فراخوان ارسال | مجله سمپوزیوم مجازی بازاریابی: پارادایم های جدید برای دنیای جدید (24 ژوئیه 2023)

در این شماره ویژه، ما محققان بازاریابی را به بررسی مجدد، سؤال و حتی در برخی موارد کنار گذاشتن پارادایم‌های فعلی و شناسایی نمونه‌های جدیدی که می‌توانند به روشن کردن واقعیت‌های جدیدی که بازاریابان با آن مواجه هستند کمک کنند، به چالش می‌کشیم.

پیشرفت علمی با یافته هایی که با پارادایم های موجود مطابقت ندارد تقویت می شود. چنین چالش هایی برای انتظارات زمینه را برای ظهور پارادایم های جدید فراهم می کند. ما پیشنهاد می‌کنیم که بازاریابی احتمالاً در آستانه چنین تحولی قرار می‌گیرد، که ناشی از سه منبع اختلال است: همه‌گیری و تسریع و سازگاری ناشی از بحران، ارتباط بیش از حد فناوری، و چندپارگی اجتماعی.

این تغییر حداقل از دو جهت بازاریابی را به چالش کشیده است. اولاً، از شرکت ها خواسته می شود تا مسئولیت مشارکت بالقوه خود در رشد نابرابری را بر عهده بگیرند. دوم، بازاریابان ابتکارات جدیدی را برای کاهش برخی از این آسیب‌های اجتماعی انجام داده‌اند، از جمله ترویج مصرف که از برابری و شمولیت حمایت می‌کند، استقبال از هدف معنادار برند، تقویت سلامت اقتصادی و کارآفرینی در لایه‌های اجتماعی-اقتصادی از طریق بازاریابی اجتماعی و استراتژی‌های پایین هرم. ، تقویت صداهای انتقادی و گاهی اصلاحی، به چالش کشیدن ساختارهای قدرت ریشه دار و توانمندسازی تحرک مصرف کننده.

چرا این شماره ویژه، و چرا در حال حاضر؟

مهلت ارسال برای مجله بازاریابیشماره ویژه “پاردایم های جدید برای دنیای جدید” در 1 سپتامبر 2023 است. پیش از این، مجله بازاریابی ویراستاران یک سمپوزیوم مجازی را در 24 جولای برگزار می کنند تا به نویسندگان علاقه مند اجازه دهند تا ایده های پژوهشی خود را به جامعه ارائه دهند و از یکدیگر بیاموزند. شرکت در سمپوزیوم پیش نیاز ارسال موضوع ویژه نیست.

جزئیات

  • تاریخ و زمان: ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۳، ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر EDT (زمان قابل بازبینی است)
  • محل: برخط؛ جزئیات ثبت نام پس از پذیرش ارائه خواهد شد
  • هزینه: 10 دلار آمریکا پس از پذیرش جمع آوری می شود

دستورالعمل ارسال پروپوزال

  • مهلت ارسال: 30 ژوئن 2023
  • روش ارسال پروپوزال: لطفاً پیشنهادات را به هاری سریدار ایمیل کنید ([email protected])
  • اطلاعیه تصمیم: 14 جولای 2023
  • طول پیشنهاد: حداکثر 3000 کلمه (به استثنای جداول و منابع)
  • فرمت پیشنهاد: پیشنهادات باید به صورت یک فایل Word یا PDF ارسال شوند. صفحه جلد باید نام کامل، عنوان، وابستگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن هر نویسنده را ارائه کند. پروپوزال باید شامل بخش های زیر باشد: چکیده، مقدمه و انگیزه، روش ها و داده ها، و نتایج.

مقدمه ای بر شماره ویژه پارادایم های جدید برای دنیای جدید

مقالات ارسالی نه تنها باید چشم انداز فعلی را توصیف کنند، بلکه باید به ایجاد مبانی نظری برای مطالعات آینده کمک کنند. برای تشویق بیشتر به فکر کردن، ما ویدیوهای کوتاه مربوط به دیدگاه های چندین رهبر فکری را در وب سایت خود برای شماره ویژه پست کرده ایم.



منبع