اتاق فرار ترسناک تهران، کرج | allescape

اتاق فرار ترسناک تهران، کرج | allescape مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد. امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد. اتاق فرار به ذاته خطرناک و آسیب رسان نیست، حتی اگر یک بازی ترسناک و انتخاب کنید درست مثل دیدن یک فیلم ترسناک که قرار نیست هیچکدام از اکتورهای فیلم به کسی آسیب برسانند. اما با این حال انتخاب ژانر کاملا بستگی به شناخت خود فرد از خودش داره.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر نارمک

این شامل ترس های ناگهانی پرش ، چراغ های چشمک زن ، جلوه های صوتی مهیج و وسایل ترسناک است. در اتاق فرار ترسناک، نور، صدا یا بازیگران معمولاً سعی می‌کنند شما را به مسیر درست هدایت کنند. به عنوان مثال، اگر اتاق به جز چند مکان با نور مناسب، تاریک می‌باشد، باید بر روی قسمت‌های روشن‌تر تمرکز اصلی شما باشد. بازیگران ممکن است اشیای ارزشمندی را به شما پیشنهاد دهند یا نکات مهم کلامی را ارائه دهند. در اسکیپ روم ترسناک مرسوم است که شما برای پیدا کردن بعضی سرنخ‌ها دستتان را داخل جاهای تاریک یا خطرناک کنید.

راستی اتاق فرار چیه؟

در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. اولین شخصی که شما باهاش روبرو میشید گیم مستر اتاق فرار ترسناک هست که اهمیتش در حد داستان اتاق فراره.

حتی برای زوج‌ها نیز، باید سرگرمی‌های دونفره‌ای فراهم شود تا صمیمیت و فضای مناسب در بین آن‌ها ایجاد شود. حضور در یک اتاق فرار معمایی پر از معماهای مختلف و پیش رونده می‌تواند حس و حال جذابی برای بازی ایجاد کند. شما باید برای گذراندن وقت در محیطی پر از چالش و لذت، اتاق فرار اسکیپ مایند را انتخاب کنید. اتاق فرار معمایی در کرج به همراه سناریو ترسناک می‌تواند بهترین گزینه برای تفریح‌تان باشد. اگر شما نیز طرفدار اتاق فرار ترسناک در تهران باشید، حاما باید سری به اسکیپ مستر بزنید. اتاق فرار اسکیپ مستر با دارا بودن دکوراسیون‌های مختلف در انواع اتاق فرار با سناریوهای جذاب، می‌تواند ساعات جذابی را برایتان رقم بزند.

  • خیلی از بازیکن‌ها علاوه بر اشتیاق برای باز کردن قفل‌ها و حل کردن معماها، خود را در مسیر بازی و روایت آن هم قرار می‌دهند و به اتاق‌های فرار، صرفاً به‌عنوان یک بازی و سرگرمی نگاه نمی‌کنند.
  • موضوعی که سبب گردیده تقریبا تمام امکانات آموزشی، رفاهی، ورزشی، سرگرمی و …
  • در این بازی به شما یک تا دو ساعت زمان داده میشود تا نتیجه تحقیقات یکی از اساتیدتان را به معرض نمایش بگذارید.
  • اتاق های بزرگ با تم های خفن تو اتاق فرار کرج ی سر و گردن بالاتر از اتاق های فرار تهران هست و شکی توش نیست.
  • اتاق فرار حجله، مجموعه‌ای از دکوراسیون، موسیقی نورپردازی و معماهای درخور توجه است که بازیکن را به‌خوبی به سمت و سوی خودش می‌کشد و درگیر بازی بهترین سایت اسکیپ روم می‌کند.
  • اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید.

در زمانی که احساس ترس کردید به هیچ عنوان به سمت آن‌ها حمله‌ور نشوید و یا مشت و لگد نزنید. این در حال حاضر بزرگترین نگرانی دارندگان اتاق فرارهای ترسناک است. شما در مجله اتاق فرار می توانید بهترین اتاق های فرار کشور را مشاهده، انتخاب و به صورت انلاین و تلفنی رزرو نمایید. این اتاق فرار با سناریو هیجان انگیز و جذاب به همراه معماهای مختلف این امکان را فراهم می‌کند تا ساعات خوشی را به دور از نگرانی بگذرانید و آدرنالین زیادی ترشح کنید.

کثیف ترین اتاق فرار بدون سانسور و مثبت ۱۸ تو ایران جن حشرری ندیده بودم