3. KPIهای کمپین پست مستقیم را تعریف کنید.
در حالی که هزینه تبلیغات پست مستقیم می تواند بالا باشد، یک قطعه خوب اجرا شده می تواند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد. برای اطمینان از موفقیت خود از نکات زیر استفاده کنید.
یک کمپین بازاریابی مستقیم موفق بسازید: 7 نکته برای سرقت
نکته ای که ما اغلب می دهیم ارائه یک URL ساده است که خواننده می تواند آن را تایپ کند تا درباره پیشنهاد شما بیشتر بداند. یک راه عالی برای افزودن جذابیت بیشتر این است که پیوندی به یک راهنمای رایگان، چک لیست، یا بخشی از محتوایی که توسط یک فرم کوتاه بسته شده است، ارائه دهید. به این ترتیب، آدرس ایمیل شخص را برای تلاش های بازاریابی آینده به دست خواهید آورد.
6. ROI کمپین های بازاریابی پستی مستقیم را پیگیری کنید.
بازاریابان این را می دانند استفاده استراتژیک از تکرار کلید کمک به مصرف کنندگان برای یادآوری برند شما است. به همین دلیل است که داشتن یک لیست پستی مختصر و قابل اعتماد مهم است. علاوه بر این، اکثر کسب و کارها بودجه بازاریابی محدودی دارند، بنابراین استفاده از تکرار به نفع شما کلیدی است. پیشنهاد می کنیم از پست مستقیم در کنار سایر کانال های رسانه ای (به عنوان مثال ایمیل، رسانه های اجتماعی، PPC، تبلیغات پولی) استفاده کنید تا به طور مداوم به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
راهنمای استراتژی بازاریابی را به صورت رایگان دریافت کنید!
آیا می دانستید که طبق گزارش فوربس، مصرف کننده های متوسط \u200b\u200bروزانه در معرض 4000 تا 10000 آگهی هستند؟ بین تبلیغات دیجیتال ثابت و صندوق های ورودی ایمیل، جای تعجب نیست که ما اغلب از میزان رسانه ای که در معرض آن هستیم غرق می شویم.
با ایجاد انتظارات از قبل، تیم شما به احتمال زیاد به اهداف خود می رسد. نکته ای را برای درس گرفتن از اشتباهات مشخص کنید و دلارهای بازاریابی را به سمت موثرترین استراتژی های خود هدایت کنید.

بازاریابی پستی مستقیم شامل ارسال مکاتبات فیزیکی به مشتریان یا مشتریان بالقوه با هدف حمایت از آنها برای کسب و کار شما است. نمونه هایی از پست مستقیم ممکن است شامل کاتالوگ ها، بروشورها، کوپن ها، کارت پستال ها، پاکت های مارک دار، نامه ها و چند پستی باشد.
اگر نتوانید آن را اندازه گیری کنید، نمی توانید آن را مدیریت کنید. بنابراین، داده ها بخش مهمی از بهینه سازی کمپین پست مستقیم شما هستند. ایجاد شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) به تیم شما کمک می کند تا خود را برای موفقیت آماده کند و در عین حال ببیند کدام تاکتیک ها کار می کنند و کدام نه. بحثی پیرامون موارد زیر ایجاد کنید:
- چه نتایجی از این کمپین می خواهیم؟
- از چه روش هایی می توانیم برای پیگیری موفقیت خود استفاده کنیم؟
- چند وقت یکبار پیشرفت کمپین را بررسی خواهیم کرد؟
- چگونه بازگشت سرمایه (ROI) خود را ردیابی و گزارش خواهیم کرد؟
- چگونه ما را تنظیم و بهبود خواهیم داد؟
در حالی که این تکنیک ها نسبتاً آنی هستند، کم هزینه هستند و می توانند بازگشت سرمایه بالایی داشته باشند. بازاریابی پستی مستقیم می تواند به همان اندازه در دستیابی به مشتریان و مشتریان بالقوه حتی در عصر دیجیتال ما موثر باشد، اگر نه موثرتر. برای یافتن نکات مورد علاقه ما برای ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی مستقیم استراتژیک که نتایج قابل توجهی برای سازمان شما ایجاد می کند، ادامه مطلب را بخوانید.
بازاریابی پست مستقیم چیست؟
دو نوع لیست پستی وجود دارد: الف لیست پستی داخلی و الف اجاره لیست شخص ثالث:
- یک پست داخلی لیست شامل نام افرادی است که قبلاً با آنها رابطه برقرار کرده اید، از جمله مشتریان فعلی، مشتریان قبلی و افرادی که در گذشته در مورد محصول یا خدمات شما پرس و جو کرده اند.
- اجاره لیست شخص ثالث شامل فهرستی از نام هایی است که از یک شرکت پست مستقیم با خدمات کامل خریداری یا اجاره شده اند.
1. مخاطبان مناسب را با پیشنهاد مناسب هدف قرار دهید.
هنگامی که مجموعه ای از شخصیت های خریدار هدف را ایجاد کردید، به یک لیست پستی با کیفیت بالا نیاز خواهید داشت. این مرحله کلیدی است، زیرا نمی توانید یک پیشنهاد بسیار موفق یا جذاب ایجاد کنید بدون اینکه بدانید به چه کسی ایمیل می فرستید. ارسال ایمیل های خود به مخاطبان اشتباه حتی می تواند چشم اندازهای مناسب را از بین ببرد و باعث از دست دادن پول تیم شما شود.
"آیا بازاریابی پستی مستقیم متعلق به گذشته است؟" این یک سوال منصفانه است. به هر حال، چرا تیم های بازاریابی در حالی که روش های مدرن تری مانند ایمیل، تاکتیک های رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و ایجاد ویدیو دارند، ارسال «نامه های حلزونی» قدیمی را به زحمت می اندازند؟
طراحی نقش بزرگی در میزبانی یک کمپین پست مستقیم عالی دارد. طراحی مناسب می تواند چشم مشتری را به خود جلب کند، آنها را در تبلیغات شما راهنمایی کند و در نهایت آنها را وادار به عمل کند - همه اینها به روشی بسیار بصری و جذاب. طراحی عالی همیشه باید مطابق با استانداردهای برند شما باشد و به راحتی در صندوق پستی قابل تشخیص باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که تیم ما می تواند با شما در میان بگذارد:
- رنگ ها و لوگوی سازمان خود را بگنجانید. باید واضح باشد که قطعه از شرکت شما می آید. بهترین پست کننده ها مشتریان را جهت دهی می کنند و توجه آنها را جلب می کنند.
- با تئوری رنگ پایه آزمایش کنید. رنگ های مختلف می تواند اثرات روانی متفاوتی بر مصرف کنندگان داشته باشد. به عنوان مثال، از قرمز برای اضطرار، نارنجی برای اشتیاق، بنفش برای تجمل، یا سبز برای پایداری استفاده کنید.
- از استفاده از طرح کم رنگ خودداری کنید. پاپ های رنگی و طرح های چشم نواز خیلی کمک می کند. اگر نتوانید در عرض چند ثانیه چشمان آنها را جلب کنید، ممکن است قطعه نامه شما مستقیماً به سطل بازیافت برود.
- برای دسترسی آسان به وب سایت، از یک کد QR استفاده کنید. دسترسی سریع به وب سایت خود را برای کاربران گوشی های هوشمند آسان تر از همیشه کنید! یک کد به سبک ماتریسی نیاز به تایپ URL را از بین می برد.
- داده های متغیر را اضافه کنید کپی یا سرفصل ها را بر اساس لیست ها، رفتارها یا عادات خرید متفاوت حذف کنید. در بیشتر موارد، چاپ داده های متغیر نتایج بهتری نسبت به چاپ عمومی ارائه می دهد.
- از تست A/B استفاده کنید. مطمئن نیستید که کدام طراحی بهتر عمل می کند؟ دو گزینه ایجاد کنید و ببینید کدام طراحی بهترین پاسخ را ایجاد می کند.
موارد زیر را در نظر بگیرید: آیا ترجیح می دهید به a کوچکتر چندین بار مخاطب یا الف بزرگتر مخاطب فقط یک بار؟ این احتمال وجود دارد که مخاطبان کوچکتر و مختصر شما پیام بازاریابی شما را بهتر از مخاطبان بزرگی که فقط یک بار از شما می شنوند به خاطر بسپارند.
2. لیست های پستی و تکنیک های خود را تعیین کنید.
هدف پست مستقیم این است که به مصرف کنندگان تجربه ملموسی از برند شما بدهد. همچنین در معرض دید قرار خواهید گرفت، ارتباط برقرار می کنید و به مشتریان اطمینان بیشتری در خریدشان می دهید.

داده ها و مزایای بازاریابی مستقیم ایمیلی قابل توجه
در صورت شک، به اصلاح طرح های خود ادامه دهید تا زمانی که چیزی را پیدا کنید که کار می کند. اگر طرح های خود را تازه و جذاب نگه دارید، موفقیت بیشتری خواهید داشت.