معرفی صرافی کوینکس/ترید پرسود بدون تحریم/ترید بدون ترس -ایران ارز دیجیتال

خوشبختانه این روش مستلزم استفاده از برق نیست و حتی نیازی به داشتن لوازم کامپیوتری پیشرفته نیز ندارید. باینناس از ۳۹۲ ارز دیجیتال و کوکوین نیز از ۶۷۳ رمز ارز پشتیبانی میکنند. 6. در ادامه بایستی بخش موافقت با شرایط و خدمات که همان “I’ve read & accept coinEx Terms of Service” را نیز تیک بزنید. هنگامی که دوستان شما حسابهای خود را با استفاده از این لینک ثبت کنند، به شما ارجاع داده میشوند. هنگامی که دوستان شما با کد و پیوند ارجاع شما ثبت نام کنند، به ازای هر سفارش تکمیل شدهای که آنها انجام دهند، پاداش ارجاعی از طرف صرافی به شما تعلق میگیرد. اگر کاربران هیچ کد ارجاعی را در حین ثبت نام وارد نکرده باشند، اما شما اولین فرستنده بسته قرمز به آنها باشید، میتوانید آنها را به عنوان ارجاع دهنده خود به شمار آورید. کلید پشتیبانی را حتما در یک جای امن و خارج از گوشی تلفن همراه خود یادداشت کنید.

2. هیچ یک از سفارشات تکمیل نشده در حساب ارجاعات شما منظور نخواهد شد. کلیک کنید تا نسبت بازپرداخت کمیسیون ارجاعات خود را برای هر پیوند ارجاعی تنظیم کنید. به عنوان مثال اگر ارز دیجیتال بیت کوین را انتخاب کنید، صرافی نیز شبکه بلاک چین بیت کوین را برای انتقال انتخاب میکند. برای کسانی که تک ارزی بوده و تنها درصدد خرید بیت کوین یا اتریوم و رمز ارزهای مشهور هستند، در این باره چالشی نخواهد داشت. بر اساس آنچه در این مقاله گفتیم، شما می توانید با طی مراحل کوتاه و بی دردسر ثبت نام، برداشت یا واریز سریع و آسان را تجربه کنید و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد نظر خود بپردازید. صرافی کوینکس ارزدیجیتال مخصوص خودش رو هم داره که در بخش های بعدی مقاله قراره در موردش توضیحاتی رو بدیم.

امنیت صرافی کوینکس از دو جنبه مختلف قابل بررسی است.

داشتن یک تیم پشتیبانی قوی برای برنامهنویسی شبکه کوینکس باعث شده تا این صرافی از مشکلات امنیتی کاملاً به دور ماند. هرچند درباره امنیت انواع صرافی ارز دیجیتال نمیتوان به صورت قطعی صحبت کرد اما با این حال داشتن یک پیشینه خوب و تیم پشتیبانی قوی باعث شده تا صرافی کوینکس از نظر امنیت کاملاً قابل اعتماد باشد. امنیت بسیار بالای ایجاد شده از سوی تیم توسعه دهنده باعث شده تا هکرها هیچ شانسی برای به سرقت بردن اطلاعات از صرافی کوینکس را نداشته باشند. چگونه میتوان پاداش ارجاع coinex خود را چک و دریافت کرد؟ با بررسی جزئیات صرافی کوینکس بهتر درک خواهید کرد که در حال استفاده از خدمات چه صرافی هستید.

در صفحه پاداشهای ارجاع نمایش داده میشوند. قیمت این توکن نیز در زمان انتشار این مقاله 0.06 دلار هست. علاوه بر این، کوینکس در بازارهای ثانویه توکن های CET را خریداری می کند که 50 درصد از سود روزانه آن از کارمزد تراکنش تامین می اکسچنج کوینکس coinex شود. اما از نظر امنیت شبکه، صرافی کوینکس با لایهبندیهای مختلف شرایط ایدهآلی را به وجود آورده است. امنیت صرافی کوینکس از دو جنبه مختلف قابل بررسی است. همان طور که احتمالا از قبل می دانید، این دو عبارت در واقع نوع سفارش شما را مشخص میکند. هدف اصلی ما در این است که جایگاه و شرایط صرافی کوینکس را برای کاربران ایرانی به صورت کاملاً واقعی و منطبق بر حقیقت روشن کنیم. هویت ایرانی تحریم نیست .

مبدا و مبلغی را که می خواهید واریز کنید انتخاب کنید. کلیک کنید. هنگامی که دوستان شما حسابهای خود را با استفاده از این پیوند ثبت کنند، به شما ارجاع داده میشوند. در صفحه پاداشهای ارجاع نمایش داده میشوند. هنگامی که دوستان شما حسابهای خود را با استفاده از کد شما ثبت کنند، به شما ارجاع داده میشوند. کاربران ایرانی گاهاً با نحوه خرید و فروش در کوینکس آشنایی ندارند از این رو قصد داریم در این مقاله شما را با آموزش خرید و فروش در کوینکس آشنا کنیم. یک بازارچه در Bloktopia همراه با توزیع توکن های BLOK در بلاکتوپیا راه اندازی می شود که دارندگان توکن BLOK قادر به خرید املاک BLOK به صورت NFT خواهند بود. هر توکن موجود در پلتفرم دارای چندین جفت معاملاتی و استخرهای دائماً در حال تغییر و به روز رسانی است. به واسطه روشهای واریز، این پلتفرم دارای یک حداقل محدودیتی برای تعداد داراییهای رمزنگاری شده است.