقه خود را مطابق با رضایت کاربران قرار می دهند و همواره تلاش میکنند تا در جهت علایق آنان به روز شوند. مثلاً این مقاله با جستوجوی عبارت “سئو چیست” در نتایج گوگل و دیگر موتورهای جستوجو نمایش داده میشود (کلمات کلیدی دیگری هم وجود دارند که ممکن است با جستوجوی آنها به این مقاله برسید). سرعت وب سایت از جمله معیارهای حائز اهمیت در رتبه بندی وب سایت ها می باشد که گوگل بدان ها توجه ویژه ای می نماید. افزایش سرعت وب سایت از جمله نکات سئو تکنیکال محسوب می شود که بیشتر به زیر ساخت وب سایت شما مرتبط خواهد بود. واکنش گرایی در واقع یکی از حائز اهمیت ترین نکات سئو تکنیکال محسوب می شود که میبایست حین کد نویسی به همراه طراحی قالب بدان توجه نمود.

با جستجو در گوگل، او به صفحه ای هدایت می شود که فقط تصاویر کاپ کیک ها را دارد اما هیچ نوع طرز تهیه ای برای آنها نوشته نشده است. نکته ی پایانی : با استفاده از فایل robots.txt می توانید ربات های خزنده را در سایت خود راهنمایی کنید. شما ممکن است وسوسه شوید به سادگی از طریق robots.txt نگاه کنید تا مطمئن شوید صفحات مهم شما قابل crawlable هستند. برای هر صفحه تکراری می توانید خلاص شوید – انجام دهید. اگر تا به حال برای از بین بردن تاثیر لینک های خارجی شکسته اقدامی انجام نداده اید به احتمال زیاد یکی از دلایلی که به اهداف سئو تان نمیرسید همین موضوع باشد. افزودن خصوصیت «NoFollow» به لینکهای خارجی (یعنی لینک به وبسایتهایی که شما صاحب آنها نیستید) به موتورهای جستجو میفهماند که این لینکها را دنبال نکنند.

داشتن تیمی از کارشناسان متخصص و دلسوز در این زمینه می تواند هر برندی را در مسیر درستی قرار دهد تا در کوتاه ترین و کمترین هزینه ممکن بیشترین دست آورد ممکن را کسب نماید و به جایگاه واقعی خود برساند. سرچ کنسول گوگل کاملا رایگان بوده و از همه مهمتر توسط گوگل طراحی شده است تا وبمستران بتوانند نتیجه گزارشات و بازدیدهای واقعی سایت خود را مشاهده و بررسی کنند. گزارش Core Web Vitals از داده های میدانی حاصل از اطلاعات واقعی کاربران برای نمایش عملکرد صفحه، استفاده میکند. از این گزارش در بالا، می بینم که به طور متوسط، Google هر روز 32 صفحه از سایت من را می فروشد. از آن، می توانم بفهمم که بودجه ماهیانه من ماهیانه 960 واحد است. مراقبت از لینک های شکسته هنگامی که یک ربات جستجو یک صفحه 4XX / 5XX باز می کند، یک واحد بودجه خزنده شما به هدر می رود. بر روی HTML در زیر منابع داخلی کلیک کنید و فهرست را بر اساس URL ( مرتب کردن بر روی ستون هدر) مرتب کنید . این قسمت از سئو به محتوا هیچ گونه ارتباطی ندارد و به قسمت زیر ساخت وب سایت اهمیت می دهد. توصیه می کنیم قالب وب سایت شما حاوی صفحه ای برای این نوع از خطاها باشد تا کاربر به جای مشاهده نمودن خطای ۴۰۴ یک صفحه ای از پیش طراحی گردیده، دیده بشود و کاربر را به قسمت های گوناگون وب سایت هدایت بنماید.

خدمات سئوی فنی ما با ممیزی در سراسر سایت شروع می شود تا هرگونه مشکل فنی، خطاهای خزیدن، صفحات شکسته یا سایر خطاهای سایت را شناسایی کند. وقتی یک موتور جستجو یک داکیومنت وب را دانلود و شروع به تحلیل آن میکند، اولین کاری که انجام میدهد تشخیص نوع داکیومنت است. برای انجام چک چک کردن جامع، شما باید از خزنده جستجوگر استفاده کنید. ایده محتوای شما باید بر اساس کلمات کلیدی باشد که می خواهید هدف قرار دهید. احتمالا این عبارت برای گوگل قابل تفهیم نباشد، اما برای شما که بتوانید به جای محتوای 1000 کلمه ای ، یک عکس که معنی همان 1000 کلمه را بدهد قرار دهید ، دارای اهمیت فراوانی خواهد بود. اگر شما دارای یک کسب و کار و یا یک سایت هستید اما سایت شما در صفحات اول گوگل قرار ندارد، باید سایت خود را بهینه سازی کنید که اهمیت سئو اینجا به خوبی مشخص می شود.

برای بررسی این کار به سرعت، وبسایت حسابرس را آتش بزنید ، یک پروژه برای سایتتان ایجاد کنید (یا یک موجود را بازسازی کنید) و به امضای دامنه بروید . برای انجام این کار، در مرحله 2 ایجاد / بازسازی پروژه، به گزینه های پیشرفته بروید و کادر Execute JavaScript را بررسی کنید. سئو خارجی شامل طیف گسترده ای از فعالیت هاست که یک سئوکار حرفه ای آنها را برای شما انجام خواهد داد. 4. سایتهای جدید که هنوز لینکهای خارجی ندارند. برای اینکه توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، همیشه از سایتهای معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک بگیرید.

یعنی سرور سایت کاری انجام نمیدهد. همانطور که گفته شد یکی از مهمترین مراحل انجام سئو تکنیکال تطابق داشتن وبسایت با دستگاه های موبایل می باشد پس در صورتی که شما قصد دارید متوجه شوید که وب سایت شما با دستگاه های موبایل تطابق دارد یا خیر می توانید از ابزارmobile friendly test گوگل استفاده نمایید. تگ تایتل یا عنوان، را در وردپرس، میتوانید با نسب افزونه های مربوط به سئو تغییر دهید و اگر از cms دیگری استفاده میکنید، با یک جستجوی ساده، میتوانید آن را عوض نمایید. حتی اگر شما مسیرهای HTTP به HTTPS را به درستی در کل سایت اجرا کنید، هنوز نمی خواهید از طریق تغییر مسیر غیر ضروری استفاده کنید. مختصر. گوگل نقشه های سایت را بیش از 50،000 URL را خالی نمی کند. اصول اساسی و مهم بهینه سازی فنی و تکنیکال سایت ها، بر این مبنا می باشد که سایت خود را سریع تر کنیم و کراول شدن آن را توسط خرنده های موتور های جستجو آسان تر کنیم و کمک کنیم تا موتور جستجو سایت ما را راحت تر و بهتر درک کند تا سایت رتبه بهتری در گوگل بگیرد.

دوستان عزیز ما در این متن از خود سعی نمودیم شما را با دنیای سئو تکنیکال بهتر و بیشتر آشنا سازیم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلاتتان را مطرح نمائید. لطفا همراه ما باشید و این مقاله را تا پایان مطالعه نمائید. از اینکه تا پایان این مقاله با ما همرا بودید از شما سپاسگزاریم. برای یک اشاره بر روی صفحات تکرار در سایت خود، با بررسی بر روی صفحه به بخش در وب سایت حسابرس را حسابرسی سایت داشبورد. به همین دلیل مهم است که همه لینک های شکسته شده در سایت خود را پیدا کنید.

بنابراین تلاش نمایید از قالب های استاندارد و واکنش گرا در این مسیر بهره بگیرید. اگر که شما نمی دانید که وب سایت شما به لحاظ و نظر گوگل یک سایت واکنش گرا می باشد و یا نمی باشد به ابزار mobile friendly test رجوع بنمایید تا این ابزار شرایط واکنش گرا بودن وب سایت شما را وارسی بنماید. توصیه می کنیم که با وارسی این فایل اطمینان خاطر کسب نمایید که اجازه ایندکس نمودن مطلب وب سایت شما به ربات های خزنده داده شده است. کاربران با نگاه به ویترین شما در مورد کلیک کردن یا نکردن تصمیم میگیرند.

تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای مارکتینگ رو به رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد. گوگل رتبه ی وب سایت هایی که به حالت واکنش گرا نیستند را ضمن نتایج جست و جو با موبایل بسیار کم خواهد نمود. سرعت صفحه تنها یکی از اولویت های مهم گوگل در سال 2018 نیست، و همچنین سیگنال رتبه بندی آن برای نتایج دسکتاپ و موبایل است . سئو خارجی به طور کلی شامل دریافت سیگنال از دیگر سایت ها به سایت خود می شود که مهم ترین آن نیز ساخت بک لینک (لینک بیلدینگ) و یا ترافیک سازی است. سرعت صفحه به عنوان یک سیگنال مهم در رتبه بندی موتورهای جستجو در نظر گرفته می شود. یکی از مهمترین عوامل کاهش سرعت لودینگ سایتو همچنین یکی از امتیازات منفی در زمینه سئو تکنیکال ریدایرکت ها می باشند که باعث می شود تا سرعت لودینگ سایت تا حد زیادی کاهش یابد. عدم مشارکت در شیوه های SEO White Hat می تواند سایت شما را ازبهره وری گوگل و سایر موتورهای جستجو منع کند. برای این که بتوانید به صفحه ابتدایی گوگل راه پیدا کنید، باید با سه بخش مهم در سئو آشنا باشید.

البته باید به توجه کنید که متن محتوای شما باید همیشه طبیعی و قابل فهم باشد. فقط به داشبوردحسابرسی بروید و صفحات را با 302 تغییر مسیر ، Pages with 301 redirect و صفحات با زنجیره های تغییر مسیر هدایت کنید . Googlebot با یک مرورگر headless صفحات را می ­خزد، و چیزی را به درخواست URL موفق بعدی منتقل نمی کند. در شرایطی که تصویری در یک صفحه به دلایلی مانند غیرفعال بودن بارگذاری تصویر در مرورگر نمایش داده نشود و یا اینکه کاربر مشکلات بینایی داشه باشد، متن جایگزین تصاویر تضمین می کند که تمام اطلاعات صفحه به کاربران منتقل می گردد. امیدوارم این جمله من اینطور برداشت نشود که وجود افزونه yoast تاثیر مستقیم در بهبود سئو سایت دارد.این افزونه یک ابزار کمکی برای سهولت کار ما است.جدا از این افزونه در وردپرس، افزونههای دیگری مثل rank math هستند که میتوانند کمک سئو در اصفهان سنیور سئو حال شما باشند. من ترجیح میدهم که www در مقابل دامنه باشد، زیرا به نظر من طبیعی تر است. اگر این لینکها درون صفحات سایت خودتان باشد، یعنی از یک صفحه سایت به یک صفحه دیگر لینک ارسال کنید، لینک سازی داخلی (Internal Link Buiding) انجام دادهاید.

به عبارتی بهتر و صریح تر bread crump یک نقشه در مقابل دیدگان کاربران خواهد بود که گوگل بهره گیری از آن را به شدّت پیشنهاد می نماید. فرایندهای سئو تکنیکال، گزینه هایی هستند که به افزایش سرعت سایت کمک کرده و در ادامه باعث می شوند تا ربات های گوگل بتوانند از محتوای موجود در سایت، اطلاعات واضح تری به دست آورد و درک آن برایش آسان شود. تمیز. نقشه سایت خود را از خطاهایی، تغییر مسیرها و URL ها از فهرست بندی مسدود کنید در غیر این صورت، شما در معرض خطر موتورهای جستجو قرار نگرفتن نقشه سایت مانند آن وجود ندارد. Canonicals، لینک ها، و تغییر مسیرها. شما می توانید یک لیست کامل از صفحات با تغییر مسیر در حسابرس وب سایت ، همراه با یک لیست از زنجیره های تغییر مسیر در سایت خود دریافت کنید. چنانچه که وب سایت شما از نوع وب سایت وردپرسی است و از قالبی بهره می گیرد که دارای bread crump نمی باشد می توانید آن را با بهره گیری از افزونه yoast SEO ایجاد بنمایید.

ردیابی زنجیرهای تغییر مسیر هر موتور جستجوگر موتور جست وجوی پیروی می کند، هدر یک واحد بودجه خزنده شما است. از لحاظ بودجه خزنده، URL های کانونی کمک زیادی نمی کنند: موتورهای جستجو هنوز هم صفحات تکراری را می بینند و هر بار صرف یک واحد بودجه خزنده می شوند. اسکیما یا استراکچر دیتا به خودی خود بازدید وب سایت شما را افزایش نمی دهد؛ اما رباتهای موتور جستجو به راحتی میتوانند صفحات شما را پیدا و فهرستبندی کنند. تمام موتور های جستجو خصوصا گوگل می خواهند بهترین و کامل ترین محتوا ها را در اختیار کاربران خود قرار دهند، به همین جهت موتور های جستجو فاکتور های مختلف و متعددی را برای تعیین رتبه سایت ها در نظر دارند.

3. سایتهای خبری که هرلحظه بروزرسانی میشوند. وبسایتهای خبری مختلف ممکن است از تصاویر یک قهرمان استفاده کنند، اما بهترین کار این است که یک تصویر منحصر به فرد را اضافه کنید. برای بهینه سازی کدهای یک وب سایت می توان از کتابخانه های مختلف استفاده نمود تا از این طریق کدها به صورت بهینه ارائه گردند و همچنین سرعت وبسایت افزایش یابد. اگر وبسایت شما صرفاً HTML است و چیزی وجود ندارد که کاربران یا رباتها نیازی به ارائه آن داشته باشند پس نیازی به استفاده از این روش ها نخواهید داشت. با مطالعه ی دقیق این مقاله می توانید با فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در سئو تکنیکال (سئو فنی) آشنا شوید و آن ها را در طراحی وب سایت خود رعایت نمائید.