شارژ کارتریج شارژ کارتریج در محل با ضمانت خدمات

برای شارژ کارتریج پرینتر خود حتما از تونر و جوهر مرغوب استفاده کرده و آن را به دست یک متخصص بسپارید. مواد بی کیفیت خروجی شما را مستقیما تحت تاثیر قرار می دهد و باعث افت کیفیت کار می­شوند. جوهرها و تونرهای مرغوب از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما ماندگاری بیشتری دارند و تاثیر آن ها در چاپ به ویژه چاپ تصاویر کاملا محسوس است.

پین ورک تمام خدمات مربوط به شارژ کارتریج انواع پرینتر شما را به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی در تمام مناطق ۲۲ گانه تهران انجام می‌دهد. در ابتدا لازم است کارتریج را تعریف کنیم؛ کارتریج به آن دسته از مواد و لوازم مورد مصرف پرینترها گفته می شود که به دو صورت در بازار وجود دارند. نوع اول که به صورت تونر بوده و به آن ها کارتریج های لیزری گفته می شود؛ و نوع دوم کارتریج های جوهر افشان می باشند. در این مطلب میخواهیم برای شما عزیزان انواع راه های شناسایی کارتریج های مختلف را از یکدیگر توضیح دهیم.

شما به راحتی قادر هستید که با دنبال کردن مراحلی که کارشناسان ما فراهم کرده اند به آسانی تونر پرینتر خودتان را شارژ مجدد کنید و احتیاجی به خرید یک تونر کارتریج جدید در اکثر مواقع نداشته باشید. ما در این مقاله از تونر HP 12 A برای نشان دادن مراحل شارژ استفاده می‌کنیم ولی روش انجام کار در شارژ کارتریج کانن یا کارتریج‌های تونر مشابه یا سایر کارتریج های پرینتر های لیزری تفاوتی ندارد. اما نکته ای که باید در این خصوص به آن توجه کنیم هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار است. در صورتی که مسافت زیاد باشد، هزینه بالای رفت و آمد نیز بر قیمت شارژ کارتریج سامسونگ یا هزینه شارژ کارتریج 1102 hp افزوده می شود. برای آگاهی از قیمت شارژ کارتریج سامسونگ می توانید از خدمات آنلاین استفاده کرده و از افراد متخصص در این زمینه مشورت بخواهید.

شارژ کارتریج شارژ کارتریج در محل با ضمانت خدمات

به این ترتیب کاربر پرینتر اچ پی دیگر با شارژ کارتریج دستگاه خود بیگانه نیست و می تواند به راحتی این کار را انجام پک شارژ کارتریج دهد. باید به تعداد دفعاتی که کارتریج را شارژ و استفاده می کنید، دقت کنید. این کار در کوتاه مدت به صرفه است، اما در دراز مدت می تواند آسیب رسان باشد.

  • نوع پرینتر شما عاملی تاثیرگذار بر هزینه های شارژ کارتریج آن است، رنگی و یا سیاه و سفید بودن پرینتر روی هزینه ها موثر اتست و می تواند آنها را کم یا زیاد کند.
  • همانطور که پیشتر گفته شد هر کارتریج دارای تونر مخصوص به خود است.
  • بنابراین به لطف کارتریج است که تمامی خطوط و تصاویر بر روی کاغذ چاپ می‌شوند.
  • علاوه بر این پودر تونر و پر کردن تونر با مخلوط اکسیژن قابل اشتعال است.
  • از زمانی که با امداد چاپگر تماس میگیرید تا زمانی که سرویسکار در محل شما حضور یابد تنها یک ساعت زمان لازم است.
  • کارتریج‌ها با توجه به نوع دستگاه به شکل‌های متنوعی موجود است و هر دستگاه پرینتر، کارتریج مخصوص به خود را دارد.

برای شارژ مجدد کارتریج لیزری نیز می توانید مراحل بالا را دنبال نموده و دقت لازم را به عمل آورید. از آن جایی که حساسیت در کارتریج های لیزری بیشتر از کارتریج های جوهری است می بایست در شارژ مجدد دقت نموده و با احتیاط کامل آن را از محل خود خارج نمایید. اگر هم تصور می کنید از عهده ی این کار به صورت صحیح بر نمی آیید حتما از تعمیر کار برای شارژ و خارج نمودن کارتریج کمک بگیرید. چرا که خراب شدن کارتریج می تواند ناشی از حرکت ناصحیح شما در خروج آن باشد از این رو حتما این کار را به فرد ماهر در این زمینه بسپارید. همچنین حواستان به اتمام جوهر بوده و پس از اتمام سریعا آن را شارژ کنید.

شما می توانید از سراسر ایران کارتریج خود را به شرکت فالنیک ارسال کنید تا با کیفیت ترین شارژ کارتریج را تجربه کنید. البته برخی از افراد بعلت کمتر بودن قیمت کیت شارژ کارتریج ترجیح می دهند به جای خریدن کارتریج جدید آن را شارژ کنند. اما شارژ کارتریج جوهر افشان در طولانی مدت به قطعات پرینتر آسیب می رساند. در نتیجه باید مابه تفاوت این مبلغ یا حتی بیشتر را برای تعمیر پرینتر پرداخت کنید.

کارتریج‌های اچ پی به دو نوع لیزری و جوهری تقسیم می‌شود که هرکدام برای شارژ تکنیک‌های مخصوص به خود را دارند. در هر دو نوع، کم شدن جوهر روی کاغذ نشان دهنده کاهش مقدار پودر یا جوهر شارژ است و از این رو باید سریعاً اقدام به شارژ کارتریج hp کرد. کارشناسان آوا فرهنگ آریا، آماده هستند تا ضمن پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با شارژ کارتریج، اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیارتان قرار دهند. با سپردن شارژ انواع کارتریج خود به ما، در کنار صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، عمر دستگاه پرینتر و کیفیت کار آن را نیز افزایش خواهید داد.

با این وجود فرقی نمی‌کند که دستگاه کپی شما از چه مدل یا برندی باشد چراکه شما می‌توانید تعمیرات تخصصی دستگاه کپی خود را به نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی در مرکز سخت‌افزار ایران بسپارید. اگر دوست دارید با خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی آشنا شوید، مطالعه مطلب “تعمیرات دستگاه کپی” را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قیمت شارژ کارتریج به مدل کارتریج، بزرگ و کوچک بودن کارتریج، کیفیت کارتریج و نوع پرینتر همه‌ی این عوامل ارتباط مستقیم با هزینه شارژ کارتریج دارند.

به دلیل وجود مواد سمی ذکر شده در جوهر و پودر تونر کارتریج، بهتر است حدالامکان از این مواد دوری کنید و شارژ کارتریج را در منزل و محل کار انجام ندهید. در صورت نفوذ به سیستم تنفسی تحرکاتی مانند آسم یا برانشیت را با خود به همراه خواهد داشت. بهترین زمان جهت شارژ کارتریج زمانی است که جوهر آن تمام شده است. از دیگر نشانه ها می توان به پایین آمدن میزان جوهر کارتریج و عدم یکنواختی در تصویر برگه های چاپ شده اشاره کرد. سرویس های زمانبندی شده دوره ای کارتریج در مرکز شارژ کارتریج hp.