7 راه برای افزایش پاسخ و صرفه جویی در پول

خبر خوب؟ پست مستقیم می تواند کمک کند. ارسال یک کالای فیزیکی از طریق پست، راه مناسبی برای برندها است تا از شلوغی‌ها عبور کنند و از رقبا متمایز شوند. در واقع، بسیاری از سازمان‌ها پاسخ‌های بیشتری را از سوی مصرف‌کنندگان از طریق پست مستقیم مشاهده می‌کنند. موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • یک مطالعه نشان داد که پست‌های مستقیم معمولاً کمتر از ایمیل‌های ناخواسته «هرزنامه» هستند.
  • یک مطالعه توسط Postary نشان داد که پست مستقیم نرخ های باز می تواند بین 57.5 تا 85 درصد متفاوت باشد، حدود 3 تا 4 برابر بیشتر از نرخ باز شدن ایمیل.
  • همین مطالعه نشان داد که میانگین نرخ خواندن پست مستقیم حدود 42 درصد است.
  • ایمیل مستقیم نرخ پاسخ بین معلق است 2.7٪ – 4.4٪، در حالی که ایمیل حدود 0.6٪ است.

آیا می دانستید که پست مستقیم نیز بر نسل ها تأثیر متفاوتی می گذارد؟ موارد زیر را در نظر بگیرید:

4. نام تجاری را در کمپین های بازاریابی پستی مستقیم بگنجانید.

7. از ارزش تکرار استراتژیک استفاده کنید.

در حالی که طراحی یک کمپین پست مستقیم هیجان انگیز است، این تنها بخشی از پازل استراتژی یک بازاریاب حرفه ای است. کتاب الکترونیکی رایگان ما در تاکتیک های مطمئن بازاریابی که هر تیمی می تواند از آن استفاده کند موضوعات مفید مختلفی را پوشش می‌دهد، از جمله نحوه فرمول‌بندی شخصیت‌های خریدار، ایجاد وفاداری به برند، افزایش ترافیک وب، تولید سرنخ فروش و تقویت استراتژی بازاریابی شما. همین امروز نسخه رایگان خود را دانلود کنید!



منبع

5. از پیام کوتاه با یک فراخوان برای اقدام استفاده کنید.

ایجاد یک کمپین پست مستقیم قوی ممکن است ترسناک به نظر برسد، با این حال، ممکن است متوجه شوید که این استراتژی به اندازه روش های بازاریابی دیجیتال شما موثر است، به خصوص اگر از استراتژی های زیر استفاده کنید. در اینجا نحوه شروع به کار آمده است.

تعریف مخاطبان خود یک گام اساسی برای هر استراتژی بازاریابی موفق است، به خصوص اگر تازه شروع کرده اید. مطمئن شوید که به طور واضح مشخص کرده اید که می خواهید به چه نوع افرادی بفروشید. ترسیم برخی تعمیم ها از جمله موارد زیر می تواند مفید باشد:

  • محدوده سنی مخاطبان شما چقدر است؟
  • جنسیت مخاطب شما چیست؟
  • سوابق تحصیلی آنها چیست؟
  • چه قدرت خریدی دارند؟
  • کجا زندگی می کنند یا در کجا فعالیت می کنند؟
  • رفتارهای مصرف کننده آنها چیست؟
  • از چه بسترهای رسانه ای استفاده می کنند؟
  • انگیزه آنها برای خرید چیست؟

علاوه بر طراحی، می خواهید پیام واضحی را در نامه خود بگنجانید. همچنین می‌خواهید یک فراخوان برای اقدام (CTA) را نیز درج کنید. یک CTA از کلمات دستوری استفاده می‌کند که به مصرف‌کننده می‌گوید می‌خواهید چه اقدامی انجام دهد. نمونه های عالی CTA شامل موارد زیر است:

  • هم اکنون خریداری کنید.
  • امروز سفارش دهید
  • خرید فروش.
  • کپی خود را دانلود کنید.
  • امروز مشترک شوید.
  • به وب سایت مراجعه کنید.
  • کوپن را دریافت کنید.
  • ادامه مطلب

به عنوان یک قاعده کلی، هر روش تماس در پست مستقیم شما (به عنوان مثال، شماره تلفن، صفحه فرود، کد کوپن، و غیره) باید منحصر به فرد و قابل پیگیری باشد. شما یک روش دقیق برای نسبت دادن فروش و سرنخ ها به کمپین خود می خواهید.

بازاریابی پستی مستقیم می تواند در هر مرحله از کمپین بازاریابی کمک کند. این می تواند یک نقطه تماس اولیه برای معرفی یک مصرف کننده با نام تجاری شما باشد، یا می تواند مصرف کننده را از طریق قیف فروش به سمت خرید سوق دهد. یک تکه نامه می تواند به معنای تفاوت بین ایجاد (یا شکستن) اهداف درآمدی شما باشد.

پست مستقیم می تواند به همان اندازه که تیم شما می خواهد ساده یا پیچیده باشد. به عنوان مثال، برخی از سازمان‌ها بسته‌هایی مانند جعبه‌های هدیه با مارک سفارشی، اقلام تبلیغاتی و نمونه‌های محصول ارسال می‌کنند.

آیا می خواهید به طور دقیق میزان پاسخگویی را بسنجید؟ می‌توانید با استفاده از روش‌های ردیابی قابل اعتماد و معیارهای موفقیت، از جمله موارد زیر، ROI ایمیل مستقیم را به صورت دیجیتالی ردیابی کنید:

  1. از یک URL قابل پیگیری استفاده کنید.
  2. از یک کد QR قابل ردیابی استفاده کنید.
  3. از شماره تلفن قابل پیگیری استفاده کنید.
  4. از یک کد کوپن قابل اسکن استفاده کنید.
  5. از یک کد تبلیغاتی منحصر به فرد استفاده کنید.

هدف کلی شما این است که پروفایل های شخصی خریدار ایجاد کنید تا مشخص کنید به چه کسی می خواهید بفروشید. سپس، درک کنید که چه چیزی آنها را به خرید انگیزه می دهد. آنها چه چیزی از شما به عنوان یک شرکت می خواهند یا نیاز دارند؟ با بازاریابی پستی مستقیم به این علایق متوسل شوید.

تعیین بازگشت سرمایه (ROI) کمپین پست مستقیم شما فقط به افزایش فروش یا سرنخ نیست. همچنین باید داده های مرتبط با کمپین خود را ردیابی کنید تا بررسی کنید که موفقیت های شما کجاست. روش‌های ردیابی به شما کمک می‌کند از دقت و عملکرد تمام تلاش‌های پست مستقیم اطمینان حاصل کنید.

اجاره لیست پستی یک راه عالی برای تهیه مخاطبین جدید خارج از پایگاه داده مشتریان شما است. اجاره نه تنها هزینه کمتری نسبت به خرید دارد، بلکه تعهد کمتری نیز دارد زیرا شما مسئول نگهداری لیست نیستید. تنها نکته این است که شما نمی توانید اطلاعات موجود در لیست پستی اجاره ای را داشته باشید. با این حال، همچنان اطلاعات تماس افرادی که به کمپین شما پاسخ می دهند را دریافت خواهید کرد.

3. KPIهای کمپین پست مستقیم را تعریف کنید.

در حالی که هزینه تبلیغات پست مستقیم می تواند بالا باشد، یک قطعه خوب اجرا شده می تواند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد. برای اطمینان از موفقیت خود از نکات زیر استفاده کنید.

یک کمپین بازاریابی مستقیم موفق بسازید: 7 نکته برای سرقت

نکته‌ای که ما اغلب می‌دهیم ارائه یک URL ساده است که خواننده می‌تواند آن را تایپ کند تا درباره پیشنهاد شما بیشتر بداند. یک راه عالی برای افزودن جذابیت بیشتر این است که پیوندی به یک راهنمای رایگان، چک لیست، یا بخشی از محتوایی که توسط یک فرم کوتاه بسته شده است، ارائه دهید. به این ترتیب، آدرس ایمیل شخص را برای تلاش‌های بازاریابی آینده به دست خواهید آورد.

6. ROI کمپین های بازاریابی پستی مستقیم را پیگیری کنید.

بازاریابان این را می دانند استفاده استراتژیک از تکرار کلید کمک به مصرف کنندگان برای یادآوری برند شما است. به همین دلیل است که داشتن یک لیست پستی مختصر و قابل اعتماد مهم است. علاوه بر این، اکثر کسب و کارها بودجه بازاریابی محدودی دارند، بنابراین استفاده از تکرار به نفع شما کلیدی است. پیشنهاد می کنیم از پست مستقیم در کنار سایر کانال های رسانه ای (به عنوان مثال ایمیل، رسانه های اجتماعی، PPC، تبلیغات پولی) استفاده کنید تا به طور مداوم به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

راهنمای استراتژی بازاریابی را به صورت رایگان دریافت کنید!

آیا می‌دانستید که طبق گزارش فوربس، مصرف‌کننده‌های متوسط ​​روزانه در معرض 4000 تا 10000 آگهی هستند؟ بین تبلیغات دیجیتال ثابت و صندوق‌های ورودی ایمیل، جای تعجب نیست که ما اغلب از میزان رسانه‌ای که در معرض آن هستیم غرق می‌شویم.

با ایجاد انتظارات از قبل، تیم شما به احتمال زیاد به اهداف خود می رسد. نکته ای را برای درس گرفتن از اشتباهات مشخص کنید و دلارهای بازاریابی را به سمت موثرترین استراتژی های خود هدایت کنید.

بازاریابی پستی مستقیم شامل ارسال مکاتبات فیزیکی به مشتریان یا مشتریان بالقوه با هدف حمایت از آنها برای کسب و کار شما است. نمونه هایی از پست مستقیم ممکن است شامل کاتالوگ ها، بروشورها، کوپن ها، کارت پستال ها، پاکت های مارک دار، نامه ها و چند پستی باشد.

اگر نتوانید آن را اندازه گیری کنید، نمی توانید آن را مدیریت کنید. بنابراین، داده ها بخش مهمی از بهینه سازی کمپین پست مستقیم شما هستند. ایجاد شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) به تیم شما کمک می‌کند تا خود را برای موفقیت آماده کند و در عین حال ببیند کدام تاکتیک‌ها کار می‌کنند و کدام نه. بحثی پیرامون موارد زیر ایجاد کنید:

  • چه نتایجی از این کمپین می خواهیم؟
  • از چه روش هایی می توانیم برای پیگیری موفقیت خود استفاده کنیم؟
  • چند وقت یکبار پیشرفت کمپین را بررسی خواهیم کرد؟
  • چگونه بازگشت سرمایه (ROI) خود را ردیابی و گزارش خواهیم کرد؟
  • چگونه ما را تنظیم و بهبود خواهیم داد؟

در حالی که این تکنیک‌ها نسبتاً آنی هستند، کم هزینه هستند و می‌توانند بازگشت سرمایه بالایی داشته باشند. بازاریابی پستی مستقیم می تواند به همان اندازه در دستیابی به مشتریان و مشتریان بالقوه حتی در عصر دیجیتال ما موثر باشد، اگر نه موثرتر. برای یافتن نکات مورد علاقه ما برای ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی مستقیم استراتژیک که نتایج قابل توجهی برای سازمان شما ایجاد می کند، ادامه مطلب را بخوانید.

بازاریابی پست مستقیم چیست؟

دو نوع لیست پستی وجود دارد: الف لیست پستی داخلی و الف اجاره لیست شخص ثالث:

  • یک پست داخلی لیست شامل نام افرادی است که قبلاً با آنها رابطه برقرار کرده اید، از جمله مشتریان فعلی، مشتریان قبلی و افرادی که در گذشته در مورد محصول یا خدمات شما پرس و جو کرده اند.
  • اجاره لیست شخص ثالث شامل فهرستی از نام‌هایی است که از یک شرکت پست مستقیم با خدمات کامل خریداری یا اجاره شده‌اند.

1. مخاطبان مناسب را با پیشنهاد مناسب هدف قرار دهید.

هنگامی که مجموعه ای از شخصیت های خریدار هدف را ایجاد کردید، به یک لیست پستی با کیفیت بالا نیاز خواهید داشت. این مرحله کلیدی است، زیرا نمی‌توانید یک پیشنهاد بسیار موفق یا جذاب ایجاد کنید بدون اینکه بدانید به چه کسی ایمیل می‌فرستید. ارسال ایمیل‌های خود به مخاطبان اشتباه حتی می‌تواند چشم‌اندازهای مناسب را از بین ببرد و باعث از دست دادن پول تیم شما شود.

“آیا بازاریابی پستی مستقیم متعلق به گذشته است؟” این یک سوال منصفانه است. به هر حال، چرا تیم‌های بازاریابی در حالی که روش‌های مدرن‌تری مانند ایمیل، تاکتیک‌های رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا و ایجاد ویدیو دارند، ارسال «نامه‌های حلزونی» قدیمی را به زحمت می‌اندازند؟

طراحی نقش بزرگی در میزبانی یک کمپین پست مستقیم عالی دارد. طراحی مناسب می تواند چشم مشتری را به خود جلب کند، آنها را در تبلیغات شما راهنمایی کند و در نهایت آنها را وادار به عمل کند – همه اینها به روشی بسیار بصری و جذاب. طراحی عالی همیشه باید مطابق با استانداردهای برند شما باشد و به راحتی در صندوق پستی قابل تشخیص باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که تیم ما می تواند با شما در میان بگذارد:

  • رنگ ها و لوگوی سازمان خود را بگنجانید. باید واضح باشد که قطعه از شرکت شما می آید. بهترین پست‌کننده‌ها مشتریان را جهت‌دهی می‌کنند و توجه آنها را جلب می‌کنند.
  • با تئوری رنگ پایه آزمایش کنید. رنگ های مختلف می تواند اثرات روانی متفاوتی بر مصرف کنندگان داشته باشد. به عنوان مثال، از قرمز برای اضطرار، نارنجی برای اشتیاق، بنفش برای تجمل، یا سبز برای پایداری استفاده کنید.
  • از استفاده از طرح کم رنگ خودداری کنید. پاپ های رنگی و طرح های چشم نواز خیلی کمک می کند. اگر نتوانید در عرض چند ثانیه چشمان آنها را جلب کنید، ممکن است قطعه نامه شما مستقیماً به سطل بازیافت برود.
  • برای دسترسی آسان به وب سایت، از یک کد QR استفاده کنید. دسترسی سریع به وب سایت خود را برای کاربران گوشی های هوشمند آسان تر از همیشه کنید! یک کد به سبک ماتریسی نیاز به تایپ URL را از بین می برد.
  • داده های متغیر را اضافه کنید کپی یا سرفصل ها را بر اساس لیست ها، رفتارها یا عادات خرید متفاوت حذف کنید. در بیشتر موارد، چاپ داده های متغیر نتایج بهتری نسبت به چاپ عمومی ارائه می دهد.
  • از تست A/B استفاده کنید. مطمئن نیستید که کدام طراحی بهتر عمل می کند؟ دو گزینه ایجاد کنید و ببینید کدام طراحی بهترین پاسخ را ایجاد می کند.

موارد زیر را در نظر بگیرید: آیا ترجیح می دهید به a کوچکتر چندین بار مخاطب یا الف بزرگتر مخاطب فقط یک بار؟ این احتمال وجود دارد که مخاطبان کوچکتر و مختصر شما پیام بازاریابی شما را بهتر از مخاطبان بزرگی که فقط یک بار از شما می شنوند به خاطر بسپارند.

2. لیست های پستی و تکنیک های خود را تعیین کنید.

هدف پست مستقیم این است که به مصرف کنندگان تجربه ملموسی از برند شما بدهد. همچنین در معرض دید قرار خواهید گرفت، ارتباط برقرار می‌کنید و به مشتریان اطمینان بیشتری در خریدشان می‌دهید.

داده ها و مزایای بازاریابی مستقیم ایمیلی قابل توجه

در صورت شک، به اصلاح طرح های خود ادامه دهید تا زمانی که چیزی را پیدا کنید که کار می کند. اگر طرح های خود را تازه و جذاب نگه دارید، موفقیت بیشتری خواهید داشت.