مجله تحقیقات بازاریابی، ویراستاران جدید را اعلام می کند


برت آر گوردون
دانشگاه نورث وسترن
راغورام آیینگر
دانشگاه پنسیلوانیا
کاپیل تولی
دانشگاه مدیریت سنگاپور
کارن پیج وینتریچ
دانشگاه ایالتی پن

اخیرا منصوب شده است مجله تحقیقات بازاریابی ربکا همیلتون ویراستار منتخب خوشحال است که انتخاب چهار ویراستار را برای خدمت در دوره سردبیری خود که از جولای 2023 آغاز می‌شود، اعلام می‌کند: برت آر. گوردون، راغورام آیینگار، کاپیل تولی، و کارن پیج وینتریچ.

برت آر گوردون، ویراستار

برت آر. گوردون استاد بازاریابی در دانشکده مدیریت کلوگ در دانشگاه نورث وسترن است. علایق تحقیقاتی او شامل قیمت گذاری، تبلیغات، تبلیغات، محصولات جدید و استراتژی رقابتی، اغلب با کاربرد در بازارهای خرده فروشی یا دیجیتال است. پروفسور گوردون این موضوعات را با استفاده از روش هایی از سازمان تجربی صنعتی، اقتصاد سنجی و یادگیری ماشین مطالعه می کند. او اغلب برای بررسی این مشکلات با شرکت ها همکاری می کند. تحقیقات او در مجلات علمی مانند بررسی اقتصادی آمریکا، مجله اقتصاد سیاسی، علم بازاریابی، مجله تحقیقات بازاریابی، علم مدیریت، بازاریابی و اقتصاد کمی، و مجله بازاریابی. او دو بار برنده جایزه ISMS John DC Little Award در علوم بازاریابی برای بهترین مقاله شده است، و او جایزه بهترین مقاله رابرت D. Buzzell را از موسسه علوم بازاریابی برای مشارکت در عملکرد بازاریابی دریافت کرده است. پروفسور گوردون به طور فعال در زمینه آکادمیک درگیر است. در حال حاضر، او یک دستیار ویراستار در مجله تحقیقات بازاریابی، علم مدیریت و بازاریابی و اقتصاد کمی، و در هیئت بررسی تحریریه در علم بازاریابی. او یکی از بنیانگذاران کارگاه بازاریابی کمی و اقتصاد سنجی ساختاری است که به آموزش دانشجویان فارغ التحصیل در مورد تکنیک های تجربی پیشرفته کمک می کند. او قبلاً در دانشکده بازرگانی کلمبیا سمت هیئت علمی داشت و در دانشکده بازرگانی غرفه دانشگاه شیکاگو و GSB استنفورد سمت‌های بازدیدکننده داشته است. او دکترای خود را در اقتصاد از Carnegie Mellon گرفت.

راغورام آیینگر، ویراستار

Raghuram Iyengar استاد Miers-Busch W’1885 و استاد بازاریابی در مدرسه Wharton، دانشگاه پنسیلوانیا است. او به عنوان یکی از مدیران دانشکده هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل وارتون در تجارت، مرکز تحقیقات دانشگاهی برجسته جهان که بر روی تمرین تصمیم‌گیری تجاری مبتنی بر داده تمرکز دارد، خدمت می‌کند. پروفسور آیینگار دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی از IIT Kanpur هند و دکترای بازاریابی از دانشگاه کلمبیا است. تحقیقات او در مجله تحقیقات بازاریابی، مجله تحقیقات مصرف کننده و علم بازاریابی. پروفسور آیینگر در هیئت های بررسی تحریریه خدمت می کند مجله بازاریابی، علم بازاریابی، و مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی. او همچنین به عنوان دستیار ویراستار در مجله تحقیقات بازاریابی و ویرایشگر منطقه در علم مدیریت و مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی.

کاپیل تولی، ویراستار

کاپیل تولی استاد بازاریابی لی کنگ چیان، دانشکده بازرگانی لی کونگ چیان، دانشگاه مدیریت سنگاپور است که اخیراً به عنوان مدیر مرکز خرده فروشی تعالی خدمت کرده است. پروفسور تولی دکترای خود را در بازاریابی از مدرسه بازرگانی Goizueta، دانشگاه اموری دریافت کرد. علایق تحقیقاتی او شامل استراتژی بازاریابی، روابط با مشتری، راه حل های مشتری و تاثیر مالی استراتژی بازاریابی است. تحقیقات او در مجله بازاریابی، مجله تحقیقات بازاریابی، مجله آکادمی علوم بازاریابی، علم مدیریت، و مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی، بین دیگران. او به عنوان دستیار ویراستار برای مجله تحقیقات بازاریابی و مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی، جایی که او اخیراً به عنوان ویراستار مجله Contemporary Marketing Strategy Research: New Perspectives for the Digital Economy شماره ویژه ای خدمت کرده است. او همچنین در هیئت بررسی تحریریه در مجله بازاریابی.

کارن پیج وینتریچ، ویراستار

کارن پیج وینتریچ، جرالد آی ساسمن، استاد پایداری و استاد بازاریابی در کالج کسب و کار اسمیل، دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است. او به عنوان دستیار ویراستار برای مجله تحقیقات بازاریابی و مجله بازاریابی به همان خوبی مجله روانشناسی مصرف کننده و در هیئت بررسی تحریریه در مجله تحقیقات مصرف کننده، بین دیگران. وینتریچ شماره های ویژه ای را نیز با همکاری ویرایش کرده است مجله روانشناسی مصرف کننده و مجله انجمن تحقیقات مصرف کننده. وینتریچ تحقیقاتی را در زمینه رفتار مصرف کننده، با علایق خاص در رفتارهای پایدار مصرف کنندگان انجام می دهد. تحقیقات اولیه او شامل: بررسی تأثیر هویت مصرف‌کننده بر ترجیح محصول و کمک‌های مالی، استراتژی‌هایی برای افزایش رفتار پایدار به‌ویژه در مورد دفع، بازیافت و تعمیر، و درک نقش اخلاق در بازار است. تحقیقات او در نشریه منتشر شده است مجله تحقیقات بازاریابی، مجله بازاریابی، و مجله تحقیقات مصرف کننده، بین دیگران. تحقیقات او MSI/H را دریافت کرده است. جایزه پل روت و جایزه تحقیقات مسئول AMA-EBSCO در بازاریابی. وی در سال 2013 به عنوان محقق جوان MSI و همچنین در سال 2020 به عنوان محقق MSI انتخاب شد. وینتریچ رئیس جدید شورای علمی انجمن بازاریابی آمریکا است. او دکترای خود را از دانشگاه پیتسبورگ در سال 2007 دریافت کرد.

مرلین استون مدیر انجمن های علمی و مجلات انجمن بازاریابی آمریکا است.



منبع