قفسه فلزی قفسه انبار قفسه بندی فلزی جنرال فلز صفحه اصلي-فورژ مدرن

قفسه کف گالوانیزه گالوانیزه پلت فرم فولادی مورد علاقه مشت… توجه به این نکته ضروری است که تحمل دمای ̊C 300 توسط قفسه، الزاماً به معنی تحمل این دما توسط کل بیرینگ نمی باشد و فاکتورهای متعددی روی میزان تحمل دما توسط بیرینگ تأثیر گذاشته و آن را محدود می کنند. طراحی رایگان CAD، ODM و OEM، حمل و نقل، نصب پروژه، تعمیر و نگهداری سیستم و غیره. فیلم کششی پلاستیکی، کاغذ راه راه، کارتن، میله های چوبی، جعبه ها و نوارهای فلزی و غیره. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی یزدپانل می باشد.

قفسه قفسه های فلزی

ساختار این نوع قفسه ها باعث می شود تا شما بتوانید از حداقل جای ممکن بهترین و بیشترین بهره برداری را بکنید. استفاده از قفسه باعث می شود تا بتوانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها جای دهید. استفاده از این قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها درر متراژ و جای ابار صرفه جویی می کند بلکه در کاهش هزینه های شما نیز بسیار موثر است. از جمله مزایای ان میتوان در قیمت تمام شده ان نسبت به بالکی راک اشاره کرد.و برتری شاخص قفسه بندی بالکی راک در نسب سریع ان و گستردگی ابعاد این سیستم دانست حال انکه سیستم مشبک نیمه سنگین نیز تک سایز است. قفسه فلزی ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه فلزی می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم استفاده می گردد.

قفسه فلزی یزدپانل-فورژ مدرن

قفسه فلزی انباری که اجزای آن به کمک پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند، از جمله ی بهترین و محکم ترین قفسه های انباری هستند که می توان از آن ها برای مدت زمان زیادی استفاده کرد. معمولا احتمال خرابی و فرسودگی این نوع قفسه ها بسیار پایین است و برای مدت زمان طولانی می توان از این نوع قفسه های انباری استفاده نمود. پایه راک نیمه سنگین | ستون قفسه انبار راک | پایه دوبل نیمه صنعتی کاربرد پایه راک نیمه سنگین جهت قفسه انباری راک نیمه سنگین می باشد. قفسه بندی بایگانی متحرک شرکت مدرن سازان بریس یا قفسه بندی انباری بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی انباری در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و …

و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه. معمولا توسط افراد فنی صورت می‌گیرد و نیاز آن داشتن یک دلر و پیچ گشتی برقی یا شارژی می‌باشد و باید در فاصله‌های تعیین شده (محل پیچ روی پایه‌های دیواری قفسه) سوراخکاری دیوار انجام شود. وجود برند های متعدد موجود در بازار می تواند انتخاب را برای افراد راحت تر نماید. با وجود اینکه کیفیت تولیدات موجود در بازار از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند اما بهتر است برندهای معتبر را از میان انبوهی از فرش ها انتخاب نمایند.

ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن… متنوع ترین و جدید ترین انواع تجهیزات فروشگاهی را از فروشگاه بزرگ قفسه سازان با قیمت های عالی خریداری نمایید . جدید ترین انواع سبد خرید ، چرخ خرید ، میز چک اوت ، نردبان صنعتی ، چرخ حمل بار ، نردبان خانگی ، ویترین فروشگاهی ،راهبند ، پالت پلاستیکی ، استند و… ساخت سیستم قفسه بندی با دهانه بلند شبیه به قفسه بندی پالت است.از یک قاب، تیرها، لوازم مختلف و قفسه های چوبی یا فلزی تشکیل شده است.

قفسه فلزی قفسه انبار قفسه بندی فلزی جنرال فلز صفحه اصلي-فورژ مدرن چرخه تولید ما حدود 25 روز کاری پس از دریافت هزینه برای مبالغ استاندارد ما خواهد بود. بله ، ما می توانیم نمونه را برای شما ارسال کنیم یا فقط برای شما برای تست کیفیت. SHENGWEI با 4 قفسه انبار انبار بدون دردسر.نیازی به ابزار ندارید ، به راحتی آن را در چند ثانیه باز کنید و به سازماندهی برسید. دارای رنگ های مختلف با توجه به RAL یا Panton رنگ به عنوان خریداران در دسترس است.

قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه

معمولا در انباری ها برای ذخیره و نگهداری از محصولات و کالا های متفاوت از قفسه های فلزی استفاده می شود. این قفسه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی برای انبار کردن همه جور وسایلی استفاده می شود. با توجه به نوع کالایی که می خواهید انبار کنید ساختار قفسه فلزی متفاوت خواهد بود. قفسه بندی انبار سردخانه یا قفسه بندی سردخانه ای جهت استفاده در سردخانه های مواد اولیه كه بصورت دستی انجام می شود کاربرد دارد. ارتفاع استاندارد قفسه بندی انبار سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد. قفسه‌ بندی انبار خود راهرو یا قفسه بندی انبار درایوین راک یا قفسه بندی تونلی دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است.

در پایان، پس از خرید قفسه بندی مورد نظر امکان درخواست خدمات فنی به منظور اجرای طرح نیز وجود خواهد داشت. ضخامت پایه قفسه ( ستون قفسه ) و زاویه ( بازویی یا لچکی ) 2 میلیمتر و صفحه ( کفی یا طبقه ) 0.7 میلیمتر است . قفسه دیواری جهت قفسه بندیسوپر مارکت ، هایپرمارکت و کلیه فروشگاه ها قابل استفاده است . ضخامت پایه قفسهدیوارکوب ( ستون قفسه ) و زاویه ( بازویی یا لچکی ) 2 میلیمتر و صفحه ( کفی یا طبقه ) 0.7 میلیمتر است. قفسه دیواری جهت قفسه بندی سوپر مارکت، هایپرمارکت و کلیه فروشگاه ها قابل استفاده است.

  • قفسه ارزان دیوارکوب فروشگاهی شلف دیواری قیمت قفسه فلزی ارزان ترین نوع قفسه بندی فروشگاهی .
  • ( با یک عدد صفحه پشت، پشت باز ) عمق طبقات 35 سانتی متر و طول قفسه 1 متر است.
  • شرکت تولید کننده قفسه های فلزی صنعتی در این استان بسیار مورد اطمینان و با استفبال بسیاری از خریداران مواجه شده است.
  • قفسه‌های پانلی گالوانیزه، تحمل وزن بالای 150 کیلو در هر طبقه آن بهمراه ضدزنگ بودن آن مناسب‌ترین قفسه برای سردخانه و گلخانه می‌باشد.

جهت سفارش خرید قفسه فلزی پیچ و مهره ای و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نموده و اطلاعات کافی را دریافت نمایید . امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف ، قفسه بندی یکی از اجزای جدانشدنی هر صنعتی به شمار می رود. راک فلز ضمن تولید و عرضه کلیه تجهیزات قفسه بندی انبار و فروشگاه با بکارگیری تجهیزات مدرن و کارشناسان زبده و با رعایت کلیه اصول فنی ،ایمنی و استاندارد های کیفی ، بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا فروشگاه را طراحی ، تولید و پیاده سازی مینماید . قفسه فلزی پیچ و مهره ای یا قفسه فلزی طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه فلزی میباشد .

  • این نوع قفسه بندی انبار به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد .
  • شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند.
  • فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور ارائه دهنده انواع نردبان و قفسه بصورت عمده و جزء به سراسر کشور با بهترین قیمت است.
  • راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری میباشد .

ازجمله این خدمات می توان به تضمین کیفیت محصول و ارسال قفسه رایگان اشاره کرد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. برای دریافت قیمت و راهنمایی قبل از خرید یا مستقیما با ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید. این نمایندگی ها به صورت مستقیم با واحدهای تولیدی در ارتباط بوده و محصول مورد نظر را با قیمت واقعی به دست مصرف کننده می رساند. توجه به این نکته نیز ضروری می باشد که در اغلب موارد، ما انباری هایی را در اختیار داریم که از نظر مساحت نیز بسیار کوچک هستند و فضاهای محدودی را در اختیار ما می گذارمد، بنابراین باید از آن ها نهایت استفاده را داشته باشیم تا وسایلی که استفاده زیادی از آن ها نداریم را به راحتی در آن ها جای دهیم.

ایمالز جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل و فرایند خرید را ساده می نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک میکند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود. ۴- سیستم مشبک نیمه سنگین به واقع همان هارمونی و سنکرون سیستم بالکی راک در ابعاد کوچکتر است. فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور ارائه دهنده انواع نردبان و قفسه بصورت عمده و جزء به سراسر کشور با بهترین قیمت است.

قفسه سوپرمارکتی و فروشگاهی

جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد. این شرکت با توجه به تجربه چند ساله خود در ساخت دستگاه های پر کن و بسته بندی قیر به صورت جامبو، شروع به ساخت قفسه های فلزی سبک به صورت تخصصصی و انبوه نموده است و جهت مشاوره و ساخت انواع قفسه با شرکت های مختلف آماده همکاری می باشد . قفسه های فلزی به صورت سبک و مقرون به صرفه اما فنی و اصولی ساخته میشوند این سبد ها به صورت یک تکه و دو تکه تولید میشوند.

  • قفسه‌های پانلی گالوانیزه، تحمل وزن بالای 150 کیلو در هر طبقه آن بهمراه ضدزنگ بودن آن مناسب‌ترین قفسه برای سردخانه و گلخانه می‌باشد.
  • اجزای این سیستم شامل پایه و ستون، بازو، مهاربندهای افقی و ضربدری، پین اتصال بازو، پین جلوگیری از ریزش بار و سایر اتصالات است.
  • یکی دیگر از خدمات صنایع قفسه بندی آرین عرضه انواع قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه فلزی انباری کارکرده با بهترین قیمت میباشد.
  • ساختار برای کالاهای بسیار سنگین با قابلیت انتخاب آسان موقعیت های ذخیره سازی بدون محدودیت برای پالت های مورد استفاده در کارخانه های صنعتی طراحی شده است.

قفسه فلزی متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده قرار میگیرد. قفسه بندی فلزی متحرک جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی استفاده می گردد. میزانکاران تولید کننده قفسه بندی های جدیدی می باشد که دارای تکنولوژی پیشرفته صنعتی بوده و استفاده از آن بلا استثناء در هرجا و مکانی که نیاز به انبار کردن و نظم بخشیدن باشد کاربرد دارد.

پایه نصب اتیکت A۵ کد ۴۰۰۵۴۵

قفسه‌ انباری ساخته شده در گروه صنعتی دی تا 180 کیلوگرم توان تحمل بار را دارد؛ که آن را به گزینه مناسبی برای نگهداری محصولات سنگین تبدیل کرده است. در ساخت این قفسه‌ها از ورقه‌های فولادی با ضخامت 0.7 میلی متری استفاده می‌شود که توان آن را در تحمل بار بالا می‌برد. استفاده از پروفیل اضافی در بخش جلویی، بهره بردن از سه تقویتی در طراحی کفی‌ها و کمک گرفتن از دستک‌های نکدار از نکات طراحی این قفسه است؛ که در ادامه درباره هرکدام بحث خواهیم کرد. قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد. ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد.

استند چیپس و پفک چرخ دار

SGS و غیره ما کیفیت محصولات خود را کاملاً گام به گام مدیریت می کنیم. آیا می توان کارتن کاغذی را سفارشی کرد ، آرم را روی کارتن ها ، نام مدل و جزئیات مدل مانند قطعات ، ابعاد و غیره قرار داد. مورد را پایین بیاوریددر فضا صرفه جویی کرده و هزینه کمتری را برای شرکت مخابراتی دریافت کنید. این شرکت با استعانت از خداوند متعات سعی دارد با تحقق سازمانی پویا و دارای روحیه ای توانمند ، سازگار و چالاک به منظور بالابردن راندمان کاری و ارائه خدمات برتر و ارتقا شیوه های کسب و کار رضایت مشتریان خود را بیش از پیش فراهم آورد.

چرم گاو رو مبلی در صنعت مبلمان سازی به کار می برند و افراد می توانند با خرید این تولیدات از مراکز عمده در کاهش قیمت آنها تاثیرات به سزایی داشته باشند. توصیه می شود برای انتخاب قفسه به طراحان مراجعه شود و رزومه تولیدات قبلی همراه با قیمت هایی که ثبت شده مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید. ممکن است این تفکر ایجاد شود که هزینه این قفسه ها بسته به اندازه آن ها محاسبه می شود در حالی که این فکر فقط از یک جنبه صحیح است و از نگاه تولید کننده و طراح نکات مهم تری هم به چشم میخورد که باید رعایت شوند. این پایه ها قابلیت تغییر سایز و برش را دارند و این مشخصه باعث می شود بسیار کاربردی باشند و در کارهای مختلف قابل استفاده هستند. در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد.

فروش قفسه بندی مناسب با کسب و کار شما

برای انتخاب انواع قفسه بندی انبار ارزان قیمت که بتوان از آنها در انبار و سوله های کوچک استفاده نمود، بهتر است این نوع قفسه خریداری نشود. در مقابل می توان از قفسه های مشبک و راک کفپوش دار استفاده کرد. ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است.

کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

میز چک اوت فروشگاهی دور آلمینیوم و موتور دار (متحرک)

قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. مشتریان گرامی میتوانند قیمت روز انواع قفسه فلزی را از طریق این وبسایت دریافت نموده و در صورت تمایل به سفارش انواع قفسه فلزی و یا تجهیزات فروشگاهی کافی است ضمن تماس پیش فاکتور رسمی شرکت را دریافت نمایند . اگر قصد خرید قفسه فلزی و یا نصب انواع قفسه فلزی را دارید مشاوران با تجربه صنایع قفسه بندی مدرن سازان آماده اند تا اطلاعات مفید و باارزشی را به شما مشتری گرامی ارائه نمایند. فروشگاه صنایع قفسه بندی قائم از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تهیه و پخش انواع قفسه های فلزی و فروشگاهی و هایپرمارکتی، و قفسه های راک صنعتی در انواع مختلف ارائه محصول می نماید. کارایی یک انبار ، مرکز توزیع یا سایر مشاغل که نیاز به ذخیره سازی وسایل ، از جمله رستوران ها و خرده فروشان دارد ، به اندازه سیستم های قفسه بندی صنعتی مورد استفاده خوب است.

طبقه 30 سانتی انباری

قفسه فلزی بایگانیبه واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود در انبار را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی فلزی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.جنرال فلز مجری انواع قفسه فلزی راک ریلی و بایگانی میباشد.

لازم به ذکر است که قفسه های مشبک فلزی نیز از متریال متفاوتی مورد تولید قرار می گیرند و به همین دلیل نیز کیفیت های متفاوتی دارا می باشند، بنابراین خرید قفسه هایی که در برابر ضربه و زنگ زدگی مقاومت کافی دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است و جهت خرید آن نیز می توانید از خرید اینترنتی قفسه فلزی با مراجعه به همین سایت، اقدام نمایید. قفسه فلزی ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه فلزی می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم استفاده می گردد. کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد. قفسه بندی بایگانی یا قفسه بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی انبار در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … این سایت های فروش دارای بخش مشاوره ای می باشند که کارشناسان این سایت به صورت آنلاین پاسخگوی نیازهای مشتریان خود هستند و با ارائه خدمات در زمینه نصب قفسه انباری کمکی بزرگ به خریداران این محصول می کنند.

  • ارتفاع قفسه راک سردخانه ای ، 2 متر ، طول 150 و عمق ( عرض ) 50 سانتیمتر است.
  • حمل راحت ، ٤ تيكه و٢ تيكه در ابعاد مختلف با ضامن قفل دار كه در ١٢حالت به اساني ميتوان استفاده كرد، حتي در جاهاي ناهموارو شيب دار.
  • از جمله ی این نوع قفسه های انبار، می توان به قفسه های انبار شاتل، قفسه های خود برگشت و خود تغذیه اشاره کرد.
  • توجه کردن به اصول مهم قفسه بندی انباری، می تواند موجب شود تا فضای بیشتری در دسترسی ما قرار گیرد و به عبارتی بتوانیم استفاده بهتری از فضا داشته باشیم.
  • قفسه بندی انباری از رایج ترین انواع قفسه بندی فلزیمیباشد که از انباری کوچک یک خانه گرفته تا انبار محصولات و یا مواد اولیه یک کارخانه بزرگ به آن نیازمند است .
  • قیمت نمایش داده شده جهت قفسه سنگین راک پالت با ارتفاع 2 متر ، طول 1.5 متر ، دارای 3 طبقه و تحمل بار 500 کیلوگرم برای هر طبقه می باشد.
به همین علت به آنها قفسه های سوپرمارکتی یا فروشگاهی می‌گویند اما در بقیه اصناف مثل ابزار فروشی های مدرن هم به کار برده می‌شوند. قیمت پایه رگال بصورت لوله ای با طول 175 سانتی متر و لوله 25 م م می باشد سعی ما بر آن محصولات با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار بدهیم. رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است. تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار…

قفسه انباری راک سبک شلف فلزی انبار شلف فروشگاهی راک سبک-فورژ مدرن

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی لزوم وجود یک سیستم انبار داری دقیق و کارا در بسیاری از صنایع امری ضروری می باشد و پیاده سازی یک سیستم قفسه فلزی مناسب نقش بسیاری مهمی در این راستا ایفا می نماید. قفسه فلزی باید علاوه بر کیفیت از کارایی بالایی نیز برخوردار باشد. انتخاب یک سیستم نا مناسب قفسه بندی فلزی ممکن است خسارات زیادی را به بار بیاورد. لذا انتخاب یک سیستم قفسه بندی فلزی مناسب و کیفیت آن ، بسیار حائز اهمیت میباشد. اشاره نمود.انواع قفسه فلزی جنرال فلز به همراه توضیحات و نمونه تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده میباشد.

  • امروزه نقش فروشگاههای زنجیره ای در افزایش رفاه شهروندان هر کشوری غیر قابل انکار است.حال آنکه بخشی از موفقیت یک فروشگاه زنجیره ای و یا یک هایپرمارکت بزرگ مدیون تجهیزات آن فروشگاه میباشد .
  • ارتفاع قفسه راک انباری سبک ، 2 متر ، طول 120 و عرض 60 سانتی متر می باشد.
  • با در دست داشتن لیست خود ، مدتی وقت بگذارید تا پروفایل های مربوط به مشخصاتی را که در این صفحه پست کرده ایم مرور کنید.
  • سه یا چهار مورد را که فکر می کنید بهترین گزینه برای شما هستند انتخاب کنید و سپس با هریک از آنها تماس بگیرید.
  • در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود.

استفاده از این قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها درر متراژ و جای ابار صرفه جویی می کند بلکه در کاهش هزینه های شما نیز بسیار موثر است. رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)…

با فرض کیفیت عالی، Ironstone همیشه وقف ارائه بهترین قیمت برای مشتریان خود بوده است.با بهبود مستمر کل خطوط خرید و تولید خود، می‌توانیم قیمت‌های پایین‌تری را با کیفیت و خدمات مشابه و حتی بهتر به شما ارائه دهیم. در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود. شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. نوع پرس شده این قفسه ها در اکثر بلبرینگ های شیار عمیق، رولبرینگ های بشکه ای و مخروطی کاربرد دارند. جهت کاهش اصطکاک و سایش ممکن است تحت عملیات سخت کاری سطحی نیز قرار گیرند.

قفسه فروشگاهی قفسه بندی 09128100537 قفسه بندی فروشگاهی قفسه انباری قفسه بندی انباری پالت راک-فورژ مدرن

زمان هرچه رو به جلو می‌رود ارزش زمین، خانه، فروشگاه و هرفضایی کاربردی، برای سکونت افراد محسوس‌تر می‌شود و متقابلا ارزش این موارد بالاتر رفته و فضاها، چه خانه و یا مغازه هر سال کوچکتر می‌شود. از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد. ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است. یکی از رایج ترین مسیرهای چیدمان کالا در صنعت خرده فروشی، قفسه بندی فروشگاه است.

قفسه بندی فلزی

سیستم قفسه بندی با دهانه بلند را می توان به پایه های شروع و جایگاه های اضافی با اجزای قاب های عمودی، تیرها و قفسه ها طبقه بندی کرد.همه قطعات را می توان به راحتی و بدون تلاش زیاد جدا کرد و یکپارچه کرد.برای استفاده در انبار شما بسیار راحت و دوست داشتنی است. قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی میباشد. قفسه انباری راک سنگین قفسه انباری راک سنگین با تحمل بار هر طبقه ، از 500 تا 2500 کیلوگرم .

مدل‌های مختلف قفسه فلزی چطوریه؟

قفسه انبار ریلییا قفسه انبار متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده می باشد. قفسه بندی انبار ریلی جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی استفاده می گردد. میزانکاران تولید کننده قفسه بندی های جدیدی می باشد که دارای تکنولوژی پیشرفته صنعتی بوده و استفاده از آن بلا استثناء در هرجا و مکانی که نیاز به انبار کردن و نظم بخشیدن باشد کاربرد دارد. از مزایای این سیستم قفسه بندی ، راحتی مونتاژ، جابجایی و امکان تبدیل از حالتی به حالت دیگر میباشد. با استفاده از قفسه فلزی ، می توانید یک انبار با اندازه متوسط ​​یا محیط ذخیره سازی را به یک سیستم ذخیره سازی کارآمد و موثر تبدیل کنید.

قفسه بندی انباری راک دارای انواع قفسه انباری راک سبک ، قفسه انباری راک سنگین و قفسه انباری راک نیمه سنگین میباشد که تحمل وزن کالاهای گوناگون را دارا میباشد. قفسه سازان فروشگاه بزرگ عرضه کلیه قطعات مورد نیاز جهت پیاده سازی انواع سیستم های قفسه بندی انبار صنعتی و نیمه صنعتی میباشد . شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس بزرگترین توزیع کننده انواع سیستم های قفسه بندی فلزی ، قفسه بندی انباری و قفسه بندی فروشگاهی در ایران می باشد. مشاوره، طراحی، ساخت ، اجرا و نصب کلیه سیستم های قفسه بندی انباری و قفسه بندی فروشگاهی به صورت خرده فروشی و عمده فروشی در این شرکت انجام میگردد . کلیه اجزای قفسه بندی انباری راک ، قفسه بندی انباری پانل راک و انواع قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای در شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس با ارزانترین قیمت به فروش میرسد.در صورتی که مشتریان محترم متقاضی فاکتور رسمی باشد می توانند با این شرکت تماس حاصل فرمایند.

خرید آنلاین قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی فروشگاه دیجی شلف-فورژ مدرن

قفسه بندی پیچ و مهره ای یا قفسه طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انبار میباشد . این نوع قفسه بندی انبار به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از مهم ترین قسمت های کارخانجات و شرکت های مختلف در کشور های مختلف دنیا، قسمت انبار این شرکت ها و کارخانجات می باشد.

قفسه بندی انباری کانتی لور با توجه به بارگذاری شاخه ای عمدتاً در بلوکهایی با طول 6 متر تولید ونصب می گردد و جهت قراردهی دستی و یا ماشینی ( لیفتراک ) کالاها در قفسه طراحی و تولید و نصب می گردد. شرکت قفسه بندی فلزی جنرال فلز با سابقه 20 ساله خود در صنعت قفسه فلزی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی در کشور میباشد . محصولات جنرال فلز دارای استانداردهای کیفی معتبر بوده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز قابل سفارش از سراسر کشور بوده و امکان ارسال به کلیه مناطق برای مشتریان عزیز امکان پذیر میباشد. قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انباری میباشد . قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای از نبشی و صفحه قفسه، که به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌گردند تشکیل شده و به صورت تک ردیف یا دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می‌باشد . این نوع قفسه بندی انباری دارای اجزایی از قبیل، ورق پشت و بغل، لبه جلو، جاکارتی، مقسم، پلاک راهنما و…

قفسه فروشگاه ، سوپر مارکت و …

از آنجا که قفسه ها اغلب در محل کار مورد استفاده قرار می گیرند ، همیشه باید الزامات ایمنی OSHA را برآورده کنند. سایر الزامات استاندارد قفسه بر اساس برنامه و مکان شما متفاوت است. به عنوان مثال ، اگر قفسه های شما در یک منطقه عمومی مستعد فعالیت لرزه ای مانند یک کتابخانه عمومی قرار دارند ، باید استانداردهای طراحی و نصب FEMA را برآورده کنند. هر قفسه ذخیره سازی برای استفاده در صنعت پزشکی یا صنایع غذایی و آشامیدنی باید دارای استانداردهای FDA باشد.

سر قفسه فروشگاهی (سر لاین) MonoShelf – ساخت ترکیه

وقتی صحبت از ذخیره سازی فایل های و به فکر ذخیره ‎سازی بسیاری از فایل ‎های کاغذی مهم هستید و احساس می نمایید که برای ذخیره سازی این فایل های کاغذی … در طول زمان همواره یک چالش مهم برای بشریت، حفظ اطلاعات یا همان بایگانی فیزیکی بوده است، با وجود پیشرفت های تکنولوژیکی ما هنوز نتوانسته ایم شکل حفاظتی … در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد. و در صورت نبود جنس مورد نظر ساخت و سفارش آن بین 5 تا 12 روز کاری زمان می‌برد. معمولا توسط افراد فنی صورت می‌گیرد و نیاز آن داشتن یک دلر و پیچ گشتی برقی یا شارژی می‌باشد و باید در فاصله‌های تعیین شده (محل پیچ روی پایه‌های دیواری قفسه) سوراخکاری دیوار انجام شود.

شرکت پارسیان عدل سپاهان با برند تجاری صنایع فلزی عدل افتخار دارد با نیم قرن فعالیت در حوضه تولید محصولات فلزی با مدیریت اقای حسین باباصفری اکنون بزرگترین تولید کننده سیستم های قفسه بندی در استان اصفهان باشد. امروزه به منظور راحت تر شدن انبارداری، استفاده از انواع قفسه بندی انبار بسیار گسترش پیدا کرده است. در انواع مختلف فروشگاه ها، قفسه های فلزی فروشگاهی قابل مشاهده هستند. از جمله مزایای این قفسه های فلزی، راحتی نصب و دمونتاژ آنها است و معمولا در فروشگاه های خرده فروشی به چشم می خورند. در خرده فروشی های بزرگ مانند فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها از این نوع قفسه ها برای در معرض فروش قرار دادن کالا استفاده می کنند. چیدمان این قفسه ها در فروشگاه و همچنین چیدمان کالا بر روی این قفس ها لازم است بر طبق اصول و استانداردهای ویژه فروشگاهی صورت پذیرد تا موجب به حداکثر رساندن میزان تحقق اهداف فروش در فروشگاه ها شود.

قفسه فلزی پالت راک نوعی قفسه فلزی صنعتی بوده که جهت انباشت و نگهداری کالاهای حجیم و پالتی سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.جهت قراردادن کالاها باید از تجهیزات مخصوص استفاده گردد . بسته به میزان طول پروژه و نیز نوع قفسه متفاوت است مثلا (در یک طول کار یکسان) زمان نصب اصولی قفسه پیچی 3 برابر زمان نصب قفسه فروشگاهی می‌باشد یا قفسه‌های سردخانه پانلی 3 برابر زمان نصب قفسه پیچی (9 برابر نصب قفسه فروشگاهی) طول می‌کشه. قفسه هایپری، دارای لیبل بوده و همچنین با دارابودن مقاومت زیر صفحه و نگهدارنده‌های خاص، برای فروشگاه‌های لوکس‌تر و بزرگ‌تر استفاده می‌شود و کیفیت متریال این نوع قفسه بهتر و در نتیجه کمی گران‌تر است. قفسه‌های پانلی گالوانیزه، تحمل وزن بالای 150 کیلو در هر طبقه آن بهمراه ضدزنگ بودن آن مناسب‌ترین قفسه برای سردخانه و گلخانه می‌باشد. یکی از بزرگ ترین فواید استفاده از قفسه های فلزی صرفه جویی در حجم برای محیط های کم جا می باشد.

شرکت آرین شلف فروشنده کلیه تجهیزات فروشگاهی جهت تجهیز فروشگاهها و هایپرمارکت ها میباشد . تنوع تجهیزات فروشگاهی آرین قفسه بالا بوده و دارای استانداردهای روز میباشد.انواع تجهیزات فروشگاهی آرین شلف شامل چرخ خرید فروشگاهی ، میز صندوق فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، نردبان صنعتی ، نردبان خانگی ، راه بند فروشگاهی ،سبد خرید فروشگاهی و سایر تجهیزات فروشگاهی میباشد . قفسه فلزی بازویی یا قفسه فلزی کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی فلزی انباری مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله ، فلزات لوله ای شکل ،ورق های فلزی ، ورق های چوبی و…. کارشناسان جنرال فلز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص خرید انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی هستند. قفسه راک انباری سبک | شلف فلزی انبار | ایزی راک سبک فروشگاهی . ارتفاع قفسه راک انباری سبک ، 2 متر ، طول 120 و عرض 60 سانتی متر می باشد.

قفسه‌ بندی انبار خود راهرو یا قفسه بندی انبار درایوین راک یا قفسه بندی تونلی دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. با توجه به شکل و نوع طراحی صورت گرفته برای قفسه انباری، هرجایی که نیاز به قفسه‌ بندی مستحکمی داشته باشید، می‌توانید به سراغ این دسته از قفسه‌ها بروید. برای مثال در فضاهای فروشگاهی بزرگ، برای نگهداری کیسه‌های برنج یا دبه‌های روغن می‌توانید از این نوع قفسه‌ها بهره ببرید.

برای این کار باید قفسه هایی با اندازه و ضخامت مناسب در انبار ، فروشگاه و دفتر خود انتخاب کنید. قفسه فلزی دیوارکوب فروشگاهی ارزان قیمت ترین نوع قفسه بندی فروشگاه . خریداران عمده معمولا مراکز فروش انواع قفسه فلزی به قیمت تولیدی را انتخاب می نمایند. از آنجا که در خرید این محصولات با حجم های بالا، شاهد کاهش سرمایه تولیدکنندگان می باشیم، قیمت محصولات نیز به صورت چشمگیر کاهش پیدا خواهد کرد. جهت استعلام قیمت این نوع از قفسه بندی انباریو کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشصنایعقفسه بندی نوین قفسهتماس حاصل فرمایید. گاهی اوقات ممکن است صاحبان فروشگاه ها و تولیدی ها به این نتیجه برسند که قفسه های فلزی زیر قیمت انتخاب بهتری برای راه اندازی کسب و کارشان است.