سیستم ویدئو وال Viewsonic CDX4652-L – ⚡️ سولاریسم

ویدئو وال UD55E-B دارای قابلیت های بسیار زیادی بوده، که شرکت سازنده آن را یک سر و گردن از سایر دستگاه های مشابه بالاتر می داند. یکی از کاربردی ترین و مرغوب ترین آنها ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B بوده، که به خاطر کیفیت بسیار مناسبی که داشته، استقبال خوبی نیز از آن در بازار شده است. همچنین در ویدئو وال های ال ای دی نسل جدید (بدون بزل) تصویر با کیفیت بالا و بدون حاشیه قابل نمایش است که مزیت رقایتی این نوع ویدئو والها میشود. با گذشت زمان و پیشرفت های صورت گرفته آن مانیتور های منحنی جای خود را به مانیتور های بدون لبه و صاف دادند، بدیهی است در آینده ای نه چندان دور شاهد نمایشگرهایی بسیار قوی تر و با کیفیت تر خواهیم بود که قابل مقایسه با تکنولوژی های امروزی نخواهد بود.

پیشرفت تکنولوژی نیازمند یک نیروی محرکه می باشد که منعطف به نیاز روز بازار هدف باشد. در ویدئو وال با ارائه تصاویر واضح و خلاقانه پیام خود را به مردم می رسانند. همچنین نسبت رسانه ای که می خواهید در آن نمایش دهید به محیط را در نظر بگیرید. تبلیغات در فضای باز سومین ابزار تبلیغاتی است که تبلیغ کنندگان پس از رسانه های تصویری و چاپی بیشترین تبلیغات را توسط آن دارند. ابعاد ویدئو وال چه اندازه ای است؟ بر هیچکس پوشیده نیست که این تمایز بسیار شاخص است اما همه چیز بسته به محتویی است که برای ویدئو وال ساخته می شود، چه بسا می توانیم محتوی را به گونه ای برای این ویدئووال ها طراحی کنیم که لبه ی آن مانعی برای نمایش زیبای محتوی نباشد. یکی از مزایای ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B این است که شرکت سازنده این دستگاه را به نحوی طراحی و تولید نموده که می توان در هر شرایط دمایی از آنها بهره برده و به ندرت دچار آسیب دیدگی می شوند.

نمایشگرهای نصب شده در قسمت ورودی و خروجی بخشی از مراکز حمل و نقل انبوه مانند فرودگاهها، ایستگاههای قطار و پایانه های اتوبوس برای دهه ها مورد استفاده بوده است، اما فنآوری وال نمایش دیجیتالی در حال حاضر برای گسترش انواع اطلاعات موجود مورد استفاده قرار میگیرد. تابلوهایی که در محیط سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند را تابلو روان indoor می گویند.شدت نور این نوع از تابلو ها نسبت به تابلوهای Out Door کمتر است. در ماژول های سه رنگ که گاهی اوقات آنها را Dual می گویند ، هر پیکسل از دو LED و گاهی هم از سه LED تشکیل شده است .

در تابلو های ثابت ال ای دی ها یا به صورت موازی یا به صورت سری باید اتصال یابند که اتصال سری موازی بهترین نوع اتصال است. امروزه با شرایط کرونا، یکی از مهمترین دغدغههای مدیران کسبوکارها، انتخاب دستگاهها و ابزارهای دیجیتالی موثر و کارآمد است. هنگامی که قصد نصب و راه اندازی یک ویدئو وال را داریم، انتخاب های بسیاری را می توان بررسی کرد، منشا این انتخاب ها می تواند از راهکارهای اجرا شده این سیستم در سازمان ها و مجتمع ها یا طرح و نقشه ای کاملا نوین باشد که نمونه آن تا به حال اجرا نشده تا راهکاری پیشرو در این عرصه تلقی گردد. اندازه و ابعاد این نمایشگر صنعتی، اصولا متناسب با شرایط محیطی انتخاب میشود. از نظر چینش پنل ها در کنار هم نیز محدودیت خاصی وجود ندارد و بیشتر محیطی که متقاضی در اختیار دارد ملاک است. البته راه اندازی و ساخت به این آسانی نمی باشد و نیاز است که برنامه نویسی خاصی، با رعایت نکات ایمنی نصب و راه اندازی انجام شود. در سازمان ها و ادارات بزرگ نظیر مراکز پلیس، فرودگاه ها، ایستگاه های مترو، قطار، کنترل ترافیک و اتاق های کنترل برای دستیابی به اهداف امنیتی و نظارتی، به دلیل استفاده از دوربین های مداربسته بی شمار اتاق هایی با عنوان اتاق مانیتورینگ در نظر گرفته شده است.با این اتاق ها، کنترل و نظارت تصاویر و ویدئو های ارسالی از دوربین های مدار بسته با جزئیات و دقت بالایی انجام میشود.با وجود تعداد بالای دوربین های مدار بسته در این مکان ها نیاز به مانیتورهای بزرگی جهت مشاهده اطلاعات دوربین ها خواهید داشت.به این صورت که به طور دقیق رخدادها را در نقاط مختلف با کیفیت بالا مشاهده و ضبط میکنید.در بعضی از اتاق های مانیتورینگ از دستگاه هایی با نام ویدئو وال جهت نمایش اطلاعات استفاده میکنند.ما در این مقاله قصد داریم این سیستم را به شما معرفی کنیم.

این خاصیت باعث صرفه جویی در فضای اتاق کنترل یا مونیتورینگ می شود. از نظر کارشناسان ماشین های اداری کیومیتا قیمت و خرید ویدئو وال Philips BDL5588XL با توجه به ویژگی و امکانات خوبی که دارد بسیار مقرون به صرفه است. امروزه به دلیل سرعت تغییرات تکنولوژی در دنیای کنونی، لزوم ایجاد یک ابزار دیجیتال برای ساختارهای دانشبنیان و بیمارستانها، یک امر ضروری شناخته شده است. فروشگاه اینترنتی شبکه با هدف جلب رضایت مشتریان گرامی ، آموزش و عرضه محصولات به صورت دیجیتال تاسیس شد. تقسیمبندی میشوند، در انواع مختلفی تولید و عرضه میگردند. ویدئو وال یکی از دستگاه های کاربردی بوده که شرکت سامسونگ توانسته آن را با کیفیت بسیار ایده ال به بازار عرضه نماید.

ایراداتی که در تابلوهای روان ممکن است به وجود آید از خرابی ماژول ها، منبع تغذیه و برد کنترلر ان منشأ گرفته و تعمیرات آنها باید توسط تعمیرکار تابلو روان صورت پذیرد. تلویزیون شهری را علاوه بر استفاده در فضای باز به پیشرو در میدان های تبلیغاتی تبدیل کرده است. قیمت تلویزیون تبلیغاتی شهری با توجه به عوامل مختلفی از قبیل ابعاد تلویزیون، تجهیزات خنک کننده تلویزیون، زیبایی و جلوه بصری پایهها و بدنه نمایشگر، کیفیت و برند قطعات به کار رفته در نمایشگر از قبیل ماژولها، پوشش بدنه و غیره، امنیت نمایشگر برای جلوگیری هک شدن و سایر تجهیزات امنیتی در زمان تعمیر و فاکتورهای دیگر تعیین میشود. در نتیجه ، صفحه برتر سامسونگ از تاریکی صفحه و نشت نور مرتبط با کیفیت تصویر جلوگیری می کند. هر صفحه نمایش دارای یک صفحه تقویت شده است که از گرما ، آب و هوا و سایر شرایط تحریک کننده در فشار جلوگیری می کند. ابعاد پنل ها متغیر است و معمولا بسته به مدل آن هر نمایشگر می تواند به شکل تقریبی بازه ای بین ۵۵ تا ۸۵ اینچ یا بیشتر داشته باشد که بسته به مدل انتخابی متفاوت است. دارا بودن فن داخلی برای متعادل نگه داشتن دمای داخلی دستگاه ، تکنولوژی هوشمند صرفه جویی در انرژی مصرفی و قابلیت چینش پنل ها به شکل ماتریسی در ابعاد مختلف ( افقی و عمودی ) جزو مزیت های ویدئو وال های صنعتی هستند.

تلویزیون های شهر که امروزه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار قدرتمند در شهرهای مختلف وجود دارند انواعی از تابلوهای روان فول کالر بوده و مورد استقبال شهرداری ها و سایر افراد جهت انجام تبلیغات مختلف قرار گرفته اند. Indoor : این تلویزیون ها ضد آب نیستند و به دلیل کیفیت پایین تر نمایش در فضاهای بسته مانند استادیوم های ورزشی، سالن های کنفرانس، سالن های آنفی تئاتر، سالن فرودگاه ها و سالن مترو استفاده می شوند. این نمایشگر صنعتی مناسب برای استفاده در سالن های کنفرانس، کنترل ترافیک، سیستمهای دوربینهای نظارتی و سالن های ترانزیت می باشد، که با قابلیت چیدمان کنار هم و یکپارچه می تواند تصاویری در ابعاد بزرگ ارائه دهد. بطور خلاصه سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع و قابلیت کارکرد بسیار طولانی یا حتی مداوم را ویدئو وال گویند. کاربران و مخاطبان از تجربه تماشای یکپارچه و کیفیت تصویر پر جنب و جوش UDE-C بهره می برند. در صورت قرار گرفتن در معرض طیف وسیعی از شرایط محیطی ، پانل های دیواری ویدیویی می توانند خطر از دست دادن کیفیت تصویر را به دلیل تحریف و ارائه نامنظم رنگ به خطر بیاندازند. به دلیل این میزان تنوع در قابلیتهای فناوری ویدئو وال باید موقعیت استفاده از این دستگاه برای عوامل انسانی و محیطی مورد توجه قرار گیرد.به این ترتیب در بیمارستانها و انواع مراکز درمانی میتوان با نصب و استفاده از ویدئو وال، خدمترسانی به بیماران و افراد دیگر را بهتر انجام داد.

برای ارائه وضوح نمایش مداوم پیام بدون وقفه در هر محیط عملیاتی ، پانل های دیواری ویدیویی UDE-C سامسونگ تحت آزمایش عملکرد دقیق قرار می گیرند. تابلو های ال ای دی تمام رنگی کامل ترین نوع نمایشگر ال ای دی هستند که به آن ها تلویزیون های شهری نیز گفته می شود و به عنوان نمایشگر در پارک ها و مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. پیشنهاد می شود که آن ها با مراکز تابلو سازی و یا آژانس های تبلیغاتی ارتباط برقرار .کرده و نسبت به اجاره تلویزیون شهری اقدام نمایند. امروزه سیستم ویدئو وال،کلیه مراکز اداری ، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر میباشند . بستگی دارد.به عنوان مثال ویژگی های یک سیستم ویدئو والی که در محیط عمومی نظیر فروشگاه یا پارک قرار میگیرد با سیستمی که اتاق کنترل وجود دارد بسیار متفاوت از یکدیگر میباشند.

تلویزیون های شهری در مقابل عوامل بیرونی بسیار مقاوم میباشند و به راحتی قابل خرابی و یا آسیب دیدگی نیستند ولی با تمام این تفاسیر باید با دقت زیادی از آن ها asilight مراقبت کرد. بدین ترتیب مصرف کننده می تواند با رضایت کامل از این دستگاه ها بهره ببرد. و از خدمات مشاوره رایگان بهره منر شوید. از دیگر کاربردهای ویدئو وال در بیمارستان، نمایش اطلاعات اتاق عمل در صفحه نمایشگر میباشد. برای نمایش و انتقال اطلاعات شامل متن عکس و فیلم نیاز به برد کنترل می باشد که از درگاه های ,USB, LAN WIRLESSو… با روشن شدن ال ای دی ها و منتشر شدن نور آن ها در زمان های مشخص متن یا تصویر مشخصی روی تابلو روان نقش می بندد. این ماژول ها را باید مطابق با طرحی که قرار است به نمایش در بیاید به طور مرتب کنار هم قرار داد. زمانیکه مردم در یک پاساژ در حال گشت و گذار و خرید کردن هستند، در میان برندها و فروشگاه های مختلف که تقریبا دریک حال و هوا هستند، هیچ چیز به اندازه یک تصویر زنده در ابعاد بزرگ توجه شان را جلب نمی کند؛ نکته در اینجاست که علاوه بر جذابیت ، این امکان نیز فراهم است تا آنچه را بعنوان تبلیغات میبینند ، همانجا در آن مرکز بیابند.

Aspect ratio یا نسبت طول به عرض آن 16:9 است که مسبت مناسبی میباشد همچنین زمان پاسخ دهی به دستورات داده شده از سوی کاربر 8 میلی ثانیه است که زمان مناسب و کمی میباشد. نوع کنترلر با توجه به تعداد ردیف های تابلو LED و برحسب نیاز مشتری به کنترلر آنلاین و یا آفلاین مشخص میشود. اغلب نمایشگرها به شکل نمایشگر های آنلاین و آفلاین استفاده میشوند و دارایامکان را برقرار می نمایند که هر نوع عکس یا فیلم را در معرض نمایش بگذارند. این تلویزیون های شهری دو نوع هستند آف لاین و آن لاین که مدل آنلاین برای راه اندازی از کامپیوتر استفاده می شود در مدل آفلاین اگر بخواهیم راه اندازی کنیم از برد کنترل استفاده می شود و به شکل مستقل کار می کند.در مدل آفلاین از تلویزیون صفحه نمایش کوچک و در مدل آنلاین صفحه نمایش بزرگتر انتخاب می شود. از معتبر ترین آن ها می توان به لینسن و نوا استار اشاره کرد، همچنین ویدیو پروسسور نیز انواع مختلفی دارد که با توجه به رزولیشن و ورودی های مورد نباز انتخاب می شود، از معتبرترین آن ها می توان به وی دی وال، ار جی بی لینک، لیستن، لینسن و …

در دنیای امروز، می توان ادعا کرد در تقریبا در همه ی مراکز خرید مدرن، از ویدئو وال ها بعنوان یک بستر تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار استفاده می شود؛ جدا از پخش تبلیغات بر روی ویدئوال ها، اخیراً ایده های جدیدی نظیر برگزاری لیگ های بازی در پاساژها بر روی ویدئو وال مراکز خرید نیز به میان آمده است. شرکت تولید کننده ویدئو وال سامسونگ UD55E-B را با ابعاد 96.6×684.3×1213.5 میلی متر به بازار عرضه کرده است. سامسونگ یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده انواع دستگاه و ماشین آلات اداری و صنعتی می باشد. نمایه های تصویری و گرافیکی همواره از جذاب ترین محتواها به شمار می آیند ؛ از طرفی زنده بودن تصاویر و رنگ ها در مقایسه با یک بیلبورد تبلیغاتی ، تاثیرگذاری را صدچندان میکند. قبل از تعمیر تابلو ال ای دی ثابت LED بدانید که ال ای دی ها لامپ های کوچکی با مصرف بهینه و کم انرژی می باشند که به دو شکل بیضی (اوال) و کلاهی در بازار موجود هستند. برای مثال برای نمایش یک محتوای خاص با رزولوشن های پایین استفاده از ویدئو وال های با رزولوشن های بالا از نظر اقتصادی به صرفه نمی باشد. شدت نور پس زمینه را می توان با سیستم کنترل تنظیم کرد تا میزان مصرف برق تا 50٪ کاهش یابد، این امر صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های انرژی دارد.

مانیتور صنعتی ویدئو وال ال جی 55VM5E-A مجهز به شدت روشنایی برابر با 700 شمع بر متر مربع بوده و دارای کنتراست استاتیک برابر 1,200:1 و کنتراست پویا 500,000:1 بوده و از 178 درجه عمودی و 178 درجه افقی زاویه دید نیز بهره برده است. شدت نور پس زمینه را می توان با سیستم کنترل و بصورت از پیش تنظیم شده، آماده کرد تا میزان مصرف برق را تا 50٪ کاهش دهد، که این امر صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های انرژی می کند. این فاکتور نه تنها هدف اجرایی شدن یک ویدئو وال را توجیه می کند بلکه باعث صرفه جویی در هزینه هایی می شود که در صورت عدم بررسی این موضوع متحمل هزینه خواهیم شد. شاید اجرای یک ویدئو وال مبحثی مهندسی و نیازمند تکنولوزی با علومی نوین باشد اما طراحی آن بدون شک نیازمند یک دید هنری می باشد که برای بهتر و جذاب تر دیده شدن نیازمند یک تزِ هنریست. کنترلرهای ویدئو وال در سطح حرفه ای بسیار جالب تر از گزینه هایی هستند که در نمایشگرهای منفرد یافت می شوند. مانیتور صنعتی ویدئو وال مدل PL550 از قابلیت هایی مانند پورت های 1xVGA, 1xDVI , 1xHDMI , 1xDisplay Port, 1xUSB, قطعات تابلو روان 1xRJ45 جهت ارتباط با تجهیزات دیگر برخوردار است.