قدرت خبرنامه های شخصی سازی شده هوش مصنوعی

با استفاده از فناوری rasa.io و هوش مصنوعی در کنار شما، مقدار زیادی در زمان و نیروی کارکنان صرفه جویی می کنید و به شما امکان می دهد آن منابع را به سایر مناطق سازمان خود هدایت کنید.

هنگامی که شروع به ارسال خبرنامه های ایمیل هوشمند با استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی کردید و شاهد افزایش سرسام آور نرخ باز و کلیک شدید، تعجب خواهید کرد که چرا زودتر از قدرت فناوری هوش مصنوعی استفاده نکردید.

با ابزارهای قدرتمند خبرنامه شخصی سازی شده هوش مصنوعی که rasa.io ارائه می کند، شما و تیم بازاریابی شما دیگر هرگز به کمپین های بازاریابی ایمیلی به همان شکل نگاه نخواهید کرد.

rasa.io با استفاده از هوش مصنوعی و نرم‌افزار یادگیری ماشین، چندین تکنیک هوش مصنوعی را برای تنظیم محتوا و شخصی‌سازی تجربه خبرنامه هر مشترک ترکیب می‌کند. پلتفرم هوش مصنوعی rasa.io از هوش مصنوعی برای مدیریت و فیلتر کردن محتوا از منابع ارائه شده توسط کاربر استفاده می کند و الگوریتم هوش مصنوعی هر ایمیل ارسالی را شخصی می کند. در نتیجه، هیچ دو خبرنامه ای شبیه هم نیستند و سطحی از شخصی سازی کمپین ایمیل را به ارمغان می آورند که در غیر این صورت تقریبا غیرممکن خواهد بود.

با rasa.io، تنها راه‌حل نرم‌افزار خبرنامه ایمیل واقعاً شخصی‌شده در جهان، انجمن‌ها، سازمان‌ها، مشاغل و متخصصان بازاریابی می‌توانند از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد سطحی از شخصی‌سازی استفاده کنند که در غیر این صورت غیرممکن است.

در نتیجه این تکنیک‌های خبرنامه شخصی‌شده با هوش مصنوعی، شخصی‌سازی ایمیل در هر خبرنامه ممکن است شامل مجموعه‌ای از محتوایی باشد که به طور خاص برای گیرنده‌های فردی هدف‌گذاری شده است، یا قرار دادن مقالات ممکن است بر اساس عادت‌های گذشته خواننده متفاوت باشد. حتی خطوط موضوع بر اساس ترجیحات شخصی گیرنده و رفتار گذشته متفاوت خواهد بود.

شخصی سازی دقیقا همان چیزی است که مخاطبان می خواهند. وقتی مشترکین شما محتوایی را که ارائه می‌دهید دوست دارند، طبیعتاً چیزهای بیشتری می‌خواهند، و هیچ چیزی بیشتر از محتوای با کیفیت، ارزش و اعتماد برند را ایجاد نمی‌کند. بهتر از همه، می‌توانید با استفاده از معیارها و ویژگی‌های گزارش‌دهی عالی که rasa.io ارائه می‌کند، مزایای آن را با چشمان خود ببینید. از آنجایی که rasa.io با بسیاری از ابزارهای تجاری که قبلاً استفاده می‌کنید ادغام می‌شود، نگه‌داشتن «تصویر بزرگ» کمپین‌های بازاریابی کلی شما آسان است.

rasa.io با ارائه محتوای متناسب با ترجیحات فردی هر مشترک، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تعامل را افزایش دهند، تجربه مشتری را افزایش دهند، حفظ را بهبود بخشند و فهرست مشترکین خود را رشد دهند. بهتر از همه، داده‌های مشتری پرورش‌یافته توسط فناوری هوش مصنوعی rasa.io به برندها و بازاریابان تصویر واضح‌تری از خواسته‌های مشترکان می‌دهد.

خبرنامه شخصی سازی شده هوش مصنوعی چگونه کار می کند

با نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی که از شما پشتیبانی می‌کند، ارائه محتوای شخصی‌سازی شده که می‌تواند سفر مشتری را بهبود بخشد، آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

حتی اگر آنها بتوانند تمام منابع مناسب لازم را برای ارائه یک خبرنامه تاثیرگذار، منسجم به مشترکین خود اختصاص دهند، توانایی ارائه محتوای فردی، چیزی که مشترکین تقاضا می کنند، به شدت محدود می شود.

با ارسال ایمیل های بهتر شروع به دیدن نتایج بهتر کنید. امروز شروع کنید!



منبع

متأسفانه، زمان و تلاش لازم برای تازه و جذاب نگه داشتن محتوای خبرنامه می تواند برای اکثر سازمان ها طاقت فرسا باشد. به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌وکارها و تیم‌های بازاریابی آن‌ها از توجه (یا اعتبار) به کمپین‌های خبرنامه ایمیلی که شایسته آن هستند، ناکام می‌مانند.

چه کارهای دیگری می توانید با rasa.io انجام دهید؟ برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ایجاد تجربه شخصی برای مشترکین خبرنامه شما

حتی زمانی که از فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد خبرنامه‌های سازمان خود استفاده می‌کنید، کنترل شما و تیمتان همچنان ادامه دارد. اگر محتوایی دارید که می‌خواهید در مقابل هر مشترکی بدون توجه به ترجیحات آنها قرار دهید، چه در داخل خانه نوشته شده باشد و چه از منبع دیگری تهیه شده باشد، rasa.io به شما این امکان را می‌دهد که آن محتوا را تقویت کنید تا مطمئن شوید که هر خواننده آن را می بیند

مزایای خبرنامه های شخصی سازی شده هوش مصنوعی

کسب‌وکارهایی که از rasa.io برای مدیریت کمپین بازاریابی خبرنامه خود استفاده می‌کنند، منابعی را که محتوای خود را از آن استخراج می‌کنند، انتخاب می‌کنند. ابزار rasa.io بقیه موارد را کنترل می‌کند و هر منبع محتوا را بررسی می‌کند، خواه انتشارات تجاری، وب‌سایت‌ها، فیدهای RSS، وبلاگ‌ها، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی یا حتی محتوای اصلی شما، تا تعیین کند کدام محتوا در خبرنامه انتخابی شما بهترین کارایی را دارد. شما و تیمتان می‌توانید فرکانس، روز و ساعتی را که خبرنامه ایمیل شما منتشر می‌شود، سفارشی کنید، و سپس می‌توانید با دانستن اینکه تمام محتوای مورد نیاز برای پر کردن خبرنامه شما به‌طور خودکار واکشی می‌شود، استراحت کنید و استراحت کنید.

فناوری هوش مصنوعی ارائه شده توسط پلت فرم خبرنامه ایمیل rasa.io راه حلی را ارائه می دهد که منجر به روابط بهتر و پرورش رهبری بین تجارت و مشتری می شود. شخصی‌سازی که نرم‌افزار مجهز به هوش مصنوعی rasa.io ارائه می‌کند به سازمان شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را درگیر کند، حفظ کند و رشد دهد. واقعاً به همین سادگی است.

با گذشت زمان، پلتفرم هوش مصنوعی rasa.io ترجیحات مشترکین شما را با تجزیه و تحلیل رفتار کاربر یاد می گیرد و به طور خودکار خبرنامه های آینده را برای گیرندگان خاص سفارشی می کند. در نتیجه، سازمان شما زمان صرف شده برای ایجاد، سفارشی‌سازی و توزیع خبرنامه را کاهش می‌دهد و به شما و تیمتان این امکان را می‌دهد تا تلاش‌های خود را بر جنبه‌های دیگر برنامه بازاریابی دیجیتال خود متمرکز کنید.

بر کسی پوشیده نیست که خبرنامه های ایمیل، زمانی که به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیل بلندمدت مورد استفاده قرار می گیرند، یک راه حل اثبات شده برای رشد پایگاه مشترک شما و افزایش تعامل با مخاطبان فعلی شما هستند.

خبرنامه ایمیل مبتنی بر هوش مصنوعی را وارد کنید.

چیزی که rasa.io را متمایز می کند