شش چیزهایی که درباره لباس مرد عنکبوتی نمیدانستید

البته درباره این مورد هم برخی اشارهها وجود دارد که از جمله آن میتوان به حضور توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و همان دکتر اختاپوسی اشاره کرد که در گذشته در فیلمهای دیگر اسپایدرمن کشته شده بودند. در ادامه قصد داریم تا برخی از بهترین انیمیشن های کمیک بوکی را به شما معرفی نماییم. در اصل ونوم نوعی لباس فضایی بود که در سریای به نام “جنگهای مخفی” معرفی شد، و مرد عنکبوتی مدتی کوتاه آن را میپوشید. همان طور که گفتیم لباس ها دارای سایز بندی می باشند و کودکان و نوجوانان بین ۵ تا ۱۲ سال می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. گفته میشود فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) در هفته نهم پس از اکران و تسلط بر باکس آفیس بلاخره موفق شده از فیلم آواتار به کارگردانی جیمز کامرون (۲۰۰۹) عبور کند و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. در شرایطی که شیوع کرونا باعث رکود در بخش اکران های سینمایی و آغاز دوره ای تازه برای سوریس های استریمینگ شده بود، اکران سینمایی موفق No Way Home نشان داد که هنوز هم می توان با وفاداری به پنجره های اکرانی طولانی تر موفق بود.

این شخصیت ساخته و پرداخته خالقان مشهور کمیک استریپ در غرب دنیاست و پس از آن با ساخت فیلم های اکشن گوناگون توانسته در همه جای دنیا به محبوبیت دست پیدا کند. با این حال، این سریال به پایان رسیده و ساخت ادامه آن کنسل شده است. از آن زمان تا به حال پیتر از هر نظر بزرگتر شده است. این انیمیشن یک بار برای همیشه به مردم ثابت کرد که بهترین انیمیشن های مارول و دی سی تنها مناسب کودکان نیستند و هرکسی میتوانند از آنها لذت ببرد. البته که این انیمیشن به صورت پیشفرض با درجه سنی بزرگسال ساخته شده و به مواردی میپردازد که تنها افراد بالغ میتوانند آنها را درک کنند. یکی از ابتدایی ترین کارهایی که می تواند به سلامت کودکان کمک کنند انتخاب و خرید لباس مناسب برای آن ها می باشد.

این انیمیشن با ارجاعات بسیار زیاد به کمیک بوک، باری دیگر بتمن را در مقابل جوکر قرار داد. مرد عنکبوتی مدتی طول کشید تا به موفقیت تجاری دست پیدا کند، اما در آن زمان، مارول میدانست که مرد عنکبوتی باید حفظ شود. همچنین می توانید قبل از هر اقدامی برای خرید این لباس، راجع به اقلام و لوازم موجود در آن اطلاعات لازم را به دست آورید. همچنین امکان تنظیم زبان بازی نیز وجود دارد.اگر نمی خواهید فارسی یا زبان از پیش تعریف شده برای دوبله بازی، می توانید در همان تب به «زیرنویس و صدا» بروید و زبان اصلی هر بازی را انتخاب کنید. در این انیمیشن مشاهده خواهید کرد که بتمنی که بارها جان خود را برای گاتهام فدا کرده است، بالاخره از جنگ خسته شده است. در صورتی که کودک شما بزرگ باشد و یا بخواهید برای خود این لباس را تهیه نمایید می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها خرید لباس مرد عنکبوتی ۹ سال به بالا به راحتی انجام دهید.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست همچنان به رکوردشکنی ادامه داده و توانسته جای No Time to Die به عنوان پرفروش ترین فیلم سال در سطح بین المللی را گرفته و در تنها ۱۲ روز اکران از مرز یک میلیارد دلار فروش بگذرد، تنها فیلمی که از زمان شیوع کووید-۱۹ موفق به انجام چنین کاری شده است. با این حال، آواتار با مجموع فروش بینالمللی ۲.۸۴ میلیارد دلار نسبت به فروش ۱.۸ میلیارد دلاری No Way Home، همچنان در رتبه اول فیلمهای باکس آفیس جهانی قرار دارد. مرد عنکبوتی به عنوان یک قهرمان که به سوی مبارزه با بدی ها پیش میرود و دارای توانایی های ابرقهرمانی است الگوی بسیاری از پسربچه هایی است که این شخصیت کارتونی را دوست دارند و کارتون هایش را دنبال میکنند.

انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-verse از نظر عده زیادی از طرفداران کمیک بوک به عنوان بهترین انیمیشن کمیک بوکی شناخته میشود. پس تنها بر روی کاغذ و بدون مشاهده این انیمیشن، میتوانیم حدس بزنیم که چگونه Spider-Man: Into The Spider-verse به بهترین کارتون کمیکی تبدیل شد. انیمیشن مردان ایکس با اقتباس از برخی از بهترین کمیک های مارول تاریخ به نام حماسه ققنوس سیاه و همچنین روزهای گذشته در آینده ساخته شد. البته که برخی از بهترین شرور های دی سی نیز نقش پررنگی در این انیمیشن دارند. «کریمر علیه کریمر»، «مدرسه پیرمردها» و مجموعه «دزد پری» برخی از فیلمهای ایرانی و خارجی تلویزیونی در روزهای تعطیلات پایان هفته است. این لباس کاملا به کمیک های اسپایدرمن وفادار است و او را بسیار چالاک نشان میدهد. این اولین باری بود که میتوانستیم تاثیر گذشته بروس وین را بر وضعیت فعلیاش مشاهده کنیم و شکستگیهای روحی و جسمی او را درک کنیم. این بار بتمن بازگشته است تا براساس داستان فرانک میلر که یکی از بهترین نویسنده های کمیک بود، باری دیگر از گاتهام محافظت کند. با این حال دور از ذهن است که فیلم جدید مرد عنکبوتی بتواند به هیچ کدام از آنها برسد، چراکه تنها ۲۰ روز طول کشید تا فیلم Force Awakens از آستانه ۷۶۰ میلیون دلار عبور کند و Endgame پس از ۲۳ روز به آن مقدار فروش رسید.

کودکان شما می توانند با پوشیدن این لباس وارد تخیلات خودشان شده و به قهرمان واقعی تبدیل شوند و با دشمنان عدالت بجنگند و پیروز شوند. مدل نامزدی غربی ، مدل رابطه دختر و پسر آمریکایی ، مدل لباس آمریکایی ، مدل تفریح غربی ، مدل بیان احساسات غربی ، مدل خواستگاری غربی ، مدل عصرانه یا میان وعده های غذایی غربی ، مدل منجی گرایی غربی ، مدل دموکراسی آمریکایی ، مدل جشنواره ای غربی ، مدل زناشویی غربی ، همگی مدلهایی هستند که در سراسر مجموعه مرد عنکبوتی و غالب فیلمهای هالیوودی به عنوان مدل زندگی آمریکایی به جهان ارائه می گردد . حتی صحنه ای در تریلر است که او تار میزند (تا احتمالاً گوئن را نجات دهد). در ادامه او به همراه 6 دانشمند دیگر جمع شده و گروه 6 ابرقهرمان را تشکیل میدهد که قصد دارند تا انتقام برادر هیرو را از شرور جدیدی که در شهر دیده میشود بگیرند. این عدد برای کسانی که با دنیای باکس آفیس و فروش فیلم ها آشنایی دارند بسیار قابل توجه است زیرا فیلم راهی به خانه نیست تنها دو هفته پس از شروع اکران در سینماها به مرحله سودآوری رسیده بود. فیلم No Way Home با نزدیک به ۱.۹ میلیارد دلار فروش در باکس آفیس بین المللی به اکران جهانی خود پایان داد در شرایطی که ۸۰۴ میلیون دلار از فروش کلی فیلم در سینماهای ایالات متحده و باکس آفیس داخلی رخ داده بود.

اگر چه Spider-Man: Into The Spider-Verse یکی از تازه ترین فیلم های فرانچایز مرد عنکبوتی است اما بهترین فیلم این فرانچایز به شمار می آید و شکی در این موضوع نیست. بر اساس گزارش جدیدی از مجله Deadline ، فیلم Spider-Man: No Way Home برای کمپانی سونی بسیار سودآور بوده است به طوری که سود خالص آن برای این استودیو بیش از ۶۱۰ میلیون دلار بوده است. انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-verse یکی از بهترین کارتون های کمیک بوکی تاکنون محسوب میشود. امروزه نیز شاهد انتشار انیمیشن های ابرقهرمانان هستیم که گاهی اوقات برای طرفداران کمیک بوک، از فیلمهای سینمایی کمیک بوکی نیز جذابتر هستند.

اگر شما یکی از طرفداران این انیمیشن محبوب باشید، سوپرایز بزرگ آن است که پس از سالها یکی از مهمترین اخبار و حواشی فیلم ها و سریال های مارول 2022 مربوط به ساخت ادامه این انیمیشن توسط دیزنی است. تقریباً دشوار است تا نگاهی به اینترنت بیاندازید و خبری از ساخت یک فیلم جدید مارول و یا یک بازسازی دوباره از فیلمهای بتمن را مشاهده نکنید. بعد از در نظر گرفتن و کاستن تمام هزینه ها، مانند بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخت و هزینه های بازاریابی، سود باقیمانده برای کمپانی سونی بیش از ۶۰۰ میلیون دلار بوده است. فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) بیش از ۶۱۰ میلیون دلار برای کمپانی سونی سود داشته است.

تغییر رتبه در باکس آفیس داخلی باعث شد تا Spider-Man: No Way Home پس از فیلمهای Star Wars: The Force Awakens (فروش ۹۳۶.۶ میلیون دلار) و Avengers: Endgame با ۸۵۸.۳ میلیون دلار، در رتبه سوم پردرآمدترین فیلمها قرار گیرد. از زمان شروع انتشار فیلم Spider-Man: No Way Home در ۱۷ دسامبر گذشته، کاملاً مشخص بود که تازه ترین فیلم مرد عنکبوتی یک موفقیت تجاری بزرگ خواهد بود. کارتون فروزن در سال 2014 بیشتر از 18 میلیون باز پخش تلویزیونی داشته است و در دسته پرفروش ترین فیلم های در امریکا قرار دارد. این لباس درون بازی قدرت برق آسا را باز می کند، که اجازه می دهد شتاب بیشتر هنگام سرنگونی دشمنان.

کودک شما یاد می گیرد که باید برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند تا در نهایت به هدف خود که در اینجا ساخت کاردستی مرد عنکبوتی است، لباس اسپایدرمن واقعی برسد. اندرو گارفیلد برای اینکه بتواند نقش مرد عنکبوتی را بهخوبی بازی کند، مدتی به مطالعهی حرکات عنکبوتها پرداخت و تلاش کرد تا جایی که ممکن است اعمال و رفتار آنها را یاد بگیرد. چندی پیش تایید شد اینسامنیاک گیمز به مدت یک سال تمام روی این نسخه ریمستر کار کرده و آنها میخواهند به بهترین شکل ممکن از قابلیتها و قدرت سختافزاری پلی استیشن 5 بهره ببرند. امروز نیز به واسطهی فیلم جدید مرد عنکبوتی، ۲ لباس رایگان به بازی اضافه خواهند شد. در اولین هفته اکران در سینماها، فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست توانست ۲۶۰ میلیون دلار در سینماهای داخل ایالات متحده فروش داشته باشد و بدین ترتیب توانست فیلم Avengers: Infinity War را شکست داده و در رتبه دوم بالاترین فروش در هفته اول اکران قرار گرفته و تنها در این زمینه پشت سر فیلم Avengers: Endgame قرار بگیرد. قطعا لباس Iron Spider به علت حضورش در فیلم Avengers: Infinity War که امسال اکران شد بسیار پرطرفدار خواهد بود؛ البته این لباس را اولین بار در سال ۲۰۰۶ در کامیکها دیده بودیم.