ترکیب هوش مصنوعی مولد با یک پلتفرم دادههای مشتری بصری میتواند شرکتها را با ابزارهایی مسلح کند تا در بینشهای زمان واقعی اقدام کنند. این میتواند به شما کمک کند شخصیسازی را در مقیاس انجام دهید، مانند توصیههای محصول، متناسب با مشتریان فردی بر اساس سابقه مرور و خرید آنها.
قبلاً دیدهایم که هوش مصنوعی چگونه میتواند به بازاریابان، تیمهای بازرگانی، فروشندگان و سایرین در تصمیمگیری آگاهانه کمک کند. این فقط سطحی را در مورد نحوه استفاده برندها از هوش مصنوعی در بازاریابی خود برای کارآمدتر شدن و بهره وری خراش می دهد.
مصرف کنندگان همچنین انتظار دارند که برندها از داده های خود برای ارائه خدمات مرتبط تر استفاده کنند. ما دریافتیم که بیش از 60 درصد از مشتریان انتظار دارند که شرکتها در هنگام انتقال به بخشها، فوراً با بهروزترین اطلاعات واکنش نشان دهند. هوش مصنوعی مولد میتواند این نیاز مشتری را با دادن پاسخهای پیشنهادی به نمایندگیها که در لحظه تولید میشوند، بر اساس دادههای زمان واقعی برآورده کند.
آخرین مایل شخصی سازی
مشتریان امروزی در هر مرحله انتظار شخصی سازی دارند. اخیراً، ما متوجه شدیم که 65٪ از مشتریان می گویند اگر شرکت تجربه مناسب تری ارائه دهد، وفادار خواهند ماند.
منسوخ شدن کوکی های شخص ثالث و دسترسی به داده های با کیفیت بالا – داده هایی که به خوبی ساختار یافته و مفید هستند – یک چالش رو به رشد برای سازمان های بازاریابی است. ما متوجه شدیم که 41٪ از رهبران کسب و کار به دلیل اینکه داده ها بسیار پیچیده هستند یا به اندازه کافی در دسترس نیستند، به عدم درک داده ها اشاره می کنند.
هوش مصنوعی مولد می تواند در تهیه پیش نویس مواد بازاریابی یا ارائه پاسخ های سریع به پاسخ های مشتریان کمک کند. اما این تازه شروع کاری است که کسب و کارها می توانند با این فناوری انجام دهند.
این تغییر در تمرکز و مکالمه پیرامون هوش مصنوعی مولد ضروری است، نه یک اتفاق خوب. با از بین بردن سردرگمی و تأخیر در تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی مولد مسئولیت تولید محتوا را از بین می برد. این فناوری می تواند توصیفات محصولی را ایجاد کند که برای موتورهای جستجو دقیق، قانع کننده و بهینه شده باشد.
از آنجایی که جمعآوری، ذخیره و تجزیه و تحلیل دادهها به طور فزایندهای دشوار میشود، بازاریابان اکنون میتوانند برای کمک به تجزیه و تحلیل دادههایی که در اختیار دارند و تصمیمگیری درست، به ابزارهای هوش مصنوعی روی آورند. هوش مصنوعی به بازاریابان کمک میکند تا دادههای شخص اول موجود و شاید محدود خود را پردازش کرده و بینش غنی را در اختیار آنها قرار دهد.
به شما اجازه می دهد روی مشتری تمرکز کنید
اگرچه هوش مصنوعی مولد هنوز در مراحل اولیه خود است، در اینجا سه راه وجود دارد که بازاریابان می توانند امروز از آن برای ارتباط بهتر با مشتریان استفاده کنند.
هوش مصنوعی مولد برای بازاریابی چگونه می تواند باشد؟
پست اصلی وبلاگ: https://www.salesforce.com/blog/outreach-marketing-use-cases-generative-ai/