مراکز خرید ایروان برای خریدگردی در پایتخت ارمنستان

آن‌ها از محصولات شیک و مدرن، از برندهای مشهور جهانی تا وسایل قدیمی و عتیقه و همچنین صنایع‌ دستی ارمنستان را عرضه می‌کنند. بسیاری از گردشگران حاضر هستندتور زمینی ارمنستان را تهیه کنند تا هزینه سفرشان کمتر شود و بتوانند بیشتر بودجه خود را به خرید سوغاتی اختصاص دهند. در این سفر مجازی فاینداتور قصد داریم معروف ترین مراکز خرید مدرن ارمنستان که بیشتر آنها در شهر ایروان هستند و بازارهای محلی مناسب برای خرید را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این مقاله تلاش کردیم تا ۵ مرکز خرید ایروان که شهرت و محبوبیت بیشتری دارند را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به این شهر بتوانید در بهترین جاها خرید کنید. اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید سفرمارکت در کنار شماست تا با رزرو هتل، رزرو پرواز ایروان به تهران و معرفی تورهای خارجی خدمات سفر را با قیمتی قابل قبول تقدیمتان کند. برای این کار تنها کافیست به بخش‌های مختلف همین وب سایت مراجعه کرده و هرانچه که احتیاج دارید را به صورت آنلاین رزرو و سپس پرداخت نمایید.

ریو مال Rio Mall

پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانه و لوازم آرایشی و غیره از دیگر اجناسی است که در طبقات این مرکز خرید عرضه می شوند. تاشیر ایروان دارای کافه ها، سالن های ورزشی و رستوران های با کیفیتی است که شما را از گشت و گذار در این مرکز خرید خشنود می کنند. مرکز خرید مترونوم یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای خرید در ایروان بوده و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد.

دالما گاردن مال

مراکز خرید وسایل لوکس و سنتی در ارمنستان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. جهت آشنایی با بازارهای محلی و سنتی، مراکز خرید و… تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. بهترین مرکز خرید پایتخت ارمنستان به‌لحاظ امکانات و ارائه محصولات با‌کیفیت و متنوع، «مرکز خرید ایروان» است.

فعالیت این مرکز خرید از ساعت 10 صبح آغاز شده و تا 22 شب جهت پذیرای بازدیدکنندگان ادامه می‌یابد. مرکز خرید تاشیر استریت از دیگر مال‌های بزرگ ارمنستان است که بیش از ۷۰ فروشگاه در آن حضور دارد. این مرکز خرید از مراکز خرید ارزان ارمنستان به شمار نمی‌رود، بلکه تقریبا گران است. تاشیر در خیابان اصلی یروان قرار دارد که همین امر منجر به محبوبیت بالای آن شده است. این فروشگاه نیز که برندهای مطرح لباس، جواهرات و کافه‌های بسیاری را در خود جای داده است از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب یکسره باز است. ارمنستان نه تنها در میان ایرانیان بلکه به واسطه فرهنگ کهن و چند هزارساله و طبیعت زیبا نیز در میان سایر گردشگران جهان شناخته شده است.

این ماهی قزل آلای دریایی یکی از لذیذترین غذاهایی است که با بازدید از دریاچه سوان می توانید با خوردن این ماهی در محیط و منظره ای زیبا نهایت لذت را ببرید. توجه داشته باشید به طور معمول برای افراد مجرد امکان اجازه آپارتمان و سوئیت در ارمنستان وجود ندارد و آپارتمان و سوئیت های ارمنستان تنها به خانواده ها اجاره داده می شود . در حال حاضر امکان اقامت در هتل و اجاره آپارتمان و سوئیت در ارمنستان وجود دارد . علاوه بر خرید در این مجموعه می تواندی از فود کورت و کافی شاپ آنجا نیز استفاده نمایید.

مراکز خرید مانائوس Manaus Plaza Shopping

مراکز خرید ایروان برای خریدگردی در پایتخت ارمنستان هر کسی که به دنبال خرید ارزان در ایروان است، نباید فرصت بازدید از بازار گوم را در زمان اقامت در این شهر مراکز خرید ارمنستان از دست بدهد. این بازار به همان اندازه ای که نزد اهالی ایروان محبوب است، بین توریست ها نیز شناخته شده است و در نتیجه هم خود مردم ایروان و هم مسافران خارجی از آن خرید می کنند. در این بازار که در نزدیکی مرکز شهر ایروان قرار گرفته است، انواع و اقسام لباس های ارزان و همین طور سوغاتی های ارزان نظیر میوه خشک و آجیل برای فروش موجود هستند و در نتیجه دست مشتری ها برای خرید در آن کاملا باز است. این بازار سنتی یکی از مراکز خرید ارمنستان به شمار می‌رود که محبوبیت بسیاری در میان گردشگران علاقمند به شکم‌گردی دارد. انواع خوراکی‌ها، شیرینی‌ها و میوه‌ها همراه با برخی از صنایع‌دستی در این بازار دیده می‌شود. ورنیساژ Vernissage Yerevan مشهورترین و قدیمی‌ترین بازار ارمنستان است که جزو بازارهای روباز (در فضای باز) این شهر محسوب می‌شود.

از‌این‌رو توصیه می‌کنیم حتی اگر قصد خرید در ایروان را ندارید، برای تجربه عصر‌گاهی به‌یاد‌ماندنی با گشت‌و‌گذار و قدم‌زدن در محیطی دوست‌داشتنی و پر‌آرامش، سری به این خیابان بزنید. «بازار توناواچار» گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که به‌دنبال خرید ارزان هستند. توناواچار در زبان ارمنی به‌معنای نمایشگاه است و برای دهه‌ها محلی عالی برای فروشندگان بود تا کالاهای خود در زمینه‌های مختلف را در فضای منظم یک بازار خیابانی ارائه کنند. در سال‌های اخیر فضای داخلی این بازار بازسازی شده و به یک مرکز خرید تبدیل شده است؛ هرچند هیچ شباهتی به مراکز خرید ایروان ندارد. بهترین مراکز خرید استانبول | بهترین ها و معروف ترین ها 24 یکی از مناطقی که همه ساله گردشگران گران زیادی از کشور ایران به سمت آن روان می شوند، کشور ترکیه و علی الخصوص شهر استانبول می باشد. برهمین اساس همواره سعی می‌کنیم پیش از سفر، مراکز خرید خوب و مناسب مقصد خود را شناخته و برای دیدن از این مراکز برنامه‌ریزی می‌کنیم و وقت مشخصی را قرار می‌دهیم.

همین دلیل باعث شده است تا بسیاری از افراد ایروان را برای خرید کالاهای مختلف انتخاب کنند. از‌این‌رو ما در این مطلب تمامی مراکز خرید ایروان را معرفی کرده و تمامی اطلاعات لازم از جمله آدرس، ساعات کاری و شماره تلفن این مراکز خرید را در اختیارتان قرار داده‌ایم. همچنین راهنمایی کامل در‌خصوص خرید سوغات ارمنستان نیز ارائه کرده‌ایم.

  • «مرکز خرید دالما گاردن» ، مرکز خریدی چند منظوره در ایروان است که تجربه خرید و سرگرمی‌های عالی را برای بزرگسالان و کودکان در طول سال فراهم می‌کند.
  • محصولات خوراکی، میوه ‌های خشک، ادویه جات، شیرینی ‌های بومی، آجیل و حتی نان گرم محلی، از جمله خوراکی‌ های موجود در این بازار است.
  • این بازار مخصوص خرید گوشت و سبزیجات، ادویه، میوه، سوسیس کالباس، میوه های خشک، شیرینی جات، و آجیل است.
  • به مسافرین تور ارمنستان به خصوص کسانی که اهل خرید هستند، توصیه می کنیم که حتما یکبار هم که شده سری به مرکز خرید مال ایروان بزنند.
  • شناخت بهترین مراکز خرید ارمنستان یکی از کار‌هایی است که هر کدام از توریست‌ های وارد شده به این کشور، باید آن را در لیست اولویت ‌های خود قرار دهند.