AMA اعضای جدید شورای دانشگاهی را برای دوره 2023-2026 اعلام می کند

شین (شین) وانگ

AMA با خوشحالی اعلام می کند که دو عضو جدید در ژوئیه 2023 به شورای علمی خواهند پیوست: شین (شین) وانگ و آلوک سابو. علاوه بر این، مایکل هانلین، عضو فعلی، از ژوئیه 2024 به عنوان رئیس جمهور منتخب به کمیته اجرایی خواهد پیوست.

او بر اساس Google Scholar جزو 30 دانشگاه برتر بازاریابی است که بیشترین استناد در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. مایکل بخشی از هیئت تحریریه یا مشاوره است مجله بازاریابی، مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی، مجله بازاریابی تعاملی، مجله خرده فروشی، و بررسی مدیریت کالیفرنیا.

درباره شورای علمی AMA

شین وانگ استاد بازاریابی و مدیر برنامه تحصیلات تکمیلی در کالج بازرگانی Pamplin، ویرجینیا تک است. تحقیقات وانگ بر تکنیک‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین با کاربرد در تحلیل‌های تجاری و رسانه‌های اجتماعی، استراتژی شرکت و مدیریت متمرکز است. کار او در سه حوزه کلی متمرکز است: (1) تجزیه و تحلیل داده های شفاهی آنلاین و بدون ساختار (مانند متن، تصویر، ویدئو، صدا)، (2) روش های آماری برای تحقیقات مصرف کننده (مانند تجزیه و تحلیل میانجیگری، متا- تجزیه و تحلیل)، (3) فین تک و رابط سیستم های اطلاعاتی بازاریابی (به عنوان مثال، بیت کوین، بلاک چین، ارز دیجیتال). آثار او ظاهر شده است علم بازاریابی، مجله تحقیقات بازاریابی، مجله بازاریابی، مجله تحقیقات مصرف کننده، علم مدیریت، و مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی.

Saboo در درجه اول به استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل ها برای بهبود اثربخشی اقدامات بازاریابی شرکت ها و کمک به شرکت ها برای افزایش بازده سرمایه گذاری های بازاریابی خود علاقه مند است. تحقیقات او در سه حوزه گسترده است: (1) افزایش نتایج اقدامات سازمانی مانند ادغام و اکتساب یا فراخوان محصول، (2) توسعه رویکردهای تخصیص منابع بازاریابی پویا، و (3) بهبود اقدامات بازاریابی مانند اقدامات مرتبط با نوآوری و مشتری. مدیریت. تحقیقات او در مجلات برتر از جمله منتشر شده یا در دست انتشار است علم بازاریابی، مجله تحقیقات بازاریابی، مجله بازاریابی، فصلنامه سیستم های اطلاعات مدیریت، مدیریت تولید و عملیات، مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی، و مجله پژوهش خدمات. او در حال حاضر به عنوان دستیار ویراستار برای مجله تحقیقات بازاریابی و در هیئت های بررسی تحریریه مجله بازاریابی، مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی، و مجله تحقیقات بازرگانی. علاوه بر این، او به طور منظم به عنوان داور برای چندین مجله سطح بالا خدمت می کند.

مایکل هانلین استاد بازاریابی در مدرسه بازرگانی ESCP، اتحاد سوربن (فرانسه)، و دارای کرسی تحقیقات مسئول در بازاریابی در دانشکده مدیریت دانشگاه لیورپول (بریتانیا) است.

Haenlein دارای مدرک Ph.D. از WHU، مدرسه مدیریت Otto Beisheim، و Habilitation از دانشگاه پانتئون-سوربن. او دارای مناصب بازدید در دانشگاه کوزمینسکی در ورشو (لهستان) و مدرسه تجارت ترینیتی در دوبلین (ایرلند) است. او به عنوان مشاور با بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی در بخش‌های مختلف صنعتی مانند مخابرات، خدمات مالی، فناوری و سهام خصوصی کار کرده است.

Saboo در سال 2022 جایزه Varadarajan AMA را برای مشارکت اولیه در تحقیقات استراتژی بازاریابی دریافت کرد. او برای کلاس Scholar MSI 2023 انتخاب شده است و او یک محقق جوان MSI در سال 2019 بود. او در سال 2017 توسط Poets and Quants به عنوان یکی از 40 استاد برتر مدرسه کسب و کار زیر 40 سال در سراسر جهان معرفی شد.

علاقه و تخصص او به تجزیه و تحلیل تأثیر فناوری های جدید بر شرکت ها و مصرف کنندگان می پردازد. او موضوعاتی مانند بازی های ویدئویی، بازی های موبایلی، هوش مصنوعی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی تاثیرگذار را بررسی کرده است. Haenlein بیش از 50 مقاله در مجلات علمی و حرفه ای منتشر کرده است. او جایزه ژان بندیکت استین کمپ 2021 را برای تاثیر طولانی مدت و چندین جایزه بهترین مقاله دریافت کرد.

شورای علمی AMA یک شورای 12 نفره است که تنوع علایق علمی در دیدگاه های مدیریتی، رفتاری، مدل سازی و سیاست عمومی را با توجه به مفاهیم بازاریابی استراتژیک نشان می دهد. AMA در تلاش است تا مرتبط ترین نیرو و بازاریابی صدا در سراسر جهان باشد. یک جامعه ضروری برای بازاریابان

در حمایت از این مأموریت، شورای علمی AMA از عضویت دانشگاهی AMA دفاع می کند و سرپرستی گروه های علاقه ویژه دانشگاهی (SIG)، رویدادها و ابتکارات مرتبط را فراهم می کند.



منبع

وانگ به عنوان یک ویرایشگر وابسته در مجله آکادمی علوم بازاریابی، و او در حال حاضر در هیئت تحریریه بررسی است مجله بازاریابی، مجله تحقیقات بازاریابی، مجله تحقیقات مصرف کننده، و مجله خرده فروشی. وانگ به کلاس دانش پژوهان جوان موسسه علوم بازاریابی (MSI) در سال 2021 معرفی شد. او قبل از پیوستن به ویرجینیا تک، استاد بازاریابی کرافت در مدرسه بازرگانی آیوی، دانشگاه غربی، کانادا بود.

او مدیریت محصول و برند را در مقطع کارشناسی و مدیریت بازاریابی را در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می کند. او دکترای خود را دریافت کرد. در بازاریابی از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا. قبل از پیوستن به Ph.D. برنامه در سال 2007، او به عنوان مدیر محصول در ICICI Prudential Life Insurance و به عنوان مشاور CRM در Tata Consultancy Services Ltd.

مفاهیم اصلی آموزش بازاریابی وانگ بر توسعه استراتژی های بازاریابی در سازمان و ارزیابی استراتژی های بازاریابی توسعه یافته توسط دیگران متمرکز است. موارد اقتصادی اشتراک گذاری و هوش مصنوعی او (علی بابا، اوبر، فیت بیت و غیره) به طور گسترده در رشته های بازاریابی، استراتژی، مدیریت و فناوری اطلاعات مورد استفاده قرار گرفته است.

الوک آر. سابو، استاد بازاریابی تیلور ای. لیتل جونیور و مدیر برنامه کارشناسی ارشد بازاریابی در کالج تجارت جی. مک رابینسون، دانشگاه ایالتی جورجیا است.

مایکل هانلین

الوک صبو