هولدر دریچه کولری ارلدام  Earldom ET-EH53 فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل

جهت استعلام و دریافت لیست قیمت دریچه کولر آبی آلومینیومی،چوبی،آهنی و پلاستیکی به شماره تماس واتس آپ تهران دما پیغام دهید. هر کدام از متریال ها با توجه به کیفیتشان هزینه ی متفاوتی دارند. اما یک موضوع همواره وجود دارد و آن اینکه خرید دریچه کولر آلومینیومی بدون شک قیمت بیشتری نسبت به دریچه های آهنی خواهد داشت. بی شک امروزه دریچه های آلومینیومی از پرکاربردترین دریچه های مورد استفاده هستند. در ساختار این دریچه ها از دو نوع پره استفاده شده است که انواع عمودی در جلو و موارد افقی در پشت دریچه وجود دارد.

این مدل از دریچه ها دارای دمپر است که به بهتر شدن فعالیت آن در زمینه تنظیم کردن فشارهوا و انسداد ورود هوا کمک می کند. دریچه کولری دارای فریم (قابی) از جنس پروفیل آلومینیوم و پره هایی از جنس ورقه آلومینیوم هستند. وزن ورقه های آلومینیوم استفاده شده در پره های آنها بسیار سبک بوده و به حرکت و فعالیت آزادانه این پره ها کمک می کند. می توان دریچه های هوای کولری را براساس خواست و نیاز مشتری با رنگ کاور کرد.

البته امروزه تکنولوژی ساخت دریچه های کولر بسیار افزایش داشته که همین مورد نیز بر روی قیمت بسیار تاثیر گذاشته است. با این توضیح لازم است تا شما در ابتدا کاربرد خود را به روشنی مشخص نمایید. این دریچه از نوع سقفی است و قابل نصب در سقف های تا ارتفاع 4 متر می باشد. دریچه کولر سقفی چهارگوش برای هدایت هوا از یک تا چهار سمت با زاویه ی پرتاب باد 180 درجه و یا 90درجه در سیستم هوای رفت مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات مشابه

به همین دلیل می توان گفت ورق با ضخامت 1 بهترین و مناسبترین گزینه، هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت می باشد. از گذشته تا به امروز یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت دریچه کولر نوع متریال مصرفی در زمان ساخت است. هزینه ی محصولات آهنی و آلومینومی بر اساس اینچ و جنس چوبی بر اساس ابعاد تعیین می شود.قیمت دریچه کولرگالوانیزه نسبت به دریچه تنظیم هوا آلومینیومی ارزان تر می باشد. در هنگام قیمت گذاری بر روی دریچه هوا ابعاد (طول و عرض) محصول نیز تأثیر گذار دریچه کولری است. یکی دیگر از عوامل مهمی که در زمان ارزیابیقیمت دریچه کولرمورد بررسی قرار می گیرد دستمزد متخصصین کارخانه می باشد.

دریچه کولر گرد بلندگویی

چرا که این شرکت تمامی دریچه کولرها را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می کند. تهران دما این تضمین را به مشتریان خود می دهد که دریچه کولرهای خود را با استفاده از بهترین متریال ها تولید می کند. همچنین شرکت تهران دما خدمات پس از فروش دریچه کولر را به مشتریان خود ارائه می نماید. اگر کانال کولر یک محیط به گونه ای باشد که در درون سقف نضب شود، این محصول بر روی آن نصب می گردد. مشتریان در هنگام خرید دریچه کولر سقفی، می توانند مدل های متنوعی را مشاهده و تهیه کنند.

  • خرید اینترنتی دریچه کولر سبب افزایش سرعت در خرید شده است و همچنین مشتریان ازطریق تهیه ی محصول از این روش می توانند کالاهای خود را در محل کار و یا خانه ی خود دریافت کنند.
  • هولدر یسیدو از کاربردی ترین محصولاتی است که میتوانید برای خودرو و خانه خود تهیه کنید.
  • فوق العاده سبک و انعطاف پذیر است و قابلیت تغییر سایز دارد به همین دلیل برای گوشی های موبایل در هر سایزی متناسب است.
  • کاربرد دریچه کولر امروزه به عنوان یک دکوری زیبا نیز می باشد.
  • از این رو، اکثر دریچه ها مستطیلی شکل ساخته می شوند و پره ها به طور ساده ای به صورت عمودی و افقی قرار می گیرند.
  • خرید دریچه کولر امروزه پس از ساخت ساختمان یکی از اقدامات اصلی است که سازندگان و مالکان ملک باید انجام دهند.
جنس این مدل دریچه کولر عموماً از آلومینیوم است ، اما بنا به درخواست کارفرما از آهن و استیل هم ساخته می شود . عرض فریم دریچه کولر خطی بین ۳ تا ۵ سانت متغیر است و جای پیچ ها روی فریم تعبیه میشود . این دریچه کولر به دو صورت دمپر دار و بدون دمپر قابل تولید است . اگر کولر یا دمنده ، یک خروجی را تغذیه کند نیاز به دمپر نیست . اما اگر کولر یا دمنده ، به چند انشعاب متصل باشد برای تنظین ، کنترل یا انسداد جریان هوا در پشت دریچه کولر از دمپر استفاده خواهد شد .

دریچه تایلی با وظیفه هوارسانی به محیط یکی از انواع دریچه هایی است که بصورت سقفی هوارسانی می کند و درواقع یکی از منشعبات دریچه های سقفی می باشد. ارزان ترین سیستم سرمایشی که دوام بالایی دارد، کولر های آبی هستند. کولر های آبی نسبت به سایر کولر ها، هزینه های کمتری را در پی دارند. دو نوع جنس دیگر از جمله چوب یا ام دی اف و پلاستیک نیز در ردیف متریال های تولید برای این دریچه کولر می باشند.

دریچه کانال

هولدر دریچه کولری ارلدام  Earldom ET-EH53 فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل