اقتصاد: سایت تخصصی علم اقتصاد آموزش، تحلیلها، مقالات، کتب و دستاوردهای دانش آموختگان علم اقتصاد | artofmarketing

درک این مباحث تاثیر شگرفی بر نوع تصمیمات اتخاذ شده در زندگی و در شرایط بحران دارد. این آموزش یکی از حیاتی‌ترین موارد برای ورود به فضای کسب و کار و ایمن ساختن فضای اقتصادی شغل‌ها است. این مورد را در بورس به وضوح می‌بینید که افراد در برابر سهم یک شرکت، واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. هیچ گاه نمی‌توان افراد را وادار به یک نسخه از رفتار اقتصادی کرد زیرا اولویت‌های افراد با هم متفاوت است. کی خوبه برگرفته از نطرات خاموش شده و عقاید باطل از نظر رهبران کسب و کار و حرف های شنیده نشده درباره برند ها است.

تأمین منابع مالی[ویرایش]

مجموعه «رسا مجله خبری هنر مارکتینگ» یک پایگاه آموزشی جامع در زمینه اقتصاد و بازارهای مالی است. این مرکز با هدف نشر آموزش‌های آنلاین در حوزه سرمایه گذاری ایجاد شده و قصد دارد آموزش‌های لازم را در اختیار مخاطبان علاقه مند به اقتصاد و بازارهای مالی قرار دهد. یکی از محصولات ره‌آورد،‌ دوره «اقتصاد کلان» است که به آموزش مسائل مهم اقتصاد ایران و جهان می‎پردازد. با شرکت در این دوره،‌ می‎توانید قیمت تعادلی دلار را در هر لحظه محاسبه کنید و توانایی تشخیص تآثیر اقتصاد جهانی بر پارامترهای سرمایه‌گذاری را پیدا کنید. 10 مفهوم پرکاربرد در علم اقتصاد که در دوره آموزش اقتصاد نیز این مفاهیم ارائه خواهد شد، به شرح موارد زیر هستند که هرکدام از آن‌ها اهمیت خاص خودشان را دارند. تجزیه و تحلیل جایگزینی (تعویض) مفهوم طرح مدافع و طرح رقیب چگونگی تجزیه و تحلیل تعویض این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت .

http://beautyreview.irتمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند. «دوره جامع اقتصاد کلان» توسط تیم آتیه ایرانیان طراحی شده و به موضوع سیاست‌های مالی و ارزی در ایران و اثرات آن بر بنگاه‌های اقتصادی می‎پردازد. هدف این دوره آشنایی با نحوه تفکر یک اقتصاددان و استفاده از سیستم تحلیل برای پاسخگویی به مسائل روز است.

مجله آموزشی

دکتر مسعود نیلی تحصیلات دانشگاهی خود را با ورود به دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی سازه آغاز کرد. این اقتصاد‍ دان برجسته در سال 1366 در رشته برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه صنعتی اصفهان فوق‌لیسانس گرفت. چندی بعد برای پیگیری تحصیلات تکمیلی‌اش راهی انگلستان شد و در سال 1371 دومین فوق‌لیسانس خود را این بار در رشته اقتصاد از دانشگاه منچستر گرفت.

  • دوره آموزشی «اقتصاد کلان و تحلیل فاندامنتال فارکس» توسط آکادمی آینده ارائه می‌شود که به آموزش مفاهیم پایه مانند مفهوم اقتصاد، ‌رکود، ‌تورم، ‌شاخص‌های اقتصادی و سیاست‌های پولی می‌پردازد.
  • از مواردی که در اقتصاد خرد موردبررسی قرار می‌گیرند می‌توان به میزان تولیدات تولیدکننده، راه‌های رسیدن به بیشترین رفاه اقتصادی، نحوه تعیین قیمت و نحوه درخواست کالا از سوی مصرف‌کننده اشاره کرد.
  • این تصورات باعث رفتا‌رهای شتابزده و تصمیم‌های غیر منطقی می‌شود که باعث از دست دادن سرمایه نیز می‌شود.
  • در غیر اینصورت می توانید با مراجعه به سربرگ سرفصل ها و فایل های موجود در همین صفحه ، فایل های هر سرفصل را بصورت رایگان مشاهده کنید.
  • دوره آموزشی ورود به بازار سهام، یک دوره آموزشی آنلاین است؛ یعنی شما باید برای استفاده از آن به اینترنت وصل شوید تا بتوانید از محتوای آن استفاده کنید.

اگر یک بازاریاب محتوا بتواند، محتوای خود را برپایه اصول اقتصاد رفتاری بنویسد می‌تواند مخاطب بیشتری را به صورت هدفمندبه سوی کسب و کارها جذب نماید. اگر یک بازاریاب محتوا بتواند، محتوای خود را برپایه اصول اقتصاد رفتاری بنویسد می‌تواند مخاطب بیشتری را به صورت هدفمند به سوی کسب و کارها جذب نماید. در این دوره آموزش اقتصاد مهندسی استاد صادقی با بیانی شیوا به آموزش ،حل مثال ها و تمارین این درس می پردازد. «مکتب خونه» بزرگترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی در کشور است که فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آموزشی را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. هدف این مجموعه ارائه محتوای آموزشی با کیفیت بالا برای فارسی زبانان است. مکتب خونه با همکاری اساتید برتر دانشگاه‌های تراز اول کشور توانسته محصولات ارزنده‌ای را طراحی کند.

عوامل تعیین کننده دولت توسعه ای در برابر دولت غارتگر