Saboo در درجه اول به استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل ها برای بهبود اثربخشی اقدامات بازاریابی شرکت ها و کمک به شرکت ها برای افزایش بازده سرمایه گذاری های بازاریابی خود علاقه مند است. تحقیقات او در سه حوزه گسترده است: (1) افزایش نتایج اقدامات سازمانی مانند ادغام و اکتساب یا فراخوان محصول، (2) توسعه رویکردهای تخصیص منابع بازاریابی پویا، و (3) بهبود اقدامات بازاریابی مانند اقدامات مرتبط با نوآوری و مشتری. مدیریت. تحقیقات او در مجلات برتر از جمله منتشر شده یا در دست انتشار است علم بازاریابی، مجله تحقیقات بازاریابی، مجله بازاریابی، فصلنامه سیستم های اطلاعات مدیریت، مدیریت تولید و عملیات، مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی، و مجله پژوهش خدمات. او در حال حاضر به عنوان دستیار ویراستار برای مجله تحقیقات بازاریابی و در هیئت های بررسی تحریریه مجله بازاریابی، مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی، و مجله تحقیقات بازرگانی. علاوه بر این، او به طور منظم به عنوان داور برای چندین مجله سطح بالا خدمت می کند.
او مدیریت محصول و برند را در مقطع کارشناسی و مدیریت بازاریابی را در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می کند. او دکترای خود را دریافت کرد. در بازاریابی از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا. قبل از پیوستن به Ph.D. برنامه در سال 2007، او به عنوان مدیر محصول در ICICI Prudential Life Insurance و به عنوان مشاور CRM در Tata Consultancy Services Ltd.
مفاهیم اصلی آموزش بازاریابی وانگ بر توسعه استراتژی های بازاریابی در سازمان و ارزیابی استراتژی های بازاریابی توسعه یافته توسط دیگران متمرکز است. موارد اقتصادی اشتراک گذاری و هوش مصنوعی او (علی بابا، اوبر، فیت بیت و غیره) به طور گسترده در رشته های بازاریابی، استراتژی، مدیریت و فناوری اطلاعات مورد استفاده قرار گرفته است.
مایکل هانلین استاد بازاریابی در مدرسه بازرگانی ESCP، اتحاد سوربن (فرانسه)، و دارای کرسی تحقیقات مسئول در بازاریابی در دانشکده مدیریت دانشگاه لیورپول (بریتانیا) است.
الوک آر. سابو، استاد بازاریابی تیلور ای. لیتل جونیور و مدیر برنامه کارشناسی ارشد بازاریابی در کالج تجارت جی. مک رابینسون، دانشگاه ایالتی جورجیا است.
او بر اساس Google Scholar جزو 30 دانشگاه برتر بازاریابی است که بیشترین استناد در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. مایکل بخشی از هیئت تحریریه یا مشاوره است مجله بازاریابی، مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی، مجله بازاریابی تعاملی، مجله خرده فروشی، و بررسی مدیریت کالیفرنیا.
درباره شورای علمی AMA
شین وانگ استاد بازاریابی و مدیر برنامه تحصیلات تکمیلی در کالج بازرگانی Pamplin، ویرجینیا تک است. تحقیقات وانگ بر تکنیکهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین با کاربرد در تحلیلهای تجاری و رسانههای اجتماعی، استراتژی شرکت و مدیریت متمرکز است. کار او در سه حوزه کلی متمرکز است: (1) تجزیه و تحلیل داده های شفاهی آنلاین و بدون ساختار (مانند متن، تصویر، ویدئو، صدا)، (2) روش های آماری برای تحقیقات مصرف کننده (مانند تجزیه و تحلیل میانجیگری، متا- تجزیه و تحلیل)، (3) فین تک و رابط سیستم های اطلاعاتی بازاریابی (به عنوان مثال، بیت کوین، بلاک چین، ارز دیجیتال). آثار او ظاهر شده است علم بازاریابی، مجله تحقیقات بازاریابی، مجله بازاریابی، مجله تحقیقات مصرف کننده، علم مدیریت، و مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی.
در حمایت از این مأموریت، شورای علمی AMA از عضویت دانشگاهی AMA دفاع می کند و سرپرستی گروه های علاقه ویژه دانشگاهی (SIG)، رویدادها و ابتکارات مرتبط را فراهم می کند.
الوک صبو

مایکل هانلین
