دیزل ژنراتور واردکننده و سازنده دیزل ژنراتور در تهران + قیمت

یکی دیگر از اجزا اصلی و مهم هر دیزل ژنراتور تابلو کنترل آن است. قیمت هر تابلو کنترل به نوع آن (دستی، اتوماتیک و پارالل) و نیز کیفیت و برند قطعات آن وابسته است. قیمت دیزل ژنراتور بسته به نوع تابلو و برند قطعات آن به راحتی تا چندین میلیون تومان قابل تغییر است. به علاوه استفاده از قطعات نامرغوب ممکن است موجب بروز خسارتهای جبران ناپذیری بر دیزل ژنراتور و مجموعه شما شود.

  • یکی از هوشمندانه ترین خریدها ، خرید ژنراتور مازاد با قیمت معقول است.
  • دیزل ژنراتور می‌تواند از مسائلی سوء مانند رسوبات داخلی (غالباً به رسوب در سوراخها و ستون باز می‌شود) و تجمع کربن در انواع دیزل ژنراتور آسیب ببیند.
  • آشنایی با انواع ژنراتورها و نوع کارکرد آنها و همچنین مناسب بودن آنها با توجه به محیطی که قرار است در آن مورد استفاده واقع شوند، یک حوزه کاملاً تخصصی است.
  • به همین خاطر است که خرید یک موتور دیزل بازسازی شده، برای بیشتر کاربردها فکر خوبی است.
  • باتری یکی از بخش های مهم در یک دیزل ژنراتور برق است که موجب می شود diesel generator برای استارت همیشه آماده بوده و برق استارت تامین باشد.
بسیاری از مشتریان ژنراتور برق خانگی به دنبال خرید ژنراتور برق های گازی هستند و علت این ایده صدای کمتر و نداشتن دردسر تهیه سوخت این ژنراتورها می باشد. باک سوخت ژنراتورها که منبع ذخیره سوخت است در بدنه ی شاسی ساخته می شود و گاهی نیز جدا از بدنه و به صورت یک مخزن جداگانه قرار می گیرند که به آنها مخزن سوخت شرکت مهندسی کارا سهند روزانه می گویند. وظیفه آن کنترل و رفع ایرادهای ناشی از بد کارکردن موتور و ژنراتور و یا اعلام مشکل هستند. یک دیزل ژنراتور را می‌توان در یک پوشش عایق صوتی به نام کانوپی قرار داد که صدای ناشی از آن را به خوبی کاهش می‌دهد. موتور همان‌گونه که از نامش پیداست، مانند موتور یک وسیله نقلیه است، با این تفاوت که منبع انرژی الکتریکی بزرگ‌تری دارد و می‌تواند انرژی الکتریکی بیشتری تولید کند. این مسئله می‌تواند با سلب موتور و دوباره نفوذ کردن در سوراخ‌های سیلندر، لغو کردن‌ها، تمیز کردن و دکک کردن اتاقک‌های احتراق، نازل‌های تزریق‌کننده سوخت و سوپاپ‌ها قابل درمان است.

معرفی کم مصرف ترین دیزل ژنراتور| مزایا و کاربرد

به همین دلیل در سیستم های سوخت رسانی از فیلتر ها یا تصفیه کننده ها برای جدا کردن آلودگی ها از سوخت استفاده می شود. قسمت تصفیه کننده این فیلتر ها از یک نوع کاغذ مخصوص ساخته شده است و برای افزایش سطح موثر فیلتر اسیون، آن را به صورت چین دار ساخته و در داخل محفظه فلزی قرار داده اند. قطر منافذ کاغذ از ۲ تا ۱۵۰ میکرون بسته به نوع کاربری فیلتر متفاوت است. البته فیلتر ها در انواع دیگر مانند پنبه ای نمدی و یا پارچه ای نیز وجود دارند که امروز ساخت و استفاده از آنها بسیار کم می باشد. از این رو شما می بایست برای انتخاب دقیق یک دیزل ژنراتور موارد کلیدی را در ذهن بسپارید.

اجزای اصلی دیزل ژنراتور

موتورهای مورد استفاده در این نوع از تامین کننده های برق اضطراری دارای شفت می باشند. شفت با انرژی حرارتی تولید شده از سوختن گازوئیل شروع به حرکت می کند. یک نیروگاه جزیره ای که بعنوان منبع انرژی اولیه (دائم کار) یک سیستم ایزوله در نظر گرفته شده است ، اغلب حداقل دارای سه دیزل ژنراتور است. ژنراتورها می توانند از طریق فرآیند سنکرون پارالل به صورت الکتریکی به یکدیگر وصل شوند. ولی تابلوی چنج آور دارای یک برد کنترلی ژنراتور جهت کنترل و حفاظت دیزل ژنراتور می باشد. و جهت اتوماتیک سازی برق اضطراری از تابلوی چنج آور استفاده می شود.

دیزل ژنراتور واردکننده و سازنده دیزل ژنراتور در تهران + قیمت

شما باید قبل از اقدام به عیب یابی یا تعمیر دیزل ژنراتور ، با عملکرد این دستگاه آشنا باشید. روشهای اصلی کارکرد و سرویس و نگهداری ژنراتور در دفترچه راهنمای اپراتور تهیه شده توسط دستگاه شرح داده شده است. نسخه ای از کتابچه راهنمای اپراتور دیزل ژنراتور را همیشه نزدیک دستگاه نگه دارید. در حالی که دائماً برد کنترلر دیزل ژنراتور، سوخت موتور را تنظیم می کند تا بار را به سمت ژنراتورهای دیگر هدایت کند. در حالی که در صورت کاهش عرضه سوخت ، بار از دیزل ژنراتور آزاد می شود. تا هم دیزل ژنراتور آسیب نبیند هم شاسی روی زمین حرکت نکند و هم ادوات نصب شده روی شاسی از جمله تابلو برق و گرمکن از لرزش و آسیب در امان باشند.