چگونه روند افزایش فالوور اینستاگرام خود را چند برابر کنیم

به نظر شما چه دلایلی باعث می شود فالوور پیج را آنفالو کند؟ کافه اینستا: کافه اینستا یکی از برنامه های جذب فالوور ایرانی است که متاسفانه سرور ضعیفی دارد و معمولا هم از طریق اینستاگرام بسته می شود. برای گذاشتن پست در اینستاگرام راه های مختلفی وجود دارد که در این قسمت تمامی این راه ها را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد. البته شاید محتوای شما به هر دو جنس مرد و زن مرتبط باشد، در این گونه محتواها ارائه این محتوا بسیار مهم میباشد. ریزش فالوور به طور کلی به این معنا است که شما بعد از خریداری فالوور، با از دست رفتن فالوور های خود مواجه شوید؛ این موضوع می تواند برای هر پیج اینستاگرام بسیار بد باشد. باید بدانیم که برای جلوگیری از ریزش فالوور چه باید کرد و خوب بدانیم که برای چنین پیشگیری یا جلوگیری یک ساعت بعد هم دیر است و باید از همین حالا دست به کار شد. در مجموع باید گفت که می توانید از اصول سئو در شبکههای اجتماعی، به عنوان یک نیروی کمکی برای جذب فالوور استفاده کنید، چون بسیاری از این اصول، فقط مختص به سایتها نیست. این کار به مخاطب شما اجازه میده بیشتر درگیر شما باشه یا بیشتر بیزنس شما رو دنبال کنه؛ در نتیجه امکان جذب فالوئر بیشتر هم براتون فراهم میشه.

در ابتدا میخوایم به شکل کلی به این سوال جواب بدیم که چه جوری فالوورهای اینستاگرام رو بیشتر Video downloader Instagram کنیم؟ بدون تردید یکی از راههای جلوگیری از کم شدن و ریزش فالوور اینستاگرام این است که بتوانیم شخصیت برند خود را به درستی به مخاطبان و کاربران منتقل کنیم. لیست پیشنهاد اینستاگرام یا Suggestion list قابلیتیه که باعث میشه در بعضی مواقع یه لیست پیشنهادی از اکانت یا صفحات شخصی کاربران دیگه به شما ارائه بده. برای مثال اگر در توییتر فعال هستید یا بلاگر یوتیوب هستید، میتوانید به دنبال کنندههای خود، پیشنهاد کنید تا پیج اینستاگرامی شما را نیز فالوو کنند. برای همه ما که در فضای مجازی فعال بوده و به برندینگ شخصیت یا نماد تجاری خود اهمیت میدهیم، بسیار مهم است که فالوورهای خود را حفظ کرده و در نگهداشت و حتی روند افزایشی آنها تلاش کنیم.

بیش از این مقدار ممکن است که آسیب زندده باشد. اگر کپشنهای جذاب ننویسید، نیمی از راه شکست و ریزش فالوور در اینستاگرام را طی کردهاید. قرار گرفتن در این لیست یه راه عالی برای جذب فالوئر بیشتره. در این لیست میتوانید از جوایز رایگان امیگو استفاده کنید ، همچنین پایینترین قیمت در کل کشور را تضمین کرده که با رایگان هیچ فرقی ندارد. ریزش فالوور اینستاگرام در کل به نوع فعالیت شما در اینستاگرام و رعایت قواعد و قوانین اینستاگرام بستگی دارد. مخاطبان خود را دعوت به فعالیت کنید. این یعنی این که میتونید بیوی خود رو بدون تغییر Username عوض کنید. می توانید با برنامه ریزی این ربات ها این امکان را ایجاد کنید که از روی کامپیوتر در زمان خاصی پست به اشتراک گذاشته شود.

افزودن فالوور به روشی واقعی و فعال با افزودن فالوور کاذب و غیرفعال کاملاً فرق دارد. در این مقاله تیم تحلیل وب متریک سعی دارد تا با بهره گیری از منابع معتبر از جمله سایت هاب اسپات، 8 تکنیک سئوی کمتر شناخته شده را بیان می کنیم تا به کمک آن، نتیجه بهتری از عملکرد خود در این شبکه اجتماعی بگیرید. در این مقاله ما قصد داریم که با شما 12 ترفند جذب فالوئر در اینستاگرام به اشتراک بزاریم. رشد اکانت اینستاگرام شما شاید به راحتی استفاده کردن از اون نباشه اما ما اینجاییم تا به شما چند ترفند و استراتژی برای پیدا کردن فالوور در اینستاگرام یاد بدیم. اینفلوئنسرهای زیادی بعد از فهمیدن این ترند ازش استفاده کردن.

6. فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال کنید: وقتی فالوورهای اینستاگرام خود را شاد می کنید ، نتیجه رشد مخاطبان را به سرعت مشاهده خواهید کرد. سعی کنید که کیفیت و کمیت پیج خود را با هم جلو ببرید. اگر پیج شما دارای تصاویری نامرتبط، رنگهای ناسازگار و کیفیت متفاوت باشد، این مسئله عاملی برای ریزش فالوورهای شما خواهد بود. با این کار فالوور های زیادی جذب پیج میشوند. وقتی شما در پیج پرطرفدار و پربازدید تبلیغات می کنید؛ تمام فالوورهای آن پیج تبلیغات شما را می بینند و ممکن است وارد پیج شما شوند. اگر به دنبال فعالیت موثر در شبکههای اجتماعی هستید و میخواهید در زمینه تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات دیجیتال فعالیت داشته باشید میتوانید با شماره 22916722 جهت ارتباط با مشاوران شرکت تبلیغاتی لاوان تماس بگیرید. کمپینهای تبلیغاتی برای کاربران اهمیت خاصی نداره. با کپشنهای طولانی و جذاب به مخاطب اجازه بدید بیشتر از شما یاد بگیره یا اطلاعات بیشتری از برند شما یا کمپین تبلیغاتی شما بدونه. به عنوان مثال می توانید از کاربران بخواهید با ایجاد یک هشتگ خاص پست هایی را برای شما منتشر کنند و یا از آنها بخواهید که دوستان خود را در پست مورد نظر منشن کنند.

این لیست رو اینستاگرام با توجه به مواردی هوشمندانه انتخاب کرده. این گونه میتوانید روی این که چه چیزی را قرار است برای بازدیدکنندگان خود با این هدف به نمایش بگذارید، مشخص کنید و محتوای درست را انتخاب کنید. این ترفندهای برای پیدا کردن فالوور واقعی هستن، نه فالوور فیک! با داشتن محتوای ویدئویی جذاب، پیدا کردن فالوئر در اینستاگرام خیلی راحتتر میشه. متاسفانه خیلی از صفحات در اینستاگرام در ابتدای فعالیت خود فقط به دنبال افزایش کمیت هستند و حتی برای تغییر ویترین خود فالوور فیک خریداری میکنند و از ارسال پستهای فراوان در طول روز هیچ نگرانی ندارند اما پس از مدتی شاهد ریزش فالوورهای خود در اینستاگرام هستند و عجیب است که شگفت زده میشوند.

در این مسیر بایستی صبور باشید و بر طبق برنامهای که برای خود چیدهاید پیش بروید تا به موفقیت برسید. طبق اخرین تحقیقات صورت گرفته کپشنهایی با کلمات بیشتر، بازخورد بهتری از کاربران دریافت کردن. خصوصی کردن پروفایل: به صورت پیشفرض، تمام تصاویر اینستاگرامی شما در حالت عمومی قرار دارد و بنابراین هرکسی میتواند پستها را مشاهده کند. پس بنابراین شما نباید به فکر استفاده از اپلیکیشن های افزایش فالوور باشید، زیرا با استفاده از آنها انگار زهری را به پیج کسب و کار خود در اینستاگرام تزریق کرده اید. اینستاگرام به صورت دوره ای برای مواجه با تخلفات، تغییراتی را در الگوریتمهای خود انجام می دهد که این تغییرات می تواند موجب ریزش فالوورهای شما شود، بنابراین از آخرین قوانین و استراتژیها در اینستاگرام با خبر باشید.

آیکون آدمک: که این آیکون نیز صفحه پروفایل شخصی شما را باز میکند که ائم از پست ها یعنی تمامی عکسها و یا ویدئوهایی که به اشراک گذاشتهاید و همچنین استویهای داستانهای برگزیده و تعداد دنبال کنندهها و دنبال شوندگان شما است . 5. در این مرحله میتوانید با فشردن دکمه Share که در مقابل عکس پروفایلتان است استوری را به اشتراک بگذارید. هرکسی میتواند پستهای اصلی شما را درون استوری خود قرار دهد. در این مقاله قرار است راههای جلوگیری از ریزش فالوور اینستاگرام و دلیل مهم آن را با شما به اشتراک بگذاریم اما اجازه بدهید در همین قدم اول بگوییم که مهمترین دلیل، وقوع بی اعتمادی به شما از سوی فالوورها است، اگر صداقت و درستی و شفافیت را از دست بدهید، همه چیز را از دست دادهاید.

توجه داشته باشید که با اینکه استوریها بعد از ۲۴ ساعت حذف میشوند، میتوانید بهترین استوریها را در قالب هایلایت ذخیره کنید. یعنی اینکه وقتی من به صفحه شما میام اونقدر از دیدن مطالب شما لذت ببرم که در نهایت شما رو فالو کنم. درست است که مدیریت صفحه این شبکه اجتماعی به صورت حرفه ای کار بسیار دشواری است اما این بهانه خوبی برای اینکه به سراغ امتحان روش های بی نتیجه بروید، نیست. این بدان معناست که پستهایی با تعامل بالا، به بالاترین سطح میرسند و پستهایی با تعامل کم، هرگز دیده نمیشوند. در حقیقت میکرو اینفلوئنسرها بالاترین ریتینگ (حدود 7%) در پستهای خود دارند؛ با وجود این که فالوئرهای اونها حدود 25k است. برندها از این پلتفرم برای تولید محتوا به صورت سریالی استفاده میکنن. و این باعث می شود پست شما به صورت ویروسی پخش شود.

با این ترفند با کمترین زمان بیشترین نتیجه را می گیرد و هزینه ای که برای ادمین اینستاگرام در نظر گرفته اید جبران می شود. این یعنی که شما در لیست پیشنهادی زمینهی فعالیتی خودتون برای سایر برندها و اینفلوئنسرها ظاهر میشید. اگه محصولی ندارید میتونید نوع محتوای خودتون رو به کاربران بگید تا تشویق به دنبال کردن صفحهی شما بشن. کاربران یک صفحه اینستاگرامی را دنبال میکنند تا شاید مطالب آموزشی خوب یا شاید مطالب سرگرم کننده پیدا کنند و حس خوبی داشته باشند اما تماشای مداوم تبلیغات محصولی که شاید هیچ ربطی به زندگی روزمره آنها نداشته باشد یک دافعه مهم محسوب میشود. به کارگیری این روش در مقایسه با روش دوم یک تفاوت اساسی دارد و آن صرف زمان بیشتر در روش رایگان است. راجع به بودجه برای تولید این مدل محتوای ویدیویی هم نگران نباشید. چون حتی میتونید با حداقل بودجه هم محتوای ویدیویی خوبی بسازید. اما اگه از ترفندهای درست و استراتژیهای گفته شده استفاده کنید، قطعاً میتونید در پیدا کردن فالوئر در اینستاگرام موفقتر باشین و دیگه نیازی به فالوور فیک نخواهید داشت. اما میتونید با رعایت نکاتی شانس خودتونو بیشتر کنید. اما این لیست بر چه مبنایی ارائه میشه؟ این مسابقات بیشتر به درد پیج های آموزشی می خورد.