ترکیب هوش مصنوعی مولد با یک پلتفرم دادههای مشتری بصری میتواند شرکتها را با ابزارهایی مسلح کند تا در بینشهای زمان واقعی اقدام کنند. این میتواند به شما کمک کند شخصیسازی را در مقیاس انجام دهید، مانند توصیههای محصول، متناسب با مشتریان فردی بر اساس سابقه مرور و خرید آنها.
منسوخ شدن کوکی های شخص ثالث و دسترسی به داده های با کیفیت بالا – داده هایی که به خوبی ساختار یافته و مفید هستند – یک چالش رو به رشد برای سازمان های بازاریابی است. ما متوجه شدیم که 41٪ از رهبران کسب و کار به دلیل اینکه داده ها بسیار پیچیده هستند یا به اندازه کافی در دسترس نیستند، به عدم درک داده ها اشاره می کنند.
مصرف کنندگان همچنین انتظار دارند که برندها از داده های خود برای ارائه خدمات مرتبط تر استفاده کنند. ما دریافتیم که بیش از 60 درصد از مشتریان انتظار دارند که شرکتها در هنگام انتقال به بخشها، فوراً با بهروزترین اطلاعات واکنش نشان دهند. هوش مصنوعی مولد میتواند این نیاز مشتری را با دادن پاسخهای پیشنهادی به نمایندگیها که در لحظه تولید میشوند، بر اساس دادههای زمان واقعی برآورده کند.
آخرین مایل شخصی سازی
مشتریان امروزی در هر مرحله انتظار شخصی سازی دارند. اخیراً، ما متوجه شدیم که 65٪ از مشتریان می گویند اگر شرکت تجربه مناسب تری ارائه دهد، وفادار خواهند ماند.
هوش مصنوعی مولد این پتانسیل را دارد که روش کار ما را تغییر دهد. آیا این می تواند گام بعدی به سمت تغییر شکل بازاریابی باشد و به شما کمک کند بیشتر روی مشتریان تمرکز کنید؟
هوش مصنوعی مولد اخیراً سر و صدای زیادی به پا کرده است، اما با این هیاهو، تصورات غلط و سردرگمی زیادی در مورد اینکه چگونه می تواند به بازاریابان کمک کند، به وجود آمده است. با افزایش انتظارات مشتری و شخصیسازی در حال حاضر یک انتظار است، بازاریابان میتوانند از هوش مصنوعی مولد برای کمک به حفظ وفاداری مشتری و کسب بینش در دنیای پس از کوکی استفاده کنند.
با هوش مصنوعی مولد که وظایف سطح پایینتری را انجام میدهد، بازاریابان میتوانند بر کمپینهای استراتژیک، اجرای خلاقانه و ایجاد ارتباط با مشتریان تمرکز کنند. هوش مصنوعی مولد میتواند اساساً نحوه عملکرد بخشهای بازاریابی را تغییر دهد و به تیمها اجازه میدهد تمرکز بیشتری در جایی که متعلق به آن است – روی مشتری – قرار دهند.
پست اصلی وبلاگ: https://www.salesforce.com/blog/outreach-marketing-use-cases-generative-ai/
اگرچه هوش مصنوعی مولد هنوز در مراحل اولیه خود است، در اینجا سه راه وجود دارد که بازاریابان می توانند امروز از آن برای ارتباط بهتر با مشتریان استفاده کنند.
هوش مصنوعی مولد برای بازاریابی چگونه می تواند باشد؟
قبلاً دیدهایم که هوش مصنوعی چگونه میتواند به بازاریابان، تیمهای بازرگانی، فروشندگان و سایرین در تصمیمگیری آگاهانه کمک کند. این فقط سطحی را در مورد نحوه استفاده برندها از هوش مصنوعی در بازاریابی خود برای کارآمدتر شدن و بهره وری خراش می دهد.
این مقاله در ابتدا در 24 مارس 2023 در Salesforce.com منتشر شد.
هوش مصنوعی مولد می تواند در تهیه پیش نویس مواد بازاریابی یا ارائه پاسخ های سریع به پاسخ های مشتریان کمک کند. اما این تازه شروع کاری است که کسب و کارها می توانند با این فناوری انجام دهند.
از آنجایی که جمعآوری، ذخیره و تجزیه و تحلیل دادهها به طور فزایندهای دشوار میشود، بازاریابان اکنون میتوانند برای کمک به تجزیه و تحلیل دادههایی که در اختیار دارند و تصمیمگیری درست، به ابزارهای هوش مصنوعی روی آورند. هوش مصنوعی به بازاریابان کمک میکند تا دادههای شخص اول موجود و شاید محدود خود را پردازش کرده و بینش غنی را در اختیار آنها قرار دهد.
به شما اجازه می دهد روی مشتری تمرکز کنید
این تغییر در تمرکز و مکالمه پیرامون هوش مصنوعی مولد ضروری است، نه یک اتفاق خوب. با از بین بردن سردرگمی و تأخیر در تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی مولد مسئولیت تولید محتوا را از بین می برد. این فناوری می تواند توصیفات محصولی را ایجاد کند که برای موتورهای جستجو دقیق، قانع کننده و بهینه شده باشد.
ترکیب قدرت هوش مصنوعی مولد با دادههای CRM به بازاریابان این توانایی را میدهد که چنین تجربههای دیجیتالی را برای مشتریان خود ایجاد کنند. در مجموع، این منجر به سفرهای بازاریابی کارآمدتر میشود که در تولید محتوا، طراحی و هدفگذاری، برای مخاطبانشان بهتر است.