پایان کوکی های شخص ثالث به معنای پایان شخصی سازی نیست
نویسنده: تیم تحریریه فیلیپ کاتلر
ردیابی و هدف گیری به پایه های اصلی کتاب بازی دیجیتال تبدیل شده اند. اما آنها به زودی بسیار دشوارتر خواهند شد. با نزدیک شدن به پایان کوکی های شخص ثالث و مصرف کنندگان بیشتری خواستار دانستن نحوه استفاده از داده های آن ها هستند، تاکتیک های بازاریابی اساسی باز خواهند گشت. در حالی که برخی از بازاریابان از آن روز می ترسند، می توانید با استراتژی هایی آماده باشید که استفاده از داده ها را با رعایت حریم خصوصی مصرف کننده متعادل می کند. برای یادگیری این وایت پیپر جامع را دانلود کنید: