برای سالهای متمادی، سازمانها تلاش کردهاند تا تجربیات بسیار شخصی و مرتبط را به امید ایجاد مشتریان شادتر و تجربیات بهتر ارائه دهند.
در حالی که از نظر تئوری منطقی است، اما از نظر عملیاتی، اجرای آن سخت بوده است – به ویژه در مقیاس. فناوری، فرآیند و استعداد همگی عوامل واقعی هستند که رویای اجرای تجربیات یک به یک را به یک چالش واقعی تبدیل کرده اند.
راهنمای سازمان آینده شامل:
- 5 دلیل برای اینکه داده های مشتری و CDP ها در حال حاضر حیاتی هستند
- 10 روش برای ساختار تیم های خود بر اساس داده های مشتری (با نمونه نمودارهای سازمانی!)
- نحوه شروع ساخت تیم خود و نکاتی برای یافتن استعدادهای برتر
- 3 مرحله برای انتخاب موارد استفاده CDP
دانلود