نقش منابع تامین مالی جمعی و غربالگری جمعی در بهبود پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

مقاله کامل را بخوانید:

پاسخ: بخش آموزش عمومی یک زمینه خاص است، بنابراین بهتر است یک وب سایت تامین مالی جمعی را پیدا کنید که در این بخش تخصص داشته باشد. DonorsChoose کاملاً با این معیار مطابقت دارد.

مجله تحقیقات بازاریابی Scholarly Insights با مشارکت AMA Doctoral Students SIG – شبکه ای مشترک برای دانشجویان دکتری بازاریابی در سراسر جهان تولید می شود.

پاسخ: این سوال خوبی است. ما همچنین احساس می کردیم که بسیار کنجکاو شده ایم. ما فکر می‌کنیم که می‌توان مهارت‌های زبانی را با قرار گرفتن در معرض بیشتر آسان‌تر بهبود بخشید (مثلاً کتاب‌های بیشتر، داستان‌های بیشتر)، در حالی که افزایش مواجهه به تنهایی ممکن است برای بهبود مهارت‌های ریاضی کافی نباشد. البته این فقط یک حدس است.

ما این فرصت را داشتیم که با نویسندگان تماس بگیریم تا درباره مطالعه آنها بیشتر بدانیم و بینش بیشتری به دست آوریم.

س: تفاوت مشاهده شده در عملکرد را که با موضوع متفاوت است چگونه توضیح می دهید؟

برو به مجله تحقیقات بازاریابی

پاسخ: پلتفرم‌های تامین مالی جمعی می‌توانند هویت معلمان را تأیید کنند. علاوه بر این، به جای ارسال پول جمعی برای معلمان، وب سایت های تامین مالی جمعی می توانند مطالب درخواستی معلمان را ارسال کنند. آنها همچنین می توانند از معلمان بخواهند که شواهدی مانند تصویری از دانش آموزانی که از آن مواد استفاده می کنند نشان دهند. اینها همه سیاست های فعلی DonorsChoose هستند و به نظر می رسد برای کاهش هرگونه سوء استفاده از پلتفرم به خوبی کار می کنند.

A: ما داده ها را برای این پروژه خراش ندادیم. ما از فایل های داده منتشر شده توسط DonorsChoose استفاده کردیم. داده های عمومی می توانند منابع ارزشمندی برای تحقیقات ما باشند. تنها اخطار این است که محققان در فرآیند تولید داده دخالتی نداشته اند، بنابراین قبل از ورود به هر پروژه یا تجزیه و تحلیل، بسیار مهم است که برای درک زمینه و داده ها زمان بگذارید. این به انتخاب سوالات، طرح ها و روش های تحقیق مناسب کمک می کند.

Anuja Bhattacharjya دستیار آموزشی و محقق رفتاری، Fundação Getulio Vargas، EAESP، برزیل است.

س: سرمایه‌گذاری جمعی برای جمع‌آوری منابع برای انواع مسائل مبرم مانند سلامتی، رفاه و از دست دادن یک عزیز استفاده می‌شود. چه چیزی باعث شد که بر تامین مالی جمعی در بخش آموزش دولتی تمرکز کنید؟

س: شما در بخش پیامدهای خود به سوء استفاده از پلتفرم های تامین مالی جمعی اشاره می کنید. در حین انجام تحقیقات، آیا با چنین پروژه کلاهبرداری در پلتفرم DonorsChoose برخورد کردید؟ اگر بله، چگونه آن را کنترل کردید؟

در سیستم‌های آموزشی عمومی، معلمان، به‌عنوان ارائه‌دهندگان خدمات خط مقدم، با چالش‌های متعددی در هنگام ایجاد یک تجربه یادگیری متنوع برای دانش‌آموزان خود مواجه هستند. درخواست برای تامین مالی جمعی، اگرچه فرآیندی خسته کننده و زمان بر است، اما می تواند حمایت قابل توجهی را برای افرادی که به منابع نیاز دارند، به همراه داشته باشد. اینکه آیا این منابع تأمین مالی جمعی می‌توانند نتایج آموزشی را تسهیل کنند، مشخص نیست. اخیرا مجله تحقیقات بازاریابی مقاله دقیقاً به این نگرانی پرداخته و تأثیر سرمایه گذاری جمعی در آموزش عمومی را مورد بررسی قرار می دهد. مفهوم استفاده از راه حل مبتنی بر بازار برای برآورده کردن نیازهای برآورده نشده معلمان در مؤسسات آموزش دولتی مدت هاست که مورد بحث قرار گرفته است، اما سودمندی و فایده آن برای دانش آموزان یا مؤسسات با نیازهای متنوع تا زمان این تحقیق نامشخص است. نویسندگان این مقاله تأثیر مثبت تأمین مالی جمعی در بخش آموزش عمومی را با نشان دادن چگونگی و زمان بهبود پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با این استراتژی توضیح می‌دهند. این مطالعه به طور تجربی نشان می‌دهد که منابع تامین مالی جمعی می‌تواند نتایج آموزش آفلاین را با موارد زیر بهبود بخشد:

  1. رفع نیازهای فکری ناهمگون دانش آموزان
  2. اجازه دادن به اهداکنندگان برای غربالگری و تایید پروژه های امیدوارکننده

س: از آنجایی که در حال حاضر چندین پلتفرم تأمین مالی جمعی وجود دارد، چه روشی را برای محدود کردن و نهایی کردن پلتفرم/های مورد استفاده برای مطالعه دنبال کردید؟

یوانچن سو دانشجوی دکترای بازاریابی، دانشگاه مینه سوتا، ایالات متحده آمریکا است.



منبع

با توجه به اینکه این تحقیق یکی از اولین تحقیقاتی است که به طور تجربی به مطالعه اینکه چگونه تامین مالی جمعی می تواند عملکرد تحصیلی را بهبود بخشد، پیامدهای کلیدی برای چندین طرف درگیر دارد، از جمله مدیرانی که منابع تامین مالی جمعی را مدیریت می کنند، سیاست گذاران و کارکنان خط مقدم (معلمان).

پاسخ: DonorsChoose سیاست‌های خوبی برای جلوگیری از سوء استفاده از سرمایه‌گذاری جمعی دارد، بنابراین سوابق موجود در داده‌های آنها کاملاً واضح به نظر می‌رسد. ما به هیچ پروژه تقلبی یا مشکوکی برخورد نکردیم.

س: نویسندگان چه پیشنهادهایی می توانند به محققان جوان در مورد کار با داده های خراشیده ارائه دهند؟

ژو، چن، مانپریت گیل و کیانگ لیو (2022)، “توانمندسازی آموزش با تامین مالی جمعی: نقش منابع تامین مالی جمعی و غربالگری جمعیت”، مجله تحقیقات بازاریابی، 59 (1)، 97-117. doi:10.1177/00222437211033536

س: به نظر شما چه سیاست هایی را می توان برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی از تامین مالی جمعی اتخاذ کرد؟

نویسندگان یک مجموعه داده جدید از وزارت آموزش و پرورش کالیفرنیا و DonorsChoose، یک پلت فرم آنلاین تامین مالی جمعی، برای انجام این تحقیق ایجاد کردند. به ویژه، آنها معیارهای پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان را از وزارت آموزش کالیفرنیا و معیارهای منابع سرمایه‌گذاری جمعی را از DonorsChoose دریافت می‌کنند. آنها یک سری تجزیه و تحلیل مقطعی جامع را در سطح تحصیلی سال تحصیلی در حالی که عوامل سطح مدرسه/منطقه و سایر عوامل مشاهده نشده را کنترل می کنند برای مطالعه تأثیر سرمایه گذاری جمعی در محیط های آموزشی به کار می گیرند. جالب توجه است، نویسندگان نه تنها رابطه مثبتی بین منابع تأمین مالی جمعی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پیدا می‌کنند، بلکه دریافتند که:

  1. بهبود پیشرفت تحصیلی دانش آموزان زمانی بیشتر می شود که منابع تأمین مالی جمعی نیازهای فکری ناهمگون بیشتری را برآورده کنند.
  2. این بهبود فقط از پروژه‌های کاملاً تأیید شده با سرمایه‌گذاری جمعی توسط اهداکنندگان حاصل می‌شود. این یافته‌ها با هم توضیح می‌دهند که آیا و چگونه منابع سرمایه‌گذاری جمعی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز را بهبود می‌بخشد.

کسی امروز زیر سایه نشسته است، زیرا کسی مدتها پیش درختی کاشته است.

وارن بافت

پاسخ: ما در صنعت آموزش عالی کار می کنیم، بنابراین تمایل طبیعی به توجه بیشتر به بخش آموزش داریم. در طول دهه گذشته، بحث های زیادی در مورد اخبار مربوط به عدم حمایت از مدارس دولتی و معلمان مطرح شده است. مسائلی که مدارس دولتی و معلمان با آن مواجه هستند می تواند پیامدهای جدی برای آینده صنعت آموزش عالی و جامعه به طور کلی داشته باشد. ما اتفاقی درباره DonorsChoose و مجموعه داده های عمومی آنها مطلع شدیم. ما فکر کردیم که تامین مالی جمعی چه نقشی می تواند در کمک به مدارس دولتی و معلمان ایفا کند، بنابراین تصمیم گرفتیم تحقیقاتی در رابطه با تامین مالی جمعی و آموزش انجام دهیم. ما امیدوار بودیم که تحقیقات ما بتواند پیامدهایی را هم برای بخش آموزش عمومی و هم برای پلتفرم های تامین مالی جمعی ارائه دهد.