هوشمند سازی ساختمان هوشمندسازی ساختمان خدمات هوشمند سازی ساختمانهوشمند سازی ساختمان هوشمندسازی ساختمان خانه هوشمند

هوشمند سازی ساختمان هوشمندسازی ساختمان خدمات هوشمند سازی ساختمانهوشمند سازی ساختمان هوشمندسازی ساختمان خانه هوشمند

پردازنده اطلاعات را از سنسور ها دریافت کرده و آنها را با دستورات از پیش تعیین شده ای ادغام می کند. سنسور ها هم وظیفه جمع آوری اطلاعات محیطی به شکل لحظه ای و اعلام آنها به پردازنده را بر عهده دارند. مجموعه این تجهیزات و فعالیت های آنها اساس کار هوشمند سازی ساختمان BMS است و به این ترتیب شما می توانید از امکانات و قابلیت های بی شمار یک مجموعه هوشمند بهره مند شوید. آخرین مورد از خدمات مرکز هوشمند سازی ساختمان IRAN BMS مربوط به سیستم صوتی و تصویری هوشمند است. این سیستم می تواند بر حسب انتخاب شما شامل اسپیکر های سقفی، متصل به تلفن همراه کاربر از طریق بلوتوث و یا تجهیزات دیگر باشد. سیستم تصویری هم معمولا شامل کنترل کلیه تجهیزات تصویری منزل از طریق پنل دیواری و تلفن همراه است.

  • هوشمند سازی ساختمان در تهران با استفاده از برندهای مختلف و با روش های متنوع انجام می شود.
  • همچنین کنترل مرکزی یا محلی قابلیت ارسال فرمان های لازم را به انواع کلیدها، تایمرها و دیمرها دارا می باشد.
  • اگر ساختمانی هنوز ساخته نشده و برنامه هوشمند سازی با سیم برای آن مد نظر است، از ابتدا نوع سیم کشی و تابلوی برق مخصوصی برای آن تعیین خواهد شد.
  • هوشمند سازی خانه ایده ای عالی در زمینه محاسبات است ، این امر زمانی اهمیت زیادی پیدا می کند که از مفهوم اینترنت اشیا برای دستیابی به این پیاده سازی استفاده شود.

از اين رو گذراندن دوره هاي آموزشي سيستم مديريت ساختمان به کليه علاقه مندان و شاغلان در حوزه پيشنهاد مي شود . در اين نرم افزار ها با استفاده از اشياء گرافيكي متفاوت ، كنترل همه جوانب ساختمان را به راحتي در دسترس عموم قرار خواهد گرفت . کلید لمسیِ وایرلسی برای ماژول وای فای بدون نیاز به سیم‌کشی و امکان نصب ماژول وای فای کنار مصرف کننده دارای پنل شیشه‌ای ضد خش و نشانگر LED دور رنگ کلید لمسی با طول عمر ۱۰۰۰۰۰… سنسورها بخش جدایی ناپذیر از ساختمان های هوشمند هستند و نقش مهمی در جمع آوری داده هایی دارد که در رابطه با تصمیم گیری در مورد اختصاص منابع مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال، آمار ورود و خروج افراد به داخل و خارج ساختمان را به راحتی استخراج کنیم تا اطلاعاتی در مورد موقعیت افراد در زمانهای مشخصی از روز را بدست آوریم و متوجه شویم که چه منطقه ای بیشترین ترافیک را داشته است. شرکت کیانی اسمارت طراح و مجری متخصص در زمینه هوشمندسازی و اتوماسیون ساختمان فعالیت خود را با نمایندگی رسمی برند INTERRA از سال 1389 با مدیریت مهندس امیر حمزه کیانی آغاز کرد.

مراحل هوشمند سازی

در این مواقع به راحتی می‌توان این کارها را با لمس یک دکمه و با سناریوها انجام داد. در روش هایی که بدون استفاده از سیم دستگاه ها و تجهیزات با یکدیگر ارتباط دارند، از پروتکل هایی مانند ENocean ،Zway ،Zigbee و … استفاده می شود. در هنگام وقوع آتش سوزی در یک طبقه از ساختمان، سیستم اعلان حریق عمل کرده و از توقف آسانسور در آن طبقه جلوگیری می شود.

اجرای پرژه هوسمند سازی ساختمان، منجر به افزایش کیفیت زندگی، کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه انرژی و در نهایت باعث ایجاد حس آرامش و آسایش در ساکنین ساختمان می گردد. مصرف هدفمند و هوشمندانه انرژی یک راه حل کاملا موثر در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش اثرات مخرب زیست محیطی است . هوشمند سازی به ما کمک میکند بتوانبم با استفاده از تجهیزات ویژه جهت محقق شدن این امر قدم برداریم . فناوری های هوشمند استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و پاک را تقویت میکند و به ما این امکان را میدهد تا با استفاده بهینه از انرژی های موجود جایگزین سوخت های فسیلی ، از هدر رفت انرژی و همچنین آسیب رساندن و تخریب محیط زیست جلوگیری کنیم.

سيستم مديريت ساختمان | BMS

فن کویل، یونیت داخلی یا کانال هوا و دریچه از اصلی ترین تجهیزات این بخش است. دتکتورها انواع مختلفی دارند که در سیستم های مختلف اعلام حریق به کار گرفته می شوند. هر دستگاه یک آدرس منحصر بفرد دارد که سامانه در صورت فعال شدن این دستگاه ها مکان دقیق آن ها را تشخیص می دهد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم مشاوره مرکز هوشمند سازی ساختمان ایران بی ام اس تماس بگیرید. اگر بخواهیم حدودا هزینه هوشمند سازی ساختمان را برآورد کنیم بهترین روش ابتدا مطالعه قابلیت ها و انتخاب نیازها سپس تماس و مشاوره با شرکت های هوشمند سازی ساختمان است. با این روش می توانید قابلیت های بیشتری را با قیمت کمتری خریداری نموده و از آن استفاده کنید در این دو نکته مهم و ضروری قابل ذکر است نکته اول گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات و نکته دوم ضمانت تامین محصولات در هنگام خرابی است. BMS در تنظیم و کنترل سیستم های ولتاژ بالا بدون تأثیر بر راحتی ساکنین در داخل ساختمان کمک می کند. باید در نظر گرفته شود که حتی اگر هزینه نصب اولیه سیستم هوشمند سازی ساختمان بطور قابل توجهی زیاد باشد ، هوشمند سازی ساختمان خود هزینه را به عنوان صرفه جویی در انرژی در چهار تا پنج سال آینده باز می گرداند.

نکاتی در مورد آموزش هوشمند سازی ساختمان

هوای با کیفیت تر، راحتی جسمی، امنیت، بهداشت، نورپردازی و حتی دسترسی به اتاق و فضای مناسب می توانند راحتی را برای کاربران به ارمغان بیاورند تا کاربران بتوانند عملکرد خوبی خانه هوشمند آکو داشته باشند. هوشمندسازی ساختمان موجب تولید حجم زیادی از داده های با ارزش می شود و این چیزی است که ساختمان های معمولی به سادگی آن را انجام نمی دهند. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که هوشمندسازی یک هزینه ثابت ندارد و برای هر ساختمان منحصر به فرد است. وجود سنسورهای مختلف باعث می‌شود که بتوانید زمانی که در منزل هستید شرایط را مطابق با علاقه تان تنظیم کنید و یا زمانی که خارج از خانه هستید از شرایط داخل خانه اطمینان حاصل کنید.