کتاب های کمک درسی دروس پایه دهم رشته تجربی- اطمینان در انتخاب ترنج مارکت | کتابکو

مجموعه سؤالات تشریحی و امتحانی کامل، تست‌های موضوعی در انتهای هر درس‌نامه و تست‌های ترکیبی در انتهای هر فصل آمده‌اند و به همراه آن‌ها، پاسخ‌نامه‌ای کاملاً تشریحی، در این کتاب ارائه شده است. این کتاب سعی در تربیت توأمان مهارت حل مسئله به‌صورت تستی و تشریحی دانش‌آموزان را دارد. در این کتاب، به بررسی تمامی پرسش‌های کتاب درسی و تمرین با موارد مشابه و استاندارد پرداخته شده است. این کتاب در یادگیری همراه دانش‌آموزان است و مهارت پاسخ‌گویی به سؤالات را در آن‌ها تقویت می‌کند. کتاب تست انتشارات خیلی سبز برای آن دسته از دانش‌آموزان طراحی شده که می‌خواهند از ابتدای کار برای کنکور آماده شوند. تیم «زودر» می‌کوشد تا بر اساس سبک زندگی دیجیتال و روش‌های مدرن تامین کالا و خدمات، کسب‌وکار اینترنتی منحصر به فردی را در حوزه تامین و عرضه محصولات وابسته به صنایع نشر، نوشت افزار، لوازم اداری و مهندسی و بازی و سرگرمی ایجاد نماید.

کتاب PDF ماجراهای من و درسام: شیمی 1 – پایه دهم

کتاب های کمک درسی دروس پایه دهم رشته تجربی- اطمینان در انتخاب ترنج مارکت | کتابکو

مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … کتاب های گام به گام دروس (درس‌یار) منتشران، یکی از پرطرف‌دارترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی هستند که سال‌های سال یاور دانش‌آموزان می‌باشند. در این کتاب ها، در کنار پاسخ به‌تمامی سؤالات، فعالیت‌ها و پرسش‌های کتاب درسی، خلاصه دروس، نکات درسی مهم به‌صورت مختصر و نمونه سؤالات امتحانات نیز ارائه شده است. این کتب مانند یک معلم در خانه عمل کرده و تمامی ابهامات ذهن دانش‌آموزان را رفع می‌کنند.

نیاز به تقویت مهارت حل مسئله برای کنار آمدن با محتوای درسی رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی، برخی از مراکز آموزشی را از تهیه کتاب کمک ‌درسی برای دانش آموزان رشته علوم انسانی غافل می‌کند. اما روبرو شدن با دروسی چون فلسفه، جامعه‌شناسی و منطق آن هم برای اولین بار، نشان‌دهنده نیاز به استفاده از مکمل‌های آموزشی در پایه دهم انسانی است. کتاب های درس پک (گام به گام دروس) مهر و ماه یکی از بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی هستند. این کتاب ها شبیه به کتاب درسی اند اما جلوه‌های بصری بیشتر و ادبیات صمیمانه‌تری دارند. کتاب های تست نشر الگو، از جمله کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند که به‌نوعی مکمل کتاب درسی محسوب می‌شوند. در این کتاب ها، دانش‌آموزان می‌آموزند که چگونه به سؤالات تستی پاسخ دهند.

علوم و فنون دوازدهم سری فرمول بیست 20 گاج

در این کتاب ها، درس‌نامه‌هایی کامل و جامع به همراه سؤالات زیاد تشریحی و تستی طبقه‌بندی‌شده برای ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان آورده شده است. در میان انبوه کتاب های کمک آموزشی، یافتن کتاب های خوب کمی سخت به فروشگاه کتابکو نظر می‌رسد. ما به شما کمک می‌کنیم تا نوع کتاب و انتشاراتی که به دنبالش هستید را به‌راحتی پیدا کنید و خرید کتاب کمک درسی دهم تجربی با تخفیف را انجام دهید. اگر می‌خواهید کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی را بشناسید و یا می‌خواهید خرید کتاب کمک درسی دهم تجربی با تخفیف داشته باشید، با این مطلب کتابانه همراه باشید.

  • یار همیشگی دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله پایه دهم مجموعه کتاب‌های گام به گام است.
  • قبولی در امتحانات پایان ترم مقطع دهم با نمرات عالی یکی از مهم‌ترین اهداف دانش آموزان این پایه است.
  • کتاب های فضایی از انتشارات مهر و ماه، یکی دیگر از محبوب‌ترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی هستند.
  • در کتابچی تلاش می‌کنیم تا کتابی را که دوست دارید و مورد نیازتان است پیدا کنید.