پرده پانچ ارزان قیمت از کجا بخریم؟ دانش‌چی

این مدل پرده را شما میتوانید به عنوان پرده پذیرایی، اتاق خواب و حتی پرده اداری در محیط خود به راحتی نصب و استفاده کنید. کافی است فقط چوب پرده گرد را از درون حلقه ها عبور داده و سپس چوب پرده را به پایه های آویزان کنید. پرده های هازان از الیاف نخی و پنبه ای می‌شوند و بافت آنها بسیار محکم و با کیفیت می باشد .

پرده های هازان یا پانچی نمایی کاملاً مدرن و شیک دارند و می توانند با طرح های مختلف و انعطاف پذیری در مدل و نقش پرده برای انواع محیط انتخابی هوشمندانه محسوب شوند . با رعایت نکات گفته شده و در نظر گرفتن محیط می توانید یک انتخاب عالی داشته ویستاپرده باشید . همچنینپرده پانچی به دلیل داشتن درصد بالایی از نخ و پنبه در الیاف خود به راحتی شسته می شوند از این نظر نیز رده سری با آنها نخواهید داشت . ولی از آنجایی که بیشتر عکسهای چاپی روی این نوع پرده ها هستند به این نام معروف شده اند.

  • پرده‌های پانچی همچنین محیط‌های کوچک مانند اتاق خواب را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند.
  • یا حتی با دیدن یک عکس، حال روحی ما خوب می شود و از آرامش لبریز می شویم.
  • به دلیل وجود چاپگرهایی که توانایی چاپ عکس روی پارچه را دارند این پرده ها تنوع بی نظیر پیده کرده اند.

مزیت دیگر خرید پرده آماده، امکان استفاده از آن در اماکن و فضاهای اداری و کاری است. همان طوری که گفته شد، طراحی پرده ی پانچ بسیار ساده است و همین امر نیز چاپ و ساخت و در نتیجه نصب آن را بسیار سریع و آسان کرده است. شاید پرده های قدیمی که دردسر خرابی قرقره و سایر اجزای آن را داشتند به یاد بیاورید؛ پرده های پانچ به دلیل سادگی طراحی، عاری از تمام این مشکلات هستند.

، خشک شویی و شوروم یا همان فروشگاه اختصاصی پرده با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال با ارائه خدمات پس از فروش سعی بر این دارد که بهترین و مرغوب ترین کالا با منصفانه ترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما میتوانید با شماره گیری شماره های ۵۵۸۶۷۹۹۸ و ۵۵۸۸۲۷۷۰ جهت حضور در فروشگاه تماس حاصل نمایید. در گذشته برای دوخت این مدل از نوار پرده های سوراخدار استفاده میشده است. به این صورت که نوار پرده را به صورتی که تعداد سوراخ های آن ها زوج باشد به بالای پارچه میدوخته اند و سپس پارچه را از محل های معین سوراخ و حلقه را چفت میکردند.

پرده پانچ چاپی

همین طور می‌توانید برای محل کار خود پرده تصویری دلخواهتان را به روش اینترنتی یا حضوری در شهر قم خرید نمایید. برای انواع فضای تجاری نیز می‌توانید از پرده‌های تصویری طراحی شده متناسب با فضاهای تجاری انتخاب نمایید. چاپ دی تولید کننده و عرضه کننده مستقیم پرده‌ چاپی تصویری است که از مرحله‌ طراحی تا عرضه‌ حضوری و اینترنتی محصول در شهر قم و تمامی شهرهای ایران خدمات ارائه می‌دهد. پرده پانچی نوعی پرده چاپی پانچ شده است که روی پارچه‌های مناسب یعنی پارچه مخمل یا کتان یا بصورت پانچی ساده دوخته می‌شود. پرده پانچ در عین ساده بودن بسیار شیک و زیباست و از مدل‌های جدید پرده 2020 و 2021 به پانج حساب می‌آید که تنوع طرح بالایی دارد که در. این نوع پرده تصویری مناسب برای تمام فضاهاست و می‌توان از آن ب پانچ پرده به بهترین روش ممکن و به صورت یک طرفه در چاپ دی انجام می‌شود.

جنس پرده های پانچی یا هازان چیست ؟

این مدل پرده‌ها با عبور چوب‌پرده از میان حلقه‌های پرده نصب می شوند. این مدل پرده با انواع مختلفی از پارچه ها مانند مخمل، کتان، ساتن و حریر تولید می گردد. برای معرفی پرده های جدید پانچ؛ اولین مزیتی که به ذهن هر فرد میرسد، قیمت پرده پانچ است که نسبت به نمونه های دیگر پرده ؛ پرده های ارزان ولی با کیفیت بالا می باشد. از نظر کیفیتی جنسی حدود چند برابر بهتر از پرده های عادی و معمولی سنتی دارند که این موضوع به دلیل تفاوت پارچه در ساخت پرده پانچ ساده و شیک است.

پرده پانچ ارزان قیمت از کجا بخریم؟ دانش‌چی

لازم بذکر است کارشناسان ما در تمامی مراحل خرید (اندازه‌گیری، انتخاب پارچه و رنگ و نصب) به صورت رایگان آماده مشاوره به شما عزیزان خواهند بود. برای هر رنگ three نوع جنس موجود است و شما از بین آنها یکی را انتخاب می‌کنید. در نهایت بعد از مشخص کردن ارتفاع پرده مورد نظر خود به درگاه وصل شده و خرید خود را نهایی می‌کنید. سلام؛ بله، پرده پانچ به دلیل تنوع بالا در طرح و مدل، استفاده از آن محدودیتی ندارد. زمانی که پرده مدرن پانچ درگیر لکه‌های قوی و قدیمی شود باید پس از جداسازی آن از میل پرده ابتدا به صورت دستی با کمی آب و صابون محل لکه را بشویید.

قیمت و خرید پرده آماده پانچی