وکیل مهاجرت وظایف وکیل مهاجرت چیست انتخاب هزینه ها-بیات گروپ

از سوابق مینا یوسفی وکیل مهاجرت می توان به بیش از ۱۰ سال سابقه کار و تجربه و ۲ سال سابقه مدیریت کل انجمن ICAIC اشاره کرد. نکته بسیار مهمی که در خصوص پیدا کردن وکیل مهاجرتی وجود دارد آن است که موسسات مهاجرتی باید حتما مجوزهای قانونی لازم را داشته باشند . همچنین لازم است که به حوزه فعالیت موسسات مهاجرتی توجه شود ؛ چرا که بعضا مجوز فعالیت برخی موسسات مهاجرتی ، محدود به کشور یا کشورهای خاصی است و خارج از آن ها ، مجوز و تخصص لازم برای انجام فعالیت مهاجرتی را ندارند . اگر چه شما حق داشتن وکیل مهاجرتی را در 100% مواقع ندارید ، اما در صورت نیاز این حق را دارید که یک وکیل در دسترس داشته باشید. هنگامی که با یک وضعیت اضطراری مواجه می شوید ، یک وکیل باید بتواند به سرعت به وضعیت شما پاسخ دهد. حتی زمانی که تمام مدارک شما تکمیل شد، معمولاً اداره ویزا و مهاجرت جزئیات بیشتری را می خواهد.

خدمات مهاجرت و اقامت

در اغلب موارد یک قیمت ثابت برای خدمات مهاجرتی وجود ندارد چون مقدار زمان و زحمتی که برای هر پرونده اختصاص می یابد متفاوت است که مشاور مهاجرتی باید دستمزدی متناسب با آن پرونده دریافت نماید. متاسفانه برخی موسسات قیمت های بسیار بالایی را برای یک پرونده به بهانه تضمین آن دریافت می نمایند که همانطور که در بندهای بالا ذکر شد غیرقانونی است. اما توجه داشته باشید از طرفی دستمزد پایین نیز ممکن است به قیمت کاهش کیفیت خدمات تمام شود.

به پادکست زیر در رابطه با وکیل مهاجرت توجه نمایید

اگر نیاز به درخواست تجدیدنظر باشد، معمولاً هزینه‌ای در حدود 5 هزار تا 10 هزار دلار گرفته می‌شود، پس به‌صورت کلی اگر می‌خواهید وکیلی استخدام کنید و شرایط شما برای دریافت ویزا و اقامت مساعد است، بیشتر از سه هزار دلار خرج نخواهید داشت. شما نیز باید اطلاعات را به‌صورت کامل در اختیار وکلا قرار بدهید تا بتوانند دید خوبی از موقعیت شما داشته باشند و بهترین تصمیم را از نظر تجربه منتقل کنند. اگر خودتان بخشی از پرونده را بپوشانید و با تمامی مسائل، وکلا را آشنا نکنید، ممکن است در آینده به مشکل برخورد کنید و کیس شما موفق نشود. نزدیک بودن فرهنگ ترکیه سبب شده ایرانیان توجه ویژه‌ای برای زندگی در این کشور داشته باشند؛ چراکه راحت‌تر می‌توانند در این اجتماع تازه جا بیفتند و دوستانی پیدا کنند. آب‌وهوای ترکیه نیز به شرایط ایران نزدیک است و ایرانیان تغییرات چندانی را مشاهده نخواهد کرد که برای زندگی مساعدتر است. همگی این موارد سبب شده‌اند که ترکیه مقصد خوبی برای کار و سرمایه‌گذاری تلقی شود.

وکلای مهاجرتی در امور مربوط به مهاجرت، ویزا، اقامت، تنظیم وضعیت و مدارکو سایر مهاجرتها، در امور مهاجرت در دادگاههای مهاجرت و دادگاههای فدرال به موکل خود جهت مهاجرت آسان و سریع بیشتر بخوانید کمک می کنند. برای آنکه بتوانید با این مدارک آشنا شوید و حتی اینکه بتوانید آن‌ها را به بهترین شکل کنار هم گردآورید، نیازمند کمک افرادی هستید که قبلاً این مسیر را طی کرده‌اند. بدون گرفتن کمک از چنین اشخاصی، تنها مسیر مهاجرتی شما پیچیده‌تر از قبل خواهد شد و شما باید تمامی موارد را خودتان جست‌وجو کرده و مطالعه کنید. این هزینه در هنگامی که شما به اندک زمانی برای کارهای خود احتیاج دارید شما را تحت‌فشار قرار می‌دهد.

  • آن‌ها با ارائه تمامی خدمات آنلاین ومشاوره حقوقی حضوری در این زمینه می‌توانند شما را راهنمایی کنند.
  • باید اشاره کرد که یکی از وظایف وکلای مهاجرت در تورنتو ارائه گزارش از فرآیند پرونده به شما است که با استفاده از آن می توانید به صورت دقیق از شرایط و پیشرفت پرونده خود مطلع شوید.
  • ترکیه کشوری که در همسایگی ما قرار دارد، سالانه میزبان مردم ایران برای مهاجرت است.
  • در بعضی از موارد افرادی وجود دارند که روش سخت مهاجرتی را انتخاب کرده اند و با توجه به سوابق تحصیلی و شغلی خود، روشی آسان تر برایشان وجود دارد.
  • از آنجایی که امر مهاجرت فرایندی پیچیده و زمان بر هست، مشاوره با وکیل یا مشاور مهاجرت قطعا می تواند به شما کمک کند.
وکیل مهاجرت وظایف وکیل مهاجرت چیست انتخاب هزینه ها-بیات گروپ

آن‌ها با ارائه تمامی خدمات آنلاین ومشاوره حقوقی حضوری در این زمینه می‌توانند شما را راهنمایی کنند. همان‌طور که در بندهای بالاتر هم اشاره کردیم، دانش فنی و تخصصی وکیل مهاجرت از دیگر ویژگی‌های مهم او محسوب می‌شود که همواره باید به‌روز باشد. توجه داشته باشید که وکیل مهاجرتی خوبی باید دارای مدرک دانشگاهی و پروانه وکالتی معتبر باشد.