دوره های بازاریابی مرتبط:
تبلیغات و تبلیغات؛ استراتژی بازاریابی
برندها فرصتهای فوقالعادهای برای انتشار پیامهای مرتبط اجتماعی دارند که در روایتهای تبلیغات تلویزیونی آنها تعبیه شده است تا بر نتایج مفید اجتماعی تأثیر بگذارند. برندها باید در مورد تبلیغات خود نه تنها از دیدگاه نتیجه برند، بلکه از نقطه نظر نتیجه اجتماعی نیز استراتژیک باشند. تبلیغات نام تجاری واقعاً می تواند برای جامعه مفید باشد!
سایر اطلاعات بینش را در کلاس درس جستجو کنید
خلاصه مدیریتی این مقاله را بخوانید.
به اسلایدهای سخنرانی کلاس درس دسترسی پیدا کنید
دنیش شاه، دانشیار بازاریابی باربارا و المر ساندی، مدیر مؤسس آزمایشگاه هوش رسانههای اجتماعی و مدیر میزگرد بازاریابی دانشگاه ایالتی جورجیا، ایالات متحده آمریکا است.