سازمان آینده

برای سال‌های متمادی، سازمان‌ها تلاش کرده‌اند تا تجربیات بسیار شخصی و مرتبط را به امید ایجاد مشتریان شادتر و تجربیات بهتر ارائه دهند.

در حالی که از نظر تئوری منطقی است، اما از نظر عملیاتی، اجرای آن سخت بوده است – به ویژه در مقیاس. فناوری، فرآیند و استعداد همگی عوامل واقعی هستند که رویای اجرای تجربیات یک به یک را به یک چالش واقعی تبدیل کرده اند.

راهنمای سازمان آینده شامل:

  • 5 دلیل برای اینکه داده های مشتری و CDP ها در حال حاضر حیاتی هستند
  • 10 روش برای ساختار تیم های خود بر اساس داده های مشتری (با نمونه نمودارهای سازمانی!)
  • نحوه شروع ساخت تیم خود و نکاتی برای یافتن استعدادهای برتر
  • 3 مرحله برای انتخاب موارد استفاده CDP

دانلود



منبع راهنمای جدید ما، سازمان آینده را بررسی کنید تا کشف کنید چگونه سازمان‌ها با ساختار تیمی مناسب و با فناوری مناسب، مانند پلتفرم‌های داده‌های مشتری (CDP) می‌توانند چشم انداز یک به یک را بیشتر به واقعیت تبدیل کنند.