آموزش کامل صرافی CoinEx به صورت گام به گام آکادمی آموزشی مصطفی روشنی

با مشاهده دوره های آموزشی هر کدوم متوجه خواهید شد کدام یک صرافی مناسب تری برای شماست. پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و با سرعت بالا می باشد و در هر زمانی می توانید با بخش فنی آکادمی ایران ریچ ارتباط برقرار کنید و همکاران ما تمامی سوالات شما را با عشق پاسخ خواهند داد. سپس در نوار بالای صفحه به دنبال گزینه ی Account(حساب) بگردید و روی آن کلیک کنید.

اما گاهی امن‌ترین بسترهای معاملاتی نیز در معرض حملات سایبری قرار می‌گیرند. بنابراین در استفاده از کوینکس هم باید اقدامات امنیتی بیشتر را برای حساب کاربری خود لحاظ کرد. شاید امکانات متنوع یک صرافی از اهمیت بالایی برخودار باشد؛ اما تا زمانی که کاربران نتوانند به راحتی از آن امکانات بهره بگیرند، فایده چندانی نخواهد داشت. به همین خاطر در آموزش صرافی کوینکس با یک محیط کاربری بسیار جذاب سروکار خواهید داشت.

چراکه در صورت خراب شدن گوشی‌تان و پاک شدن اپلیکیشن، اگر آن کدها را در اختیار نداشته باشید، نمی‌توانید وارد حساب کاربری‌تان در ثبت نام در کوینکس با گوشی کوینکس شوید. بهتر است این کدها را در جایی خارج از گوشی‌تان ذخیره کنید. مثلاً روی گوگل درایو قرار دهید یا آن را در یک دفترچه یاداشت کنید. کوینکس امنیت خریدار و فروشنده ارز دیجیتال را تا حد زیادی تأمین می‌کند. در حال حاضر کوینکس از امنیت معاملاتی بالایی برخودار است.

توکن مخصوص این صرافی و مزیت‌های استفاده از آن

البته که اگر پاسپورت ندارید می توان از کارت ملی و اطلاعات آن به جای آن استفاده کرد. از پیامک ها و ایمیل های کوینکس نیز اسکرین شات گرفته و برای کوینکس بفرستید و اگر ممکن بود اطلاعاتی از مقدار اموالی که در حسابتان هست نیز ذکر کنید. اگر این سه کار را انجام ندادید و مشکل حل نشده به پشتیبانی کوینکس اطلاع دهید. +از قسمت اکانت Account به قسمت Account Level بروید، می بینید که کادر برداشت تا ۱۰ هزار دلار برای شما خورده شده. بعد از اینکه درخواست برداشت را ارسال کردید، برای تأیید درخواست برداشت، ایمیلی از طرف اکسچنج کوینکس برای شما ارسال می شود که باید آن را بررسی کنید.

خاص ترین مدرسه ایران، جهانی شد

اما با این حال از این فرایند می‌توانید برای مزیت دیگری استفاده کنید. کاربران می‌توانند بدون احراز هویت تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار در هر روز از حساب کاربری خود در کوینکس برداشت نمایند. در حالی که با اجرای فرایند احراز هویت می‌توانید این مبلغ را تا ۱ میلیون دلار افزایش دهید. جدول زیر از سوی سایت صرافی کوینکس برای این منظور ارائه شده است.

برای این منظور ابتدا باید نرم افزار Google Authenticator را باید از قبل بر روی موبایل خود نصب کرده باشید. برای این منظور می‌توانید از روش بیان شده در بخش قبلی استفاده کنید. سپس بر روی گزینه حساب کاربری یا Account در گوشه راست بالای سایت کلیک کنید تا منوی کشویی زیر برای شما باز شود. کوینکس هیچ گونه محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته و ایرانی‌ها می‌توانند بدون نگرانی حتی با احراز هویت نیز در این صرافی ثبت نام نمایند. در واقع ثبت نام در کوینکس به صورت کاملاً قانونی برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است.

آموزش کامل صرافی CoinEx به صورت گام به گام آکادمی آموزشی مصطفی روشنی

با توجه به اینکه ممکن است این مرحله را در زمان ثبت نام در سایت صرافی کوینکس فراموش کنید، لازم دانستیم تا نحوه فعال سازی آن از طریق حساب کاربری را نیز تشریح کنیم. برای ورود به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس ابتدا باید وارد سایت رسمی این صرافی شوید. در صفحه اصلی سایت در گوشه بالا راست، می بایست روی گزینه Sign In کلیک کنید. اگر زبان سایت یا اپلیکیشن خود را بر روی زبان فارسی تنظیم کرده باشید، بر روی ورود به حساب کاربری کلیک کنید. در تصویر زیر می‌توانید محل کلید Sign in را مشاهده کنید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی؛ معرفی صرافی‌های معتبر