چگونه می توان از داده های مشتری برای یک مزیت رقابتی استراتژیک استفاده کرد

تجزیه و تحلیل داده های برتر یک مزیت رقابتی ایجاد می کند. شما ممکن است داده‌های مشتری زیادی داشته باشید، اما اگر این داده‌ها بی‌حساب و سازماندهی نشده باشد، برای شما کار نمی‌کند.

برای کمک به ایجاد یک استراتژی مشتری موفق که می تواند شما را به آینده هدایت کند، باید راهی برای کاهش شکاف بین آنچه قبلاً می دانید و آنچه که نمی دانید داشته باشید. نه تنها این، بلکه باید داده های مصرف کننده داشته باشید تا به شما در درک خواسته ها و نیازهای بازارهای جدید کمک کند.

کتاب الکترونیکی ما را بخوانید: چگونه از داده‌های مشتری برای یک مزیت رقابتی استراتژیک استفاده کنیم تا یاد بگیرید چگونه از داده‌ها برای بازاریابی هوشمندتر استفاده کنید. یاد خواهید گرفت:

  • چگونه از داده های مشتری خود بینش عملی تری دریافت کنید
  • اهمیت جمع آوری داده های مشتری در پروفایل های منحصر به فرد ذخیره شده در یک مکان واحد
  • چگونه به باز کردن قابلیت تطبیق تعاملات مشتری با نمایه تماس مناسب کمک کنیم

کتاب الکترونیکی را دانلود کنید



منبع