نمایشگاه های تجاری نسل بعدی: فرصت های خود را به حداکثر برسانید


نمایشگاه های تجاری دستخوش تحول عظیم دیجیتالی شده اند. در سال 2022 و پس از آن، بازاریابان و سازمان‌هایی که از آنها حمایت می‌کنند و می‌توانند معیارهای چندگانه برنامه را در سراسر فناوری ردیابی و اندازه‌گیری کنند، می‌توانند با نشان دادن ارزش واقعی یک رویداد، سرمایه‌گذاری سازمانی خود را توجیه کنند.

از نظر تاریخی، رویدادها یک فعالیت بازاریابی کلیدی هستند. در واقع، 74 درصد از بازاریابان موافق هستند که رویدادها مهمترین تاکتیک تولید تقاضای آنها بوده است (Forrester Research).

همانطور که ما به سمت رویدادهای زنده بیشتر پس از همه گیری حرکت می کنیم، یکی از بزرگترین کانال های توسعه تجارت استراتژیک و تولید سرنخ برای سازمان شما دستخوش تحول دیجیتال شده است.

علیرغم اثربخشی رویدادهایی مانند نمایشگاه‌های تجاری، بازاریابان فقط سطح بازگشت سرمایه احتمالی را – هم برای خودشان و هم برای سازمانشان – می‌خراشند.

استراتژی‌هایی برای چشم‌انداز نمایشگاه تجاری جدید

اندازه گیری رضایت یک شاخص کلیدی عملکرد (KPI) برای بازاریابان رویداد است. و در حالی که این بازخورد کیفی می تواند بینشی در مورد موفقیت رویدادهای شما ارائه دهد، اگر می خواهید تأثیر رویدادهای خود را به حداکثر برسانید – و برای تلاش های خود شناخته شوید، باید استراتژی های خود را برای نشان دادن بازده مالی به وضوح بالا ببرید.

این ضرب المثل می گوید: «آنچه اندازه گیری می شود، مدیریت می شود». ارتقای برنامه (و تأثیر) خود به سطح بعدی به معنای استفاده از داده های کمی است، در هماهنگی با بازخورد کیفی، برای درک واضح اینکه چه چیزی و چرا کار می کند، و همچنین نحوه بهینه سازی.

اکنون، بیایید به سایر KPIها نگاه کنیم که به شما کمک می کنند تا واقعاً یک نمای 360 درجه کامل از نمایشگاه تجاری خود داشته باشید.

شاخص های کلیدی کلیدی نمایش تجاری ضروری برای بازاریاب مدرن

ما این را به یک لیست کوتاه خلاصه کرده ایم. اما ردیابی و گزارش در مورد این KPI ها باید دید واضح و جامع تری از اثربخشی نمایشگاه های تجاری خود به شما بدهد. و بهترین بخش؟ این به شما امکان می دهد تا ارزش برنامه های خود را بهتر اثبات کنید (و تأثیر شخصی خود را نشان دهید).

  • قرار ملاقات ها: تعداد کل قرارهای ملاقات در نمایشگاه تجاری شما یک KPI موثر است. چرا؟ زیرا این امر به وضوح اثربخشی فعالیت های بازاریابی قبل از رویداد، اثربخشی تیم فروش شما و استراتژی کلی پیام و رویداد را نشان می دهد.
  • ترافیک غرفه: صدا در اینجا کلید است. اعلام حضور بینش روشنی در مورد غرفه و اثربخشی تیم فروش شما ارائه می دهد. ما می دانیم که عوامل دیگری نیز در بازی وجود دارد (حضور، مکان غرفه) اما هنگام مقایسه کل اعلام حضورها با سرنخ های واجد شرایط، این به شما کمک می کند کیفیت استخر شرکت کنندگان در نمایش را درک کنید.
  • MQL/SQL: سرنخ های واجد شرایط یک نشانگر واقعی هستند که به ارائه بینشی در مورد کیفیت کلی شرکت کنندگان در نمایشگاه کمک می کنند و اولین گام در تعیین بازده کلی شما هستند.
  • فرصت ها و خط لوله: به عنوان بازاریاب، ما دوست داریم نشان دهیم که چه تعداد عملیات برای تیم فروش ایجاد کرده ایم. آنها بینشی در مورد پتانسیل تجاری مخاطبین ایجاد شده و همچنین اثربخشی پیگیری شما ارائه می دهند.
  • درآمد ایجاد شده: مورد علاقه سی سوئیت. این نشان دهنده کیفیت فرصت های شما و تاثیر مالی بالای رویدادها است. ردیابی درآمد ایجاد شده بسیار مهم است تا بتوانید ROI را اندازه گیری کنید.
  • ROI: بازده سرمایه، عدد جادویی است. هزینه رویداد شما در مقایسه با درآمد ایجاد شده. همچنین می‌توانید بینش‌های کیفی را در گزارش‌های خود بگنجانید (به نقل از تیم فروش) تا به ترسیم تصویری از بازگشت سرمایه ملایم‌تر مانند آگاهی از برند کمک کند.

استفاده از ادغام های فناوری برای تقویت تلاش های خود

یکپارچه‌سازی‌های فناوری به‌عنوان نوعی مکمل فوق‌العاده برای فناوری موجود شما عمل می‌کنند. تاثیر آنها می تواند همه تفاوت در جهان باشد. شرکت‌هایی که فناوری‌های مدیریت رویداد، بازاریابی و فروش خود را ادغام می‌کنند، به طور بالقوه می‌توانند شاهد افزایش عظیم درآمد در مقایسه با شرکت‌هایی باشند که فناوری قطع شده دارند.

همانطور که تنظیمات فعلی خود را در رابطه با فناوری و ادغام‌های خود مرور می‌کنید، مهم است که روی پلتفرم‌هایی سرمایه‌گذاری و ادغام کنید که از فعالیت‌های کلیدی فروش و بازاریابی – برنامه‌ریزی، تبلیغات، پیگیری و غیره – برای قبل، در طول، و فعالیت های پس از نمایش ما چند ادغام کلیدی را شناسایی کرده‌ایم که از تلاش‌های شما پشتیبانی می‌کنند:

  • مدیریت ارتباط با مشتری – CRM: این به عنوان مرکز کلیدی شما برای همه داده‌های مشتری عمل می‌کند و ردیابی و پیگیری مؤثر را امکان‌پذیر می‌سازد.
  • بستر مدیریت رویداد: یک پلت فرم یکپارچه و همه کاره برای مدیریت بودجه، منابع، گزارش، محتوا و موارد دیگر.
  • جذب سرب: ابزاری ثابت و آسان برای گرفتن سرنخ که در تمام رویدادهای شما استفاده می شود و تضمین می کند که همه سرنخ ها گرفته شده و ردیابی می شوند.
  • قرار ملاقات-تنظیم: یک ابزار واحد برای تنظیم و مدیریت بازدید از غرفه نمایشگاه تجاری و سایر قرارها پیدا کنید. این امر مصرف را به شدت کاهش می دهد و حجم سرب را افزایش می دهد.
  • پلتفرم اتوماسیون بازاریابی (MAP): در زمان پرسنل کم، خودکار کردن فعالیت های کلیدی بازاریابی بسیار مهم است. این فناوری همچنین اجازه می‌دهد تا یک استیم پرورش شخصی‌تر و مرتبط‌تر که فرصت‌ها و درآمد را افزایش می‌دهد.

متمایز کننده غرفه

گاهی اوقات، همه غرفه‌های یک نمایشگاه تجاری ما را به یاد پایان «مهاجمان کشتی گمشده» می‌اندازند. در یک کلام، برای شرکت کنندگان “غافلگیر کننده”. اما هدف ما به عنوان بازاریاب این است که بر همه چیز غلبه کنیم و در بین رقبای خود در زمین برجسته شویم.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی استراتژی غرفه خود در نظر بگیرید:

  • شفاف باشید. به طور واضح به مردم بگویید که چه کار می کنید و چگونه کمک می کنید تا بدانند که باید متوقف شوند و توجه کنند.
  • متفاوت باش. در دنیایی که شرکت‌کنندگان تنها از 14 درصد از غرفه‌ها بازدید می‌کنند، متمایز بودن و تأثیرگذاری، تفاوت بین ترافیک انبوه و ترکیب با بقیه غرفه‌ها است.
  • از یک تم استفاده کنید. در یک بازار شلوغ، استفاده از یک موضوع در سراسر ارتباطات، به خاطر سپردن شما آسان‌تر می‌شود.
  • از داستان سرایی استفاده کنید. داستان ها به ما این امکان را می دهند که چیزها را بدون تجربه آن ها تجربه کنیم. وقتی از داستانی برای فروش استفاده می‌کنیم، به مردم کمک می‌کنیم دنیای جدیدی را که هنگام سرمایه‌گذاری روی محصولات و خدمات ما ایجاد می‌کنند، تجربه کنند.
  • یک فضای کاری موقت ایجاد کنید. شرکت کنندگان متوسط ​​زمان زیادی را در یک غرفه صرف نمی کنند. با تبدیل غرفه خود به یک فضای کاری موقت، زمان و مکالمه خود را افزایش می دهید.
  • تماس برای اقدام (CTA) داشته باشید. شرکت کنندگان را رها نکنید که حدس بزنند که چگونه باید با شما تعامل داشته باشند. برای اطمینان از وجود گام بعدی، یک فراخوان واضح برای اقدام داشته باشید.

پیگیری نمایش پست تجارت

پیگیری نمایش پست جایی است که شما فرصت ها را به دلار تبدیل می کنید. همچنین جایی است که بسیاری از سازمان‌ها نمی‌توانند بازدهی را که شایسته آن هستند ایجاد کنند. با اکثر سرنخ های تولید شده در رویدادها هرگز تماس گرفته نمی شود. بدتر از آن، بیشتر شرکت ها برای اولین تلاش خود برای فراخوانی سرنخ بسیار طولانی منتظر می مانند. دسته‌بندی سرنخ‌ها (A، B، C، و غیره) به شما کمک می‌کند تا «گرم» را در مقابل «گرم» و «سرد» اولویت‌بندی کنید.

دسته بندی بسیار مهم است زیرا داده ها نشان می دهد که اغلب اولین شرکتی که یک راه حل ارائه می دهد معمولاً برنده معامله می شود. بدون توجه به عوامل دیگر. استراتژی سه لایه ساده ABC به اطمینان از پیگیری به موقع، شخصی و مرتبط کمک می کند که به شما کمک می کند معاملات بیشتری برنده شوید.

نتیجه

بهینه سازی و نمایش ارزش نمایشگاه های تجاری شما فقط دشوارتر و پیچیده تر شده است. با تقویت استراتژی‌های خود، به‌کارگیری راه‌حل‌های فناوری، و پیروی از مراحل ذکر شده در بالا، تلاش‌های بازاریابی شما جهشی بزرگ در مسیر درست خواهد داشت.

زیرا، با نشان دادن واضح این موضوع که رویدادهای شما باعث فروش و کمک به اهداف کلی کسب و کار می شوند، در موقعیت بهینه ای قرار خواهید گرفت که برای بازگشت سرمایه نمایشگاه تجاری خود شناخته شوید (و پاداش بگیرید).

در مورد نحوه تقویت نمایشگاه های تجاری خود در Cvent’s بیشتر بخوانیدراهنمای نهایی برای بازاریابی نمایشگاهی

دانلود



منبع