نکات فنی اجرای کناف چیست؟

نکات فنی اجرای کناف چیست؟

بنابراین باید از دیوار مستقل نسبت به دیوار زمینه داخلی استفاده و اجرا گردد. بدین منظور بر اساس ضوابط و جزئیات مربوط به دیوار مقاوم در برابر حریق سازمان آتش نشانی مورد تایید باشد. طبق درخواست دستگاه نظارت در سقف با توجه به نقشه های تاسیسات و با نظر مهندس تاسیسات باید باشد.

این نوع تایل ها دارای خاصیت جذب صوت می باشند.سوراخهای روی تایل به شکل دایره هایی به قطر 8mmو12mm بوده که فاصله مرکز به مرکز این سوراخ ها از یکدیگر 36mm می باشد. دیوار چاله آسانسور از جمله دیوار های مهمی می باشد که باید در مقابل آتش سوزی مقاوم و غیر قابل نفوذ آتش باشد. جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است. بر اساس هزاران پروژه انجام شده در بازار سنجاق، تخمین هزینه خدمات را به شما نشان می دهیم. هزینه نهایی را دریافت کرده و تمام این موارد را در قرارداد ثبت کنید. پس بهتر است قبل از شروع کار، درباره این مخارج و هزینه‌های جانبی، با متخصص به توافق برسید.

یک متخصص حرفه‌ای با بازدید از محل نصب کناف، زیرسازی و مقاومت سازه اصلی را‌‌ می‌سنجد تا از وقوع خسارات احتمالی جلوگیری کند. بنابراین بهتر است در انتخاب مصالح و متخصص کناف‌کاری صرفه‌جویی نکنیم. رعایت‌نکردن استانداردهای اجرای کناف، به ترک‌خوردن و موج‌انداختن سطوح منجر می‌شود و هزینه دورریز مصالح و تعمیرات را افزایش می‌دهد. سقوط و خرابی سقف و دیوار هم از دیگر مواردی است که می‌تواند به بروز خسارات جانی منجر شود.

دیوارهای دکوراتیو یا تزئینی کناف

اگر نیاز به طراحی نور در سقف و بهینه‌ سازی نور محیطی داشته باشیم. مورد استفاده برای قرار دادن موقت پنل روی زیرسازی دیوار و انجام عملیات پیچ زنی است . درزهای انبساط و انقباض به طور معمول برای فواصل حداکثر هر ۱۵m در دیوارهای مستقیم پیشنهاد می شود. این درزها همچنین باید به نحوی طراحی شوند که با حرکات سازه بنا نیزهماهنگ باشند این درزها حرکات جانبی تا ۷mm را دفع می کنند.

  • مهم ترین مصالح سازنده این لایه­‌ی روکش، صفحات یکپارچه ی گچ برگ (کناف)، بتونه های درزگیر، بتونه های ماستیک، رنگ های پوشاننده، پیچ های اتصال و توری های تیپ هستن.
  • به شما پیشنهاد می‌کنیم مبلغ بیعانه را حتماً در قرارداد ثبت کنید.
  • هزینه نهایی را دریافت کرده و تمام این موارد را در قرارداد ثبت کنید.
  • وجود شکست ها در سقف در انتخاب سقف کاذب کناف تاثیر دارد و انتخاب مناسب سقف های دارای شکست سقف کاذب یکپارچه یا همان سقف کاذب کناف ثابت میباشد.

مگر در صورت درخواست مشتری بر ایجاد یک فضای اختصاصی خارج از کاتالوگ که این طراحی توسط تیم سمیران انجام شده. در هر دو صورت U36 هایی که به اندازه ی مورد نیاز بریده شده اند به این اتصال های HD90 متصل می شوند. بعد از تعیین وضعیت باربر بودن یا باربرنبودن نبشی ها، آویزها را طبق جدول استاندارد در فاصله ای بین 85 الی 110 سانتی متری ازهم اجرا می کند. چگونه وارد بازار کار معماری شویم؟ یادگیری چند نرم افزار تخصصی در زمینه طراحی معماری و دکوراسیون یکی از بهترین روش ها میباشد که با …

سقف ها و ديوارهاي جدا کننده(تيغه) کناف سازه هاي يکپارچه گالوانيزه هستندکه صفحات روکش دار گچي و سيماني بر روي آنها پيچ ميشوند. درز بين صفحات با بتونه درزگيري پر شده و سطوح صاف به وجود آمده رنگ آميزي ميشود. عموما این سقف ها از جنس آلومینیومی هستند که قطعات داخلی آن ها گچ می باشد. کناف امروزه از مهم ترین و پراستفاده ترین عناصر ساختمانی محسوب می شود و در واقع نسلی جدید از گچ به شمار می رود که در کلیه افعال ساختمانی می توان از آن استفاده نمود.

بدین صورت که اگر یک ساختمان قدیمی را داشته باشید و بخواهید آن را نوسازی کنید، می توانید از کناف کاری استفاده کنید که در نوع با سازه و بدون سازه وجود دارد. دو گزینه ذکرشده تنها بخش محدودی از کناف کاری به شمار می روند و شما با بررسی بیشتر می توانید با موارد گسترده تری روبه رو شوید. بنا بر آنچه گفته شد سرپرستي و اجراي سقف کاذب کناف نياز به تخصص خاصي دارد و در صورت اجراي نامطلوب سيستم هاي کناف، در صورت عدم رعايت آنچه گفته شد نمي توان کناف را مورد سرزنش و نقد قرار داد. زيرا کناف هم مانند ساير سيستم هاي برتر ساختماني، سالهاست در جهان به عنوان سيستم اصلي اجراي ديوار و سقف کاذب مورد استفاده قرار ميگيرد.

دستمزد نصب کناف سقف با ارتفاع سقف ارتباط دارد؟

از کناف RG با توجه مزیت زیبایی آن به‌عنوان دیوارهای جداکننده استفاده شده و به نسبت سایر مدل‌های کناف‌ قیمت ارزان‌تری دارد. از این رو معماران پروژه‌های ساختمانی علاقه خاصی برای خرید و نصب کناف RG در واحدهای خود دارند. رنگ‌آمیزی، نقاشی و طراحی نقش و نگار بر روی دیوار از زمان‌های بسیار قدیم همراه با زندگی انسان بوده ولی در ساختمان‌های آپارتمانی اهمیت زیبایی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. در چند دهه گذشته قسمت سقف ساختمان نیز از نگاه معماران و طراحان داخلی ساختمان دور نمانده و با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و خلاقیت نوین اقدام به استفاده از محصولی خاص و شگفت‌انگیز کناف بر اجرای کناف سقف روی سقف نمودند.

دکوراتیو کردن سقف کناف در صورت تمایل: